OskuK kirjoitti:Taitaa olla enemmän tai vähemmän kaupallista mainontaa tämä touhu nyt.
Aijaa, itsellä ei kiinni tai tulossa latin latia tästä päivityksestä tai muustakaan tähän liittyvästä.
Listan päivityksen on kerännyt eräs toinen foorumilainen, joka laittoin sen minulle yv:llä pyynnön kera, jos päivittäisin(kun hän ei pysty editoimaan aloitusviestiäni).
Enemmänkin tämä mielestäni palvelee meitä foorumin käyttäjiä, kun ei tarvitse aina kysyä.
OskuK kirjoitti:Taitaa olla enemmän tai vähemmän kaupallista mainontaa tämä touhu nyt.
Aijaa, itsellä ei kiinni tai tulossa latin latia tästä päivityksestä tai muustakaan tähän liittyvästä.
Listan päivityksen on kerännyt eräs toinen foorumilainen, joka laittoin sen minulle yv:llä pyynnön kera, jos päivittäisin(kun hän ei pysty editoimaan aloitusviestiäni).
Enemmänkin tämä mielestäni palvelee meitä foorumin käyttäjiä, kun ei tarvitse aina kysyä.
Mitä pitää kysyä?
No vaikka hintoja. Jos asiassa on sinulle vielä jotain epäselvää, pyydän, että otat yhteyttä yv:llä.
Petes kirjoitti:
Mitä pitää kysyä?
No vaikka hintoja. Jos asiassa on sinulle vielä jotain epäselvää, pyydän, että otat yhteyttä yv:llä.
Torstai iltana pistin kyselyn 24-105mm:n hinnasta ja vastaus tuli puolessa tunnissa. Todettuani hinnan olevan vähintäänkin sopiva (570 puntaa) pyysin lähettämään paypal invoicen joka saapuikin alle tunnissa. Maksoin samantien ja hetken päästä tulikin sähköpostiin jo kuitti kaupoista. Tunti sitten hain lasin postista, joten nopeaa on toiminta varsinkin kun ottaa huomioon että postin saapumisilmoitus oli leimattu jo eilen maanantaina.
Säästöä tuli hieman reilu 300e verrattuna Rajalan tämän hetkiseen hintaan johon on laskettu mukaan jo postikulut (12 puntaa) ja paypalin ryöstämä 1.5% siirretystä summasta.
-kaltsu- kirjoitti:Viikko sitten tiistaina tilasin 70-300mm IS, tänään postissa. Kaikki meni OK. Hyvin oli pakattu ja tarvittavat laput oli matkassa mukana. Kersolta sain uuden objektiivin vastavalosuojan kanssa(miinus cashback) mitä täältä käytetyn.Suosittelen.
En löytänyt kyseisen lasin hintaa ketjusta. Muistuuko vielä hinta mieleen?
-kaltsu- kirjoitti:Viikko sitten tiistaina tilasin 70-300mm IS, tänään postissa. Kaikki meni OK. Hyvin oli pakattu ja tarvittavat laput oli matkassa mukana. Kersolta sain uuden objektiivin vastavalosuojan kanssa(miinus cashback) mitä täältä käytetyn.Suosittelen.
En löytänyt kyseisen lasin hintaa ketjusta. Muistuuko vielä hinta mieleen?
Voiskos joku auttaa tän maksusysteemin kanssa oon aika käsi näitten kanssa eli jos maksan Paypalin kautta niin mites se tapahtuu tässä tapauksessa. Paypal tili on olemassa.
Miten ootte maksanut tilaukset kersolle, onko pankkisiirto järkevä?
Ian laittaa sulle paypal invoicen kun kerrot maksavasi paypal:lla, voit sitten maksaa ostoksesi helposti(sisältää valmiit tiedot)
Tervehdys!
Minulta on jäänyt varmaan joku vaihe tekemättä, tai on tullut sähellettyä jotain mitä ei ehkä olisi pitänyt.
Avasin itselleni paypal tilin ja pyysin Ianilta paypal invoicen...
takaisin tuli meili: ilmoita kun olet maksanut????
En ole aikaisemmin käyttänyt paypalia, joten en ole varma miten tässä pitäisi toimia,
eli mistä tiedän että olen vastaanottanut invoicen???
Meiliini ei ole tullut muuta kun tuo yllä mainittu meilinjatke jo käytyyn meilinvaihtoon...
Huvittavaa, ei olisi luullut että tää nyt tästä jää kiinni ;)
Petes kirjoitti:Paypal invoicen pitäisi näyttää jotensakin tältä:
Dear XXXXXX XXXXXXXXXX,
Ian Kerr (2kerso@gmail.com) would like to be paid through PayPal.
Money Request Details
Amount: £XXX.XX GBP
Pay With PayPal
PayPal makes it easy to send Ian Kerr money. Click below to send this payment:
Ok, kiitos!
En siis ollut vielä saanut invoicea, lähetin Ianille uuden pyynnön. Ja pyrin tälläkertaa vielä selkeämmin pyytämään että hän todella lähettää . Cross my fingers..... ;)
Vielä varmistukseksi, mun paypal "osoite" on sama meili jolla mä kirjaudun PP sivustolle sisään?
Dear XXXXXX XXXXXXXXXX,
Money Request Details
Pay With PayPal
Ok, kiitos!
En siis ollut vielä saanut invoicea, lähetin Ianille uuden pyynnön. Ja pyrin tälläkertaa vielä selkeämmin pyytämään että hän todella lähettää . Cross my fingers..... ;)
Vielä varmistukseksi, mun paypal "osoite" on sama meili jolla mä kirjaudun PP sivustolle sisään?
Tämä "Click below to send this payment"
nappula ohjaa sinut Paypalin sivulle ja sitten sinä kirjaat itsesi sisään omilla tunnuksillasi.
Minulle invoice tuli n. 5minuutissa.
Dear XXXXXX XXXXXXXXXX,
Money Request Details
Pay With PayPal
Ok, kiitos!
nappula ohjaa sinut Paypalin sivulle ja sitten sinä kirjaat itsesi sisään omilla tunnuksillasi.
Juu tuon kyllä ymmärsin.
Esitin ehkä asiani hieman epäselvästi. Ian pyysi minulta Paypal osoitettani ("Yes I need a Paypal address to e-mail invoice to."), ja varmistelin vain että Paypal osoitteeni samainen jolla kirjaudun Paypaliin sisälle.
Juu tuon kyllä ymmärsin.
Esitin ehkä asiani hieman epäselvästi. Ian pyysi minulta Paypal osoitettani ("Yes I need a Paypal address to e-mail invoice to."), ja varmistelin vain että Paypal osoitteeni samainen jolla kirjaudun Paypaliin sisälle.
Joo, se sähköpostisi, jonka olet määrittänyt Paypal:iin.(kirjautumis)
Petes kirjoitti:
Juu tuon kyllä ymmärsin.
Joo, se sähköpostisi, jonka olet määrittänyt Paypal:iin.(kirjautumis)
Kiitokset!!
Tästä olis suuu-uuuri apu.
Nyt vaan odottelemaan invoicea Ianilta. Toisaalta maksun lähdettyä se todellinen odottelu vasta alkaa...