Ehkä, tai sitten ei ...linko2 kirjoitti:Sanoisin, että kaksi kertaa on ehdoton maksimi ja mielellään jo ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi vaihtaa alaa.mudd kirjoitti:Jos sama toistunut 6 kertaa, jotain johtopäätöksiä voi vetää ko. henkilön kyvystä pyörittää liiketoimintaa.
Konkursseja voi tulla syistä mihin itse ei voi vaikuttaa, joten mun mielestä yhen kerran jälkeen ei voi tuomita ketään. Riippuen tietysti miten homma meni konkurssiin.
Täähän on yksi syy miksi täällä suomessa yrittäjyydellä ei ole tulevaisuutta, yhden konkurssin jälkeen olet leimattu, jos köpelösti käy. Tiedä häntä kuinka monta konkurssia menestyvillä yrittäjillä on keskimäärin takana länsimaissa, mutta ei se ainakaan nolla ole.
Viimeisen laman aikana pankit myös hätääntyivät ja vetivät yrityksiä konkurssiin vaatimalla yhtäkkiä kaikki lainat takaisin, siitä syystä että olivat itse niin lirissä.
(Huom! En itse harrasta mitään päätoimista yrittäjyyttä, kunhan pohdiskelen tässä asioita ...)
Kuluttajan näkökulmasta mä en oikein näe mitään pahaa siinä että näitä pieni ATK liikkeitä nousee pystyyn ja menee alta välillä. Sehän vaan pitää hinnat kurissa.