Kapama kirjoitti:Kyllä uudistumista voi tapahtua ja uuden oppimista vanhemmallakin iällä. Jopa minä seitsenkymppiä täyttäneenä saatan sellaiseen sortua. Näissä maisemissani on kysymys pitkälti henkilökohtaisesta kokemisesta, yrittää välittää kuvin sitä tunnetilaa ja kokemuksen rikkautta/kummallisuutta, joka tapahtuu itselle. Ikäänkuin ohjeena sille kokemuksen tielle, joka on kaikille avoin.
On kovin synkkiä sun kuvat Kapa. Toivottavasti ei liity kesämökin lisäksi yleisemminkin ikään - mulla kun tuo 70-rajapyykki lähestyy aivan liian kovaa vauhtia, ja oman rapistumisen huomaa yhä selkeämmin. Tähän ikään tullessa ensin päivät vaihtui viikoiksi, ja nyt alkaa jo kuukaudet kulumaan samaa tahtia. Onneksi kolme neljästä sairastuu dementiaan, ja unohdus peittää armeliaasti sen mitä vanhuusvuodet saa aikaan. Jotenkin toivon olevani yksi kolmesta. Arki osoittaa mulla olevan hyvät mahdollisuudet.
Kapama kirjoitti:

Tämä tapa tallentaa kuvat on mielenkiintoinen - aivan kuin ne olisi syövytetty peltiplootulle. Tuo prosessi tukee mollissa näyttäytyviä kuvia.