Kumpi ELINCHROM D-Lite paketti

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
Vastaa Viestiin
aahl

Kumpi ELINCHROM D-Lite paketti

Viesti Kirjoittaja aahl »

Tarkoituksena on kuvat iso joukko tauluja ja tarvitsisin siihen valot.
Rahaa ei ole paljon, joten riittäisikö ELINCHROM D-Lite It 2 To Go vai kannattaisiko sijoittaa rahansa 150€ kalliimpaan ELINCHROM D-Lite It 4 To Go pakettiin?
Vai johonkin muuhun?
Kumpi setti mahtaa olla helpompi myydä, kun tarkoitus olisi myydä ne projektin päätyttyä ennen vuodenvaihdetta.
Taulujen max koko on n. 2*3m ja tila jossa kuvaus tapahtuu on riittävän suuri.

Tiedoista ja mielipiteistä etukäteen kiittäen (myös ostotarjouksia vastaanotetaan)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kimce

Viesti Kirjoittaja kimce »

Toi halvempi riittää hyvin, tehoa on yllin kyllin.

Mulla on samanlainen setti, ihan tyytyväinen oon ollut tässä pienessä käytössä. Voishan sitä toki joskus laajentaa samanlaisilla...
kimce

Viesti Kirjoittaja kimce »

tuplat..
Diuuh

Viesti Kirjoittaja Diuuh »

niin tuohon että kumpi helpompi myydä. Samalla prosentilla halvempi. Toisaalta jos nelosen olisit myymällä halvemmalla ku 2 niin sit se olisi helpompi myydä ;) Luulen.

Ja jos varmasti myymässä olet niin valojen sijaintipaikkakunta varmaan kannattaisi mainita, ehkä laittaa jopa profiilin tietoihin!
Tuia-

Viesti Kirjoittaja Tuia- »

Mulle tais joku sanoo kun tätä kysyin että tuossa kakkosessa ei oo jotain tuuletin juttua että se kuumenee hirveesti et sen takia kannattas ottaa nelonen.
Do you believe in fairies?
Diuuh

2 vuotta sitten vanha juttu:

Ensin tuuletin taisi tulla neloseen, no luultavasti tarve oli isompi. Mutta nykyään on kyllä kakkosessakin.

kukas sulle vanhaa tietoa on tuputtanut?

http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=2465
Tuia-

Viesti Kirjoittaja Tuia- »

En tiedä kyllä. Kysin joskus täällä riittääkö tuo kakkonen niin sanottiin ettei sitä kannata ottaa sen tuuletin puutteen takia.
Do you believe in fairies?
Diuuh

Ja nykyään Kakkosessakin on tuuletin. Piste. Eri asia jos sulle jotain vanhaa varastoa koettavat dumpata liikkeen tai maahantuojan toimesta.

Niinkuin minulle meinasi pari vuotta sitten käydä. Onneksi olin terävänä myös tilatessa.
reiska9

Viesti Kirjoittaja reiska9 »

Nykyään on myäs IT-versio, jossa on kaukolaukaisin mukana. Kannattaa ottaa se!!!

-Reiska
aahl

Kiitokset neuvoista

Viesti Kirjoittaja aahl »

El eii muuta kun kauppa ja tulta päin. Kai sitä oppii, ainakin vahingoista. Ja seuraavaksi kai pitää ruveta sähläämään polarisaation kanssa, että saa kiillot jotenkin hallintaan. Jääköön se seuraavaksi ongelmaksi/hankinnaksi.
Vastaa Viestiin