Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
Guzmo kirjoitti:Pari studiokuvaa D3X:llä. Editoituja JPEG fine filuja. (LR ei osaa vielä virallisesti avata kameran RAW tiedostoja). Ei kai näistä webbikoon kuvista kukaan mitään perusta, mutta jotakin vastapainoa ketjussa esiintyneelle vihanpidolle.
Kiva kamera. 24 megapikkelssin tiedostojen raskaampi käsittely vetää koneen polvilleen. Jos tähän kameraan päivittäisi, pitäisi päivittää myös kone ja pantata kummatkin munuaiset :)
Kiitos näistä!
toisaalta:
Tehokkaampi tietokone on parempi kuin tehottomampi, joten enemmän megapikseleitä on parempi kuin vähemmän, sillä samalla saa paremman tietokoneen :D.
kun taas toisaalta:
90% kuvaustilanteista jpg riittää ja 90% kuvista jää alle A2 koon, joten 12MP jpg on riittävä mediaanikuvaajalla 95% kaikista kuvista.
Eihän tämä minulle mitenkään kuulu, mutta en tiedä neidin matkaa kotoa työhuoneelle. Polkupyörällä se varmaan hoituisi? Noita pyöriä saisi varmaan monia sen prätkän hinnalla. Yhtä idioottimainen vertaus, eikö?
Tätä kuvaa on joutunut katsomaan jo moneen otteeseen ja miettimään miksei se toimi. No, sellaiseen lopputulokseen olen tullut, että hypystä johtuva käsien ja kropan asento vetää paidan sillä tavalla kireälle rintojen alta, että rinnat tulee esiin jotenkin kötöisesti, sekä samalla sitten vatsan seutu alkaa pullottaa epäedullisesti.
Oikeasta reunasta olisi voinut kloonaamalla poistaa puoliksi näkyvän lehden.
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
Sauli Särkkä kirjoitti:Tätä kuvaa on joutunut katsomaan jo moneen otteeseen ja miettimään miksei se toimi. No, sellaiseen lopputulokseen olen tullut, että hypystä johtuva käsien ja kropan asento vetää paidan sillä tavalla kireälle rintojen alta, että rinnat tulee esiin jotenkin kötöisesti, sekä samalla sitten vatsan seutu alkaa pullottaa epäedullisesti.
Pikselinrunkkauksen lomassa pieni kuvakritiikki on aina paikallaan :-)
Sauli Särkkä kirjoitti:Tätä kuvaa on joutunut katsomaan jo moneen otteeseen ja miettimään miksei se toimi. No, sellaiseen lopputulokseen olen tullut, että hypystä johtuva käsien ja kropan asento vetää paidan sillä tavalla kireälle rintojen alta, että rinnat tulee esiin jotenkin kötöisesti, sekä samalla sitten vatsan seutu alkaa pullottaa epäedullisesti.
Pikselinrunkkauksen lomassa pieni kuvakritiikki on aina paikallaan :-)
No sama kai se on tähän vaimohakkaamis-autovertailu-kohtamennäänraastupaan-kohinasoppaan jotain muutakin yrittää välillä laittaa..
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.