TEEMA: koirakuvia, osa 2
-
Koiraihmisenä en voi käsittää, miksi joku on asiaan yhtään perehtymättä Espanjasta pelastettuja koiria vastaan. Enkä toisaalta pysty käsittämään "paperikoiraihmisten" puusilmäisyyttä sairaaksi jalostamisen suhteen. Pentutehtailusta puhumattakaan. Mutta please, ei aloiteta tätä sotaa täällä. Siinä ei voita kukaan.
t. erittäin onnellinen Espanjan Kodittoman Koiran omistaja, toista odotellessa
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jos minua tarkoitit, niin ole huoleti - en minä mitään asiaan perehtymättä toki kirjoittele.DorianBlue kirjoitti:Koiraihmisenä en voi käsittää, miksi joku on asiaan yhtään perehtymättä Espanjasta pelastettuja koiria vastaan. Enkä toisaalta pysty käsittämään "paperikoiraihmisten" puusilmäisyyttä sairaaksi jalostamisen suhteen. Pentutehtailusta puhumattakaan. Mutta please, ei aloiteta tätä sotaa täällä. Siinä ei voita kukaan.
-
No problem. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä, myös tässä asiassa. En ajatellut tosiaan enää palata aiheeseen. Ainakaan kiistelymielessä.matu10 kirjoitti:Jos minua tarkoitit, niin ole huoleti - en minä mitään asiaan perehtymättä toki kirjoittele.
Ja otsikon aiheeseen liittyen, Juhannustunnelmia.
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
+1. Vaatteetkin sopii vielä hyvin koiran turkin väriin. Olis saattanu vielä himpun verran ruskettuneemmilla jaloilla oli vielä komeampi kuva, mutta loistava näinkin.Miroru kirjoitti:dozen kakkoskuvassa on todella makea idea. Vielä jos olisi enemmän koiran tasolle laskeutunut kameran kanssa, niin olisi ollut entistä parempi. Mutta toimii noinkin. Tykkään.
Hitto kun itse ei keksi mitään tämmöstä :)
-
Tämmöstä tällä kertaa:
Isona näyttää fiksummalta.
http://sjamy.1g.fi/kuvat/Koiria/DSC_191 ... g/_big.jpg
Tiedän tausta ON rauhaton, mutta itse pidän silti.
Isona näyttää fiksummalta.
http://sjamy.1g.fi/kuvat/Koiria/DSC_191 ... g/_big.jpg
Tiedän tausta ON rauhaton, mutta itse pidän silti.
Viimeksi muokannut sjamy, Heinä 11, 2010 21 : 59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
samanlainen tilanne täällä, mutta auton-/mopon pesun yhteydessä. nuoremmalla jätkäkoiralla on jotakin painepesurin vesisuihkua vastaan. sitä pitää purra heti nähdessä, ja perään hirmu haukut ja raivarit kun ikeniä taitaa vähän kutittaa. ja heti uudestaan kimppuun..matu10 kirjoitti:Kukkien kastelusta tulee seikkailu kun puutarhassa on hortonomin kanssa samaan aikaan äärettömän saalisviettinen terrieri. Pojalla menee kuppi aivan nurin aina kun se näkee vesiletkusta lentävän veden :)
itse tapahtumasta ei ole vielä kuvaa, mutta seuraavan painekastelusession jälkeen on. sitäennen pelkästä urpouskoirasta pari, joissa aurinkonlasku värjännyt turkin punertavilla sävyillä.
kaikki kuvat on jo otettu
-
Samaa hommaa täälläkin. Jotenkin se vesi pitää vaan päästä puraisemaan poikki. Tämmösen setin koostin eiliseltä päivältä.matu10 kirjoitti:Kukkien kastelusta tulee seikkailu kun puutarhassa on hortonomin kanssa samaan aikaan äärettömän saalisviettinen terrieri. Pojalla menee kuppi aivan nurin aina kun se näkee vesiletkusta lentävän veden :)
Semmonen tuli mieleen, että nuo kolme ensimmäistähän menee melkein Sirenin "käsi" sarjan plagioinniks =)
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viesti:
-