TuristiLasi tuli takaisin taloon!

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

Tonttu.T kirjoitti:..saisimmeko nähdä edes yhden huippulasilla otetun huippuvalokuvan, pliiiiiiiiiiis :)
Malttia, Tonttu.T, malttia.

Minulla on kyllä suunnitteilla kesäaiheinen luonnonvalokuvagalleria tuomaan iloa ja valoa talven pimeyteen. Sen julkaisuaikataulu on kylläkin vielä hämärän peitossa, sillä minulla on kädet täynnä töitä, muun muassa tämän threadin kanssa. Paljon tuntuu olevan liikkeellä väkeä, jotka yrittävät kyseenalaistaa Spegen tuoreimman objektiivihankinnan. Marsalkka ei laita miekkaansa tuppeen, ennenkuin nämä typerykset ovat vaienneet. :)
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Nalle77

Viesti Kirjoittaja Nalle77 »

spege kirjoitti:Marsalkka ei laita miekkaansa tuppeen, ennenkuin nämä typerykset ovat vaienneet. :)
.........
Viimeksi muokannut Nalle77, Joulu 25, 2010 12 : 18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siltis

Viesti Kirjoittaja Siltis »

spege kirjoitti:
Minulla on kyllä suunnitteilla kesäaiheinen luonnonvalokuvagalleria tuomaan iloa ja valoa talven pimeyteen. Sen julkaisuaikataulu on kylläkin vielä hämärän peitossa, sillä minulla on kädet täynnä töitä, muun muassa tämän threadin kanssa. Paljon tuntuu olevan liikkeellä väkeä, jotka yrittävät kyseenalaistaa Spegen tuoreimman objektiivihankinnan. Marsalkka ei laita miekkaansa tuppeen, ennenkuin nämä typerykset ovat vaienneet. :)
Turhaa lätinää spege, kun se uhoamasi edellinenkin eli viime kesän luontokuvaprojektisi on vielä toteuttamatta.
... vain 0.03% kaikista viesteistä / 0.20 viestiä per päivä .... ei tunnu katu-uskottavalta, vaikka kuvannut jo vuodesta 1956
spege

Siltis kirjoitti:Turhaa lätinää spege, kun se uhoamasi edellinenkin eli viime kesän luontokuvaprojektisi on vielä toteuttamatta.
Kyllä tarvittavat kuvat on kasassa. Mutta kuten olen monet kerrat teille kertonut, spege ei näytä kuvia painostuksesta, vaan omasta vapaasta tahdostaan. Olisihan se kerta kaikkisen kummaa, että rivivalokuvamiehet käskisivät valokuvamarsalkkaa!
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

spege kirjoitti:
Siltis kirjoitti:Turhaa lätinää spege, kun se uhoamasi edellinenkin eli viime kesän luontokuvaprojektisi on vielä toteuttamatta.
Kyllä tarvittavat kuvat on kasassa. Mutta kuten olen monet kerrat teille kertonut, spege ei näytä kuvia painostuksesta, vaan omasta vapaasta tahdostaan. Olisihan se kerta kaikkisen kummaa, että rivivalokuvamiehet käskisivät valokuvamarsalkkaa!
valokuva- vai kalustomarsalkkaa?
Siltis

Kuuluu sarjaa H. C. Andersinin satuja "keisarin uudet vaatteet".
Osaatko vielä edes itse laittaa kuvia nettisivuillesi ? Aikaisemminhan adele niitä sinne laittoi.
... vain 0.03% kaikista viesteistä / 0.20 viestiä per päivä .... ei tunnu katu-uskottavalta, vaikka kuvannut jo vuodesta 1956
spege

Siltis kirjoitti:Kuuluu sarjaa H. C. Andersinin satuja "keisarin uudet vaatteet".
Minä olen siltis julkaissut vuosien varrella tasaisin väliajoin valokuviani netissä, jos et ole sitä muka huomannut. Mutta missä ovat Sonta-Siltiksen omat valokuvat ??
Siltis kirjoitti:Osaatko vielä edes itse laittaa kuvia nettisivuillesi ? Aikaisemminhan adele niitä sinne laittoi.

Eihän minun kollegani, Suomen marsalkka C.G.E. Mannerheimkään osannut johtaa sotatoimia, vaan käytännössä ne hoiti kenraali Aksel Airo ja muut kenraalit. Näin ollen se, että on erinomainen valokuvaaja, ei tarkoita sitä, että olisi samalla myös tietokonenörtti. ;)
Neon Valo

Viesti Kirjoittaja Neon Valo »

Spege on hauska mies, huvittava trollaaja :P
Matti_JH
Viesti:

Oltaisiinko Joulupäivä edes suht sopuisasti?
Tonttu.T

Viesti Kirjoittaja Tonttu.T »

Hel_NiS kirjoitti:Oltaisiinko Joulupäivä edes suht sopuisasti?
Ainahan täällä ollaan sulassa sovussa :) Niin ja joulu, mitä se nyt sitten ikinä kenellekin merkitsee,, ainakaan minulle sillä ei ole mitään merkitystä :)
spege

Juu, minä olen niin joulumielellä että voisin jopa halata nikonistia! :)
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

spege kirjoitti: voisin jopa haluta nikonistia! :)
Sattui lukihäiriö ja vedin glögit keuhkoon. Köhöm... öööm...öö.

..
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Jos itse Paavi nostaa henkisen keskisormensa Kiinalle, on tällainen pikkusanailu sangen korrektia käytöstä.
Sarjassamme perimmäisiä kysymyksiä
Siltis

spege kirjoitti:
Siltis kirjoitti:Kuuluu sarjaa H. C. Andersinin satuja "keisarin uudet vaatteet".
Minä olen siltis julkaissut vuosien varrella tasaisin väliajoin valokuviani netissä, jos et ole sitä muka huomannut. Mutta missä ovat Sonta-Siltiksen omat valokuvat ??
Kuva
spegellä taas laturin hihna luistaa, kun alkaa nimittelemään toisia alapään termein.
spege kirjoitti:
Siltis kirjoitti:Osaatko vielä edes itse laittaa kuvia nettisivuillesi ? Aikaisemminhan adele niitä sinne laittoi.

Eihän minun kollegani, Suomen marsalkka C.G.E. Mannerheimkään osannut johtaa sotatoimia, vaan käytännössä ne hoiti kenraali Aksel Airo ja muut kenraalit. Näin ollen se, että on erinomainen valokuvaaja, ei tarkoita sitä, että olisi samalla myös tietokonenörtti. ;)
Hyvä, että tunnustit osaamattomuutesi. Nuo simppelit hommat osaa, vaikka olisi vaan "taviskuvaaja". Minä täytän kohta 70 v. ja hommat onnistuu.

Hyvää Joulua ja Parempaa Uutta Vuotta 2011 sinulle spege
spege

Siltis kirjoitti:Hyvää Joulua ja Parempaa Uutta Vuotta 2011 sinulle spege
Kiitos samoin! Ja kiitos ihan mukiin menevästä sorsanpersekuvasta! :)

ps. Eikös 70v papoilla silloin tällöin lipsahda vähän sontaa housuun, esimerkiksi nauraessa?
viljamif

Viesti Kirjoittaja viljamif »

spege kirjoitti: Kyllä tarvittavat kuvat on kasassa. Mutta kuten olen monet kerrat teille kertonut, spege ei näytä kuvia painostuksesta, vaan omasta vapaasta tahdostaan. Olisihan se kerta kaikkisen kummaa, että rivivalokuvamiehet käskisivät valokuvamarsalkkaa!
Kerrohan Spege mikä taho on sinulle myöntänyt tämän valokumarsalkan arvon?
viikate74
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viikate74 »

Joskus kokeilin kyseistä kakkulaa. Periaattesssa speksien perusteella ok mutta melko kompromissihan toi on. Tarkoitettu lehtikuvaajille jotka voivat tehdä kuvat läheltä ja kaukaa näppärästi. Myöskin 28 laajis on toki monessa kohtaa aika riittämätön.
www.viikate.org Galleria ja blogi
spege

viljamif kirjoitti:Kerrohan Spege mikä taho on sinulle myöntänyt tämän valokumarsalkan arvon?
Kälviän kameraseura.
Matti_JH
Viesti:

spege kirjoitti:
viljamif kirjoitti:Kerrohan Spege mikä taho on sinulle myöntänyt tämän valokumarsalkan arvon?
Kälviän kameraseura.
arvattavasti :D
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

viljamif kirjoitti:
spege kirjoitti: Kyllä tarvittavat kuvat on kasassa. Mutta kuten olen monet kerrat teille kertonut, spege ei näytä kuvia painostuksesta, vaan omasta vapaasta tahdostaan. Olisihan se kerta kaikkisen kummaa, että rivivalokuvamiehet käskisivät valokuvamarsalkkaa!
Kerrohan Spege mikä taho on sinulle myöntänyt tämän valokumarsalkan arvon?
Spege muinoin selosti, miten hän sai intissä arvonimen Tyrjän Tunari. Siitä se alkoi.
Vastaa Viestiin