F88 from Kainuu

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
©pjm

Re: F88 from Kainuu

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Tutuilla maatiloja, jopa toiminnassa eli elanto osin sieltä. Olen kuunnellut juttuja tuosta polttoöljyn käytöstä ja ei se niiden juttujen mukaan ihan puhtaasti jakaudu omat työt / vieraan työt.

Tosi varovaisia saavat olla polttoöljyn kanssa.

Mut hyvin mielenkiintoisia kommentteja tuli tänne kyllä luettavaksi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

©pjm kirjoitti:Tutuilla maatiloja, jopa toiminnassa eli elanto osin sieltä. Olen kuunnellut juttuja tuosta polttoöljyn käytöstä ja ei se niiden juttujen mukaan ihan puhtaasti jakaudu omat työt / vieraan työt.

Tosi varovaisia saavat olla polttoöljyn kanssa.

Mut hyvin mielenkiintoisia kommentteja tuli tänne kyllä luettavaksi.
Juu,

Kun VIERAALLE KULJETTAA YLEISELLÄ TIELLÄ KORVAUSTA VASTAAN pitää olla diisselit tankissa tai maksaa päivämaksu.
Auraamisessa ei viedä mitään, vaan siirretään sivuun. Sitten asia muuttuu kun otetaan peräkärryt perään ja kuskataan lumet lumenkaatopaikalle.
Traktorilla etukuormaajallakaan ei saa siirtää yleisellä tiellä korvausta vastaan, aika kimurantteja tapauksia saattaa tulla vastaan.

Sitten on liikennetraktorit erikseen, kuskilla pitää olla kuorma-autokortti ja diisselit tankissa.

Itsekkään en ihan viimeisimpiä koukeroita tunne, ajelen omalla traktorilla lähinnä maatalousajoa niin ei koske mua. Sillointällöin maksan varmuuden vuoksi päivämaksun, ainakin varmuuden vuoksi.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
mirrored

Viesti Kirjoittaja mirrored »

Pullamössösukupolven selkä näköjään katkes..ja eiku kepusta persuun. Harmittava lopputulos. Juuri kun olen alkanut ymmärtää mt-koota. (ja maatalouden tulevaisuus -lehteä)

https://fi.wikipedia.org/wiki/X-sukupolvi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin