Suututtiko tuo drone ja metsäpalokeskustelu niin paljon, että piti tulla tähän sitä pahaa oloa purkamaan?villeh kirjoitti:Kyllä minä ainakin ottaisin kritiikin kauniisti vastaan. Seuraan palstaa päivittäin ja on jotenkin mystistä että miksi yksi nimimerkki taistelee ketjusta toiseen tuulimyllyjä vastaan. Esim edellinen drone ketju.T71 kirjoitti: Oma viestisi taitaa olla ensimmäinen täysin asiaan liittymätön, vihamielinen ja täysin turha.
Otahan pieni ryhtiliike ja lakkaa valittamasta.
Ei muuta kuin tsemppiä ja mieti hieman myös omassa päässä, miksi tuollaiseen tilanteeseen joutuu että "riitaa" pitää haastaa joka ketjussa ja tämäkin äärimmäisen ikävä tragedia josta todella asiallinen ketju pitää tässäkin sinun pilata jollain palavalla drone hommalla, hävettäis. En itse ainakaan keksi miten sen saa yhdistettyä tähän vakavaan tapahtumaan.
Kyllähän nyt täysissä järjissä oleva palstaa seuraava tajuaa, että tuo heittoni oli ihan puhdas, tosin valokuvaamiseen liittyvä arvaus, eli arvaus kuten kaikki muutkin, kun emme tiedä miksi kyseinen palo on alkanut. Se oli ehkä myös heitto niille paksupäille, jotka jankkaavat siitä, että drone ei muka voisi sytyttää mitään palamaan. Nythän se on jopa mahdollista, kun kyseessä on älyttömästi kuvattu hotspotti, jota on kuvattu dronellakin paljon. Tarvitaan vain yksi dronea lennättävä idiootti ja vähän huonoa tuuria, niin sama tuho toistuu. Tämän tietää myös viranomaiset ja nauhat käydään tarkasti läpi, jotta ulkopuolinen palonlähde saadaan suljettua pois. Se tutkinta käy läpi myös dronet ja niiden lennättäjät.
Lopettaisit tuon pahantahtoisen valituksen ja henkilöön käymisen, kun näkyy olevan selvää, että et kestä mitään kritiikkiä mitä tulee dronen lennättämiseen, ainakaan, jos minä kirjoitan. Sulla menee totaalisen yli tuo reagointi.