Jaaha. miksiköhän... ps. noh jotkut tuotteet tuntuu olevan niillä sellaisia heti kun itse tilaa vaikka melkein heti kun tulee sivulle loppuu...Liksu kirjoitti:NetAnttilasta..JPQ kirjoitti:Liksu kirjoitti: tuo ei sitten tullut koskaan... mutta nyt on cyberphotosta eilen tilattu, ja paketti näyttäs olevan tällä hetkellä Turussa tulonpäällä.
Mistäs ei tullut ?
Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa, osa 2
-
-
Taisivat myydä "eioota". Asiakaspalvelussa sanoivat vaan kun soitin, että tilaus on peruttu heidän päästänsä. Olis senkin voinut ilmoittaa, odotin melkein kaks viikkoa lähetystä.JPQ kirjoitti:Jaaha. miksiköhän... ps. noh jotkut tuotteet tuntuu olevan niillä sellaisia heti kun itse tilaa vaikka melkein heti kun tulee sivulle loppuu...Liksu kirjoitti:NetAnttilasta..JPQ kirjoitti:
Mistäs ei tullut ?
Canon EOS 5D Mark III, Canon EOS 7D, EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM, EF 100mm f/2.8 L IS USM, EF 70-200mm f/4L IS USM, EF 40mm f/2.8 STM, EF 24-105mm f/4 L IS USM, Lesbaby Composer
-
Niin olisi. Kumman huonoa palvelua heiltä.Liksu kirjoitti:Taisivat myydä "eioota". Asiakaspalvelussa sanoivat vaan kun soitin, että tilaus on peruttu heidän päästänsä. Olis senkin voinut ilmoittaa, odotin melkein kaks viikkoa lähetystä.JPQ kirjoitti:Jaaha. miksiköhän... ps. noh jotkut tuotteet tuntuu olevan niillä sellaisia heti kun itse tilaa vaikka melkein heti kun tulee sivulle loppuu...Liksu kirjoitti: NetAnttilasta..
-
Käytetty Sigman 24-70/2.8 EX DG, eli se vanhempi malli ja akkukahva uutena Rajalasta hintaan 99€.
Sigma tarkentaa eteen hieman tosin... Eli täytynee räpeltää itse tai viedä jassille säädettäväksi.
Sigma tarkentaa eteen hieman tosin... Eli täytynee räpeltää itse tai viedä jassille säädettäväksi.
Your everyday tourist
---------------------------------------------------
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
- Viesti:
-
-
-
-
Onhan tuo.JPQ kirjoitti:Kiitos hyvä tietää. ja 105mm/f2.8 makro lienee noita ei HSM laseja siis tämä nykyinen...PekkaSav kirjoitti:Turhaan viet. Noita ei-HSM Sigmoja kun ei pysty säätämään.Jekku86 kirjoitti:Sigma tarkentaa eteen hieman tosin... Eli täytynee räpeltää itse tai viedä jassille säädettäväksi.
http://www.optotek.fi/1/index.php?page= ... _val=Sigma
-
-
Aivan sama. No sinne toiseen firmaan sitten. :) Mikä se nyt oli...habannaama kirjoitti:Ihan sama, onko HSM vai ei. JAS EI ota Sigmoja vastaan.
edit: Eli jos habannaama on tyytyväinen nyt. Fokalle?
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
-
Anna mun nyt edes uskotella niin...PekkaSav kirjoitti:Vie vaan. Ei nekään sille tarkennukselle pysty mitään tekemään. :)Jekku86 kirjoitti:Aivan sama. No sinne toiseen firmaan sitten. :) Mikä se nyt oli...habannaama kirjoitti:Ihan sama, onko HSM vai ei. JAS EI ota Sigmoja vastaan.
Tosin sain sitä ite säädettyä paremmaksi. :P
http://www.astrosurf.org/buil/autofocus/adjust.htm
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
- Viesti:
Jaa miksei? Kyllä ne kovasti mun taannoisesta 28-105mm sai tarkennuksen Fokalla kohdilleen. Se nyt ei ollut tosin kuin 6 cm pielessä.PekkaSav kirjoitti:Vie vaan. Ei nekään sille tarkennukselle pysty mitään tekemään. :)Jekku86 kirjoitti:Aivan sama. No sinne toiseen firmaan sitten. :) Mikä se nyt oli...habannaama kirjoitti:Ihan sama, onko HSM vai ei. JAS EI ota Sigmoja vastaan.
-
En tiä. Niin sieltä kerrottiin.oh6jih kirjoitti:Jaa miksei? Kyllä ne kovasti mun taannoisesta 28-105mm sai tarkennuksen Fokalla kohdilleen. Se nyt ei ollut tosin kuin 6 cm pielessä.
Sinänsä erikoinen toi sun tapauksesi, että kyseessä on vielä zoomi. Omaa HSM-zoomia kun sinne tyrkytin, sanoivat että voidaanhan se jollekin polttovälille korjata paremmaksi, mutta sen jälkeen on muulla alueella entistä enemmän pielessä.
Viimeksi muokannut PekkaSav, Heinä 20, 2011 20 : 25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Onko muiden lasien tarkennus vielä kohdallaan ton operaation jälkeen? :)Jekku86 kirjoitti: Anna mun nyt edes uskotella niin...
-
Ei ole kuin tuo yksi. :)PekkaSav kirjoitti:Onko muiden lasien tarkennus vielä kohdallaan ton operaation jälkeen? :)Jekku86 kirjoitti: Anna mun nyt edes uskotella niin...
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta