Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
OskuK kirjoitti:Sitten se maksaessaan tuhat euroa alkaisi vähitellen riittää kakkoskameraksi, vaikka toki jäisi silti ostamatta väärän bajonetin takia ;-) Mutta aikataulussa kuitenkin ollaan...
Elä Osku huoli! Zenitiltä tulee ensi syksynä ensimmäinen gigapikseliluokan jävkkävi D-bajonetilla joka maksaa reilusti alle tonnin. Yhden kuvan tiedostokoko on himpan alle 9 gigatavua ja sen lataaminen kovolle kestää kokonaisen päivän. Kennon erittelytarkkuuskin on suht hyvä, tiedostoista saa helposti kerrostalon kokoisia neulanteräviä printtejä... :-).
Niin, piti vielä lisätä... siinä on niiiiin iso kenno että 1200 mm:nen toimii 8 mm:n laajakulmana :-).
OskuK kirjoitti:Sitten se maksaessaan tuhat euroa alkaisi vähitellen riittää kakkoskameraksi, vaikka toki jäisi silti ostamatta väärän bajonetin takia ;-)
Kyllä nyt varmaan harmittaa, kun on sijoittanut rahansa nikoniin, eikä kunnon kameraan :(
;)
Virolainen varas vei Eosin enkä voi muuta todeta kuin että nykypaasauksella, joka ylittää messevästi 70-luvun Nikonistien naiviudet, ei paljon parempaa palvelusta olisi voinut roisto tehdä ;-)
OskuK kirjoitti:Virolainen varas vei Eosin enkä voi muuta todeta kuin että nykypaasauksella, joka ylittää messevästi 70-luvun Nikonistien naiviudet, ei paljon parempaa palvelusta olisi voinut roisto tehdä ;-)
hehehehe :D
Uskon kyllä ;)
nimim. ehkäpä siirryn nikoniin vielä joskus. On muuten sinänsä hyvä tilanne tällä hetkellä, käytössäni olevat objektiivit ovat pelkästään m42 kiinnitteisiä joten nuo saisi nikonin runkoihin kiinni sovitteella.
Aijoo, onhan mulla toi EF 50mm f1.8. noh, sen voi sitten myydä rungon mukana jos vaihtaa merkkiä.
tässähän alkaa itse kullakin olla uskoontulon hurmioitumisen meininkiä :).
Ja mukavaa, kun ei enää itse tarvi mainostaa omia vanhoja kuvia.
Mitenhän se nyt menikään...
Ei pidä provosoitua, vaikka provosoidaan.
- Mauno Koivisto -
fangio kirjoitti:Ostan kameran keväällä varmaan ja edulliseen hintaan 2085 e, minkä joku guru kertoi tällä palstalla.
Ei kannata. eikös tuo hinta ollut sille vanhalle mk2:lle? Nythän ollaan jo mk 11:ssa, joten toi mk2 on iäisyyksien vanhaa tekniikkaa eikä sillä saa hyviä kuvia ;)