Aurinkoon katsominen

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

asm kirjoitti:
Minä en nyt oikein tiedä, oletko tosissasi vai trollaatko?
Voi juma...llLL! Paikan nimi on : "Sana on vapaa"!!!

Minähän vain vastasin huutoosi tuosta fysiikan kurssita joten pidä nyt kutis vaan äläkä lipsu henkilökohtasuuksiin! ;D TÄMMÖSESSÄ asiassa mulla on kokemusta enkä puhu fysiikasta tai matikasta.
Olet ilmeisesti lukenut jonkin kirjankin; toisaalta vaikka mollaat 'lukiotason kouluoppeja' et selvästikään ole edes sitä oppimäärää opiskellut. Tunnet käsitteitä; ymmärrät esim. että on olemassa eri tasoisia malleja eri tarkoituksiin; myös sen, että mallit ovat omiin pätevyysaluesiinsa rajoittuneita, ja sitten on olemassa syvällisempiä malleja toisiin tarkoituksiin. Toisaalta et tunne - tai ole tuntevinasi - peruskäsitteitä edes nimeltä.
Näppärästi tehty kauttarantain utelu johon minä vastaan , että olen minä ainakin kansakoulun käynyt.
Jos sinä nyt olet oivaltanut, että vektorit voidaan jakaa komponentteihin (lukion matematiikka, kurssi 5) niin ihan kiva. Good for you. Mutta; mitä sitte? Ei suureiden luonne niiden esitystavasta muutu. Ei sen nopeuden suunta ole mitenkään olennaista - ihan samaa meneekö oikealle vai vasemmalle :)
Bjergele! Nyt sitten en trollaa ja puhun että se on erittäin olenaista. Noi mikroskooppiset kököt lentelee niin lujaa ympäriinsä , että se lennätinpojan keksimä teoria on ihan erittäin ajankohtainen ja siinä tarvitaan niitä vektoreita.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
asm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asm »

bobotti kirjoitti:Nyt sitten en trollaa ja puhun että se on erittäin olenaista. Noi mikroskooppiset kököt lentelee niin lujaa ympäriinsä
Saiskohan niitä hiljentämään vauhtia, jos ottaisit sen lääkityksen ihan annosteluohjeen mukaisesti?
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
bobotti

asm kirjoitti:
bobotti kirjoitti:Nyt sitten en trollaa ja puhun että se on erittäin olenaista. Noi mikroskooppiset kököt lentelee niin lujaa ympäriinsä
Saiskohan niitä hiljentämään vauhtia, jos ottaisit sen lääkityksen ihan annosteluohjeen mukaisesti?
Minä olen aina ollutkin sitämieltä että häviäjän kuuluukin tarjoilla konjakkipaukut voittajalle (se lääke) ;D
Konditiona

Viesti Kirjoittaja Konditiona »

asm kirjoitti:
LoL
bobotti

Konditiona kirjoitti:
asm kirjoitti:
LoL
Mää voin tuoda teille parit puujalat niin voitte pitää hauskan teatterituokion naureskellessanne ;D
asm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asm »

Älä nyt hyvä mies; alkuahan tässä vasta. Älä ihmeessä luule voittaneesi mitään. Minähän voin puhua kuin Siren, mistä vain ja miten kauan vain; fysiikan perusteista erityisen pitkään. Olen sitä tehnyt työksenikin vuosikymmeniä, joten kokemusta on. (En siis tarkoita, että 30 vuotta asiasta puhuttuaan olisi paremmin perillä siitä - tiedän hyvin asian olevan päinvastoin. Tarkoitin vain, että 30 vuoden kokemuksella pari vuotta lisää asian jauhamista ei tunnu missään. Ja nyt on vasta eka viikko menossa :) )
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
asm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asm »

Niin juu.... ilman muuta tarjoan kahvit ja konjakit, jos satut täällä pän liikkumaan - pariakin merkkiä muistelen kellarista löytyvän. Saa keskustelukin vauhtia...
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
bobotti

asm kirjoitti:Älä nyt hyvä mies; alkuahan tässä vasta. Älä ihmeessä luule voittaneesi mitään. Minähän voin puhua kuin Siren,
Etköhän jo tehnyt sen varsin mallikelpoisesti! ;D
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

asm kirjoitti:Älä nyt hyvä mies; alkuahan tässä vasta.

Ja nyt on vasta eka viikko menossa :) )
Ja sitten kummastellaan mun vaivaisia, ihan muutamia kommentejani..

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
asm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asm »

OskuK kirjoitti:
Ja sitten kummastellaan mun vaivaisia, ihan muutamia kommentejani..
Vasta eka kymppikilo täynnä....

No, perästä tullaan...
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
HQ

Re: Aurinkoon katsominen

Viesti Kirjoittaja HQ »

Artistic kirjoitti:Pistetäänpäs oikeen tänne oma topikki:

Eli tuolla toisaalla tuli pieni vänkäys siitä voiko dslr-kameran etsimen läpi katsoa turvallisesti, ilman huolen häivääkään, katsoa mm. aurinkoa tms. kirkasta kohdetta? Eräs puolijumala siellä sanoi että pystyy.

Miten on, foorumin VIISAAMMAT?
Yksinkertaiseen kysymykseen tuli 110 "vastausta", joissa kolmessa kyettiin jollakin tavalla ilmaisemaan mielipide siitä että pystyykö vai ei.

Oli kyllä kiinnostavin ketju aikaan.
Vastaa Viestiin