Kerso (FLASH-CAMERA) !!!EI ALVILLISTA MYYNTIÄ YRITTÄJILLE!!!

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Marko

Viesti Kirjoittaja Marko »

Onko kenelläkään tietoa Gitzojen hinnoista? Olen laittanut jo pari mailia hinnoista mutta eipä ole vastausta tullut..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Petes

Viesti Kirjoittaja Petes »

Marko kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa Gitzojen hinnoista? Olen laittanut jo pari mailia hinnoista mutta eipä ole vastausta tullut..
Minä kyselin viime viikolla, mutta Ian valitteli, että ne on kalliita lähetellä. Kysy kuitenkin uudelleen, jos se vaikka lämpenisi asialle ;-)

Kuulapäästä sain tämmöisen hinnan:

Prices away from Ebay are:
Markins Q3E
£219 & 14 postage. IN STOCK.
UK invoice provided.
1 year International warranty.
laulumies

Viesti Kirjoittaja laulumies »

Vai olette saaneet jo kuitteja. Mä en ole vieläkään saanut kuittia. Sarjanumerot on lähetetty yms, mutta ei ole vieläkään näkynyt kuittia. Odotellaan...
Lepotila

Viesti Kirjoittaja Lepotila »

kohan kirjoitti:
Firenze kirjoitti:Kuitin sain jälkikäteen kyselemällä. Kuten edellä kerroin niin sarjanumerot kysyi ja parin päivän päästä tuli kuitti sähköpostiin .pdf tiedostona. Joten rohkeasti vaan kyselemään.
Tulihan se kuitti tännekin.
Samoin.
riihijan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja riihijan »

Marko kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa Gitzojen hinnoista? Olen laittanut jo pari mailia hinnoista mutta eipä ole vastausta tullut..
Jos saatte tietoa pistäkää tänne palstalle.
Hiilikuitu Gitzo kinnostaisi.
make77

Viesti Kirjoittaja make77 »

Firenze kirjoitti:Juu ei nopeudessa valittamista :) Kaks 580ex ll salamaa tilasin ja käsissä on. 265puntaa kipale, postit ja paypal 1.5% päälle. Mukavasti säästi...
Laskeeko Paypal itse tuon 1,5% kauppahinnan päälle vai pitääkö minun itse lisätä se Kersolta saamaani hintaan. Eli 580EX II + postit on 279 puntaa niin tuonko summan syötän Paypal maksukenttään vai 279 + 1,5% = 283,185? Varmaan tuo ensimmäinen, mutta kun on pää hieman jäässä joulun jäljiltä...
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

make77 kirjoitti:
Firenze kirjoitti:Juu ei nopeudessa valittamista :) Kaks 580ex ll salamaa tilasin ja käsissä on. 265puntaa kipale, postit ja paypal 1.5% päälle. Mukavasti säästi...
Laskeeko Paypal itse tuon 1,5% kauppahinnan päälle vai pitääkö minun itse lisätä se Kersolta saamaani hintaan. Eli 580EX II + postit on 279 puntaa niin tuonko summan syötän Paypal maksukenttään vai 279 + 1,5% = 283,185? Varmaan tuo ensimmäinen, mutta kun on pää hieman jäässä joulun jäljiltä...
Pyydä Kersolta maksulinkki PayPal:in ja kerrot vain millä kuljetuksella tavaran haluat.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
make77

Viesti Kirjoittaja make77 »

No niin tietysti! Kiitos.
pinkviini

Viesti Kirjoittaja pinkviini »

Kyselin kersolta Canon 70-200/4L IS -telezoomin hintaa ja yleisesti postitusta ja maksua.

Ian pyysi tekemään jonkin osoitteen tarkistuksen:
Ian kirjoitti: PLEASE CHECK ON http://www.royalmail.com/portal/rm
click on 'find a postcode' then 'find address' enter postcode only and
make sure your address matches with one of the addresses listed. RM
have been refusing to take parcels if the address does not match on
their system.
Onko kukaan onnistunut löytämään osoitettaan tuolta? Tuolta sivun alareunasta kun valitsee Customer Service - Find a postcode - Find an address ja syöttää postinumeronsa ei haku tuota tuloksia. Mitä teen väärin? Onko suomalaisille postinumeroille olemassa jokin erilainen "kansainvälinen" muoto?

Ian pyytää 70-200/4L IS -objektiivista 719 puntaa. Uskaltaakohan tuosta koittaa hieman tinkiä vielä :-/
Shuko

Viesti Kirjoittaja Shuko »

Tuo tulee kaikkiin sen sähköposteihin, en tiedä kenelle on varsinaisesti tarkoitettu, mutta kyllä ne paketit Suomeen tulee vaikka ei tuolta löydykään.
Shuko

DHL toi 200/2 tänään (30.12). Maksoin 18.12. Ian sanoi, että joutuu lähettään sen ensin jenkeistä skotteihin ja sieltä tänne. Matkaan ja välissä olleisiin pyhiin nähden melko nopeaa.
kohan

Shuko kirjoitti:DHL toi 200/2 tänään (30.12). Maksoin 18.12. Ian sanoi, että joutuu lähettään sen ensin jenkeistä skotteihin ja sieltä tänne. Matkaan ja välissä olleisiin pyhiin nähden melko nopeaa.
Kokeile saako sillä kuvia, varsinkin jos vertaa 1.8:in.
Shuko

kohan kirjoitti:Kokeile saako sillä kuvia, varsinkin jos vertaa 1.8:in.
Kokeilin, saa! Jälki on hieman erilaista (neutraalimpaa/latteempaa), ei mitenkään radikaalisti. Koko, käytettävyys jne kuitenkin eri tasolla.

On topic:

Päivitettyjä hintoja:
50mm 1.2 £819
2x Extender £189
17-40mm £439
kohan

Shuko kirjoitti:
kohan kirjoitti:Kokeile saako sillä kuvia, varsinkin jos vertaa 1.8:in.
Kokeilin, saa! Jälki on hieman erilaista (neutraalimpaa/latteempaa), ei mitenkään radikaalisti. Koko, käytettävyys jne kuitenkin eri tasolla.
Iiässä auttaa kummasti.
Petes

Shuko kirjoitti:
Päivitettyjä hintoja:
50mm 1.2 £819
2x Extender £189
17-40mm £439
Lisätään listaan 70-200L 2.8 IS
£1099 & 39 DHL
dini

Viesti Kirjoittaja dini »

Oliko se niin että kaikki tavarat tulee usasta skotlannin kautta ja kameroissa ei siten takuu toimi täällä?
Onko kukaan kysellyt paljonko 5D2 maksaisi? Vai onko ruotsi nyt halvin maa?
Shuko

dini kirjoitti:Oliko se niin että kaikki tavarat tulee usasta skotlannin kautta ja kameroissa ei siten takuu toimi täällä?
Jep

Runkoja kannattaa katsella Ruotsista tai sitten ihan jostain "oikeasta" UK-kaupasta
theshrike

Viesti Kirjoittaja theshrike »

Shuko kirjoitti:Runkoja kannattaa katsella Ruotsista tai sitten ihan jostain "oikeasta" UK-kaupasta
Olisiko vinkkiä hyvään "oikeaan" UK-kauppaan joka postittaisi suomeenkin? Halpaa puntaa pitäisi hyödyntää, mutta saarimaan harvahampaat eivät postita tänne pohjolan perukoille.
nanika

Viesti Kirjoittaja nanika »

UK kauppoja http://www.camerapricebuster.co.uk/

On pahasti offtopic, sori...
Viimeksi muokannut nanika, Tammi 02, 2009 17 : 07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petes

Yritetään pitää tämä topic Kersoa käsittelevissä aiheissa. Muille UK myyjille varmaan löytyy jo topicceja tai sitten vaan avataan uusi ;-)
Lukittu