Mitä kaipaisit optiikkamarkkinoille?

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
Vastaa Viestiin
niffe

Re: Mitä kaipaisit optiikkamarkkinoille?

Viesti Kirjoittaja niffe »

Minulle riittäisi kunnollinen 24-70mm, jossa ei olisi laajakulmapäässä kuvautumisvirhettä sen enempää kuin esimerkiksi Tamronin 15-30mm zoomissa 24mm polttovälillä. Oi sitä ilon ja onnen päivää, kun sellaisen saisi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Nikonin oma Z-sarja äkkiä täydelliseksi, tai vaikka Sigman ARTZ-sarja.
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en henk koht kaipaa mitään uutta. Vanhoissakin on tekemistä.
raineri

Viesti Kirjoittaja raineri »

Hel_NiS kirjoitti:Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en henk koht kaipaa mitään uutta. Vanhoissakin on tekemistä.
Olen samaa mieltä. Usein tulee mietittyä saisko näillä romuilla jotain järkevää aikaiseksi. Kaokana ovat ne ajat kun jollain Tamronin zoomilla pilvet värjäytyivät vaalean punaisiksi.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

raineri kirjoitti:
Hel_NiS kirjoitti:Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en henk koht kaipaa mitään uutta. Vanhoissakin on tekemistä.
Olen samaa mieltä. Usein tulee mietittyä saisko näillä romuilla jotain järkevää aikaiseksi. Kaokana ovat ne ajat kun jollain Tamronin zoomilla pilvet värjäytyivät vaalean punaisiksi.
En minäkään mitään uutta kaipaa, ainut pikkuongelma on käytettävissä oleva rahamäärä kun sponoreitakaan ei oo ilmoittautunut.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
Vastaa Viestiin