Voi juma...llLL! Paikan nimi on : "Sana on vapaa"!!!asm kirjoitti:
Minä en nyt oikein tiedä, oletko tosissasi vai trollaatko?
Minähän vain vastasin huutoosi tuosta fysiikan kurssita joten pidä nyt kutis vaan äläkä lipsu henkilökohtasuuksiin! ;D TÄMMÖSESSÄ asiassa mulla on kokemusta enkä puhu fysiikasta tai matikasta.
Näppärästi tehty kauttarantain utelu johon minä vastaan , että olen minä ainakin kansakoulun käynyt.Olet ilmeisesti lukenut jonkin kirjankin; toisaalta vaikka mollaat 'lukiotason kouluoppeja' et selvästikään ole edes sitä oppimäärää opiskellut. Tunnet käsitteitä; ymmärrät esim. että on olemassa eri tasoisia malleja eri tarkoituksiin; myös sen, että mallit ovat omiin pätevyysaluesiinsa rajoittuneita, ja sitten on olemassa syvällisempiä malleja toisiin tarkoituksiin. Toisaalta et tunne - tai ole tuntevinasi - peruskäsitteitä edes nimeltä.
Bjergele! Nyt sitten en trollaa ja puhun että se on erittäin olenaista. Noi mikroskooppiset kököt lentelee niin lujaa ympäriinsä , että se lennätinpojan keksimä teoria on ihan erittäin ajankohtainen ja siinä tarvitaan niitä vektoreita.Jos sinä nyt olet oivaltanut, että vektorit voidaan jakaa komponentteihin (lukion matematiikka, kurssi 5) niin ihan kiva. Good for you. Mutta; mitä sitte? Ei suureiden luonne niiden esitystavasta muutu. Ei sen nopeuden suunta ole mitenkään olennaista - ihan samaa meneekö oikealle vai vasemmalle :)