Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
aikaarska kirjoitti: Ei tarvinnut pitää kahta erillaista systeemiä yhtä aikaa.
Minä olen tyytyväinen nikon-kalustooni. Halusin kuitenkin kokeilla runkovakaajaista pikkujärkkäriä, lähinnä käsien tärinän vuoksi. Nikon alkaa jäädä jalustakameraksi. (Eikös joku muu hankkinut myös pikkujärkkärin käsien tärinän vuoksi? mremonen?). Nyt minulla on siis mft-peilitön systeemi ja se on toistaiseksi yllättänyt laadullaan. Nettikuvat ovat ihan moitteettomia. Kesällä pitäisi kokeilla sen kanssa tuota Tamronia sovitteella ja harkita jotain 300 millistä (siis 600mm kinovastavuus) objektiivia tipukokeiluihin.
Tarkennus tuossa pikkuisessa on tarkka, mutta nopeudessa se ei pärjää lähellekään D7200:aa.
aikaarska kirjoitti: Ei tarvinnut pitää kahta erillaista systeemiä yhtä aikaa.
Minä olen tyytyväinen nikon-kalustooni. Halusin kuitenkin kokeilla runkovakaajaista pikkujärkkäriä, lähinnä käsien tärinän vuoksi. Nikon alkaa jäädä jalustakameraksi. (Eikös joku muu hankkinut myös pikkujärkkärin käsien tärinän vuoksi? mremonen?). Nyt minulla on siis mft-peilitön systeemi ja se on toistaiseksi yllättänyt laadullaan. Nettikuvat ovat ihan moitteettomia. Kesällä pitäisi kokeilla sen kanssa tuota Tamronia sovitteella ja harkita jotain 300 millistä (siis 600mm kinovastavuus) objektiivia tipukokeiluihin.
Tarkennus tuossa pikkuisessa on tarkka, mutta nopeudessa se ei pärjää lähellekään D7200:aa.
vai pojjaat tärisöö??!! heheh, mäkun luulin, et olen ainut joka tärisee täällä.lol.
vaika peilittömii kovasti kuumotan täällä nii vähän ihemettelen mites se pieni peilitön sitä tärinöö pienentää??
luulis et just isompi systeemi jossa enemmän massaa, auttaa kannatelemaan enempi stabiilina!!! ja ohan niissäkin useesti joku vakaaja?
noo juuh, eip silti kyllä toi sony a7Ärkakosen kennostabilointi toimii aivan loistavasti vaikka pahemmassakin kanuunassa.