Tästä Sonyn vaatimuksesta puhdistaa kenno vain valtuutetussa huollossa on täysin yksiselitteistä materiaalia ja ainoastaan pahimmat kieltäjät näyttävät tämän vielä kiistävän. Monet suuret jälleenmyyjät ovat noudattaneet tätä käytäntöä ja toimittaneet laitteen Ruotsin Infocareen tämän Sonyn tulkinnan takia.
Ketju on aloitettu ihan rehellisesti sillä ajatuksella, että kuvaajayhteisön tiedostaessa asian Sony muuttaisi tätä järjetöntä käytäntöä.
Homman luonne muuttui oleellisesti 15.2.2018 sivulla 10, kun kamerasta löytyi vika.
Mielestäni oli aivan luonnollista seurata miten vian korjaaminen kehittyy.
Minullahan oli tässä vaiheessa jo 2 kpl Sonyn runkoja ja olin päättänyt siirtyä käyttämään Sonyn runkoja.
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 5#p1298256" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokainen voi lukea mitä kaikkea tässä on mennyt pieleen ja en tosiaan ole keksinyt mitään lisäjuonteita, vaan kaikesta on mustaa valkoisella. Toki ymmärrän, että internetissä pitää olla suodatin päällä, mutta räikeimmät väitteet tässä ketjussa ovat kyllästyneiden sonistien heittoja ja samppakin voisit miettiä kuka tässä nyt mustamaalaa ja ketäkin.
Eikö tässä itse tullut juuri mustamaalattua vastapuolta tällä heitolla?nsamppa kirjoitti:Kova on tarve mustamaalaamiseen tässä yksilössä.
Kas kun itse esittämäni asiat ovat tarkistettavia faktoja ja keissi ei edes lopu tähän.
Tässä alkaa mennä asiat pieleen myös vastapuolella ja ehkä kirjoitan myöhemmin siitäkin, katsoo nyt millainen on tunnelma ja miten asia etenee.