Mitä kaipaisit optiikkamarkkinoille?
-
Re: Mitä kaipaisit optiikkamarkkinoille?
Minulle riittäisi kunnollinen 24-70mm, jossa ei olisi laajakulmapäässä kuvautumisvirhettä sen enempää kuin esimerkiksi Tamronin 15-30mm zoomissa 24mm polttovälillä. Oi sitä ilon ja onnen päivää, kun sellaisen saisi.
-
Nikonin oma Z-sarja äkkiä täydelliseksi, tai vaikka Sigman ARTZ-sarja.
-
- Viesti:
Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en henk koht kaipaa mitään uutta. Vanhoissakin on tekemistä.
-
Olen samaa mieltä. Usein tulee mietittyä saisko näillä romuilla jotain järkevää aikaiseksi. Kaokana ovat ne ajat kun jollain Tamronin zoomilla pilvet värjäytyivät vaalean punaisiksi.Hel_NiS kirjoitti:Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en henk koht kaipaa mitään uutta. Vanhoissakin on tekemistä.
-
- Viesti:
En minäkään mitään uutta kaipaa, ainut pikkuongelma on käytettävissä oleva rahamäärä kun sponoreitakaan ei oo ilmoittautunut.raineri kirjoitti:Olen samaa mieltä. Usein tulee mietittyä saisko näillä romuilla jotain järkevää aikaiseksi. Kaokana ovat ne ajat kun jollain Tamronin zoomilla pilvet värjäytyivät vaalean punaisiksi.Hel_NiS kirjoitti:Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en henk koht kaipaa mitään uutta. Vanhoissakin on tekemistä.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.