Pixmanian toiminta
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Touko 03, 2004 0 : 30
Pixmanian toiminta
Tilasin Pixmaniasta 14.5. Panasonicin FZ5 kameran, koska ilmoittivat oikein isoilla kirjaimilla, että tuotetta olisi varastossa. Samalla tuli ilmoitus, että ”Tilaus toimitettu”. No hyvä…tämäpä helppoa…jäin odottelemaan tyytyväisenä, koska paketti kolahtaa postilaatikkoon.
Kun pakettia ei kuulunut niin käväisin katsomassa tilauksen tilannetta. Tavaraa ei siis ollutkaan varastossa ja toimituspäivä minulle päin tuntematon. Toimituspäiväksi Pixmanialle oli laitettu 20.5. Jäin odottamaan, kun tähän oli jäljellä muutama päivä. Uudestaan katsomaan tilauksen tilannetta…yllätys, yllätys päiväys olikin muuttunut 24.5. Kuvio alkoi selvitä ja soitin pixmanialle ja viidennellä kerralla sain jonkun elävän ihmisen kiinni; siihen saakka olin kuunnellut sanelukoneen jorinoita ja/tai linjat oli mennyt poikki. Mieshenkilö ilmoitti että tavaraa ei ole ja eivätkä tiedä koska tulee. Peruin tilauksen. Nyt odottelen rahojani.
Tarinan opetus:
Pixmania varatotietoihin ei voi luottaa (kaikkea on varastossa vaikka ei olisikaan).
Ilmoitus ”Tilaus toimitettu” tarkoittaa, että minun tilaus on toimitettu Pixmanialle (ovelaa).
Jos tavaraa ei ole varastossa lypsävät lisäaikaa laittamalla uusia päivämääriä katteettomasti ja katsovat mihin asikkaan kärsivällisyys riittää.
Jos haluat tietää onko tavaraa varastossa niin soita ja varmista ennen tilauksen jättämistä.
Kun pakettia ei kuulunut niin käväisin katsomassa tilauksen tilannetta. Tavaraa ei siis ollutkaan varastossa ja toimituspäivä minulle päin tuntematon. Toimituspäiväksi Pixmanialle oli laitettu 20.5. Jäin odottamaan, kun tähän oli jäljellä muutama päivä. Uudestaan katsomaan tilauksen tilannetta…yllätys, yllätys päiväys olikin muuttunut 24.5. Kuvio alkoi selvitä ja soitin pixmanialle ja viidennellä kerralla sain jonkun elävän ihmisen kiinni; siihen saakka olin kuunnellut sanelukoneen jorinoita ja/tai linjat oli mennyt poikki. Mieshenkilö ilmoitti että tavaraa ei ole ja eivätkä tiedä koska tulee. Peruin tilauksen. Nyt odottelen rahojani.
Tarinan opetus:
Pixmania varatotietoihin ei voi luottaa (kaikkea on varastossa vaikka ei olisikaan).
Ilmoitus ”Tilaus toimitettu” tarkoittaa, että minun tilaus on toimitettu Pixmanialle (ovelaa).
Jos tavaraa ei ole varastossa lypsävät lisäaikaa laittamalla uusia päivämääriä katteettomasti ja katsovat mihin asikkaan kärsivällisyys riittää.
Jos haluat tietää onko tavaraa varastossa niin soita ja varmista ennen tilauksen jättämistä.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Maalis 08, 2005 23 : 01
- Paikkakunta: Tampere
Osta Visalla
Minä myös tilasin Pixmaniasta 12.5. samanlaisen Panasonicin FZ5 kameran. Se tuli perille 16.5. iltapäivällä. Kuitenkin heti kun otin ensimmäiset kuvat piti kamera joka laukauksella melkein yhtä kovan äänen kuin Digijärkkäri. Sain pojaltani suuremman kortin ja kokeilin sillä, niin sama ääni kuului, kun vaihdoin tallennukseksi Tiff :in, niin ääni lakkasi ja sen jälkeen, myös jpeg tallennus toimi ilman ääntä. Minulta meni kuitenkin luotto tähän kameraan ja peruin kaupan. Kuitenkin tässä oli se hyvä puoli, että maksoin maksuni Visalla, koska luottokunta voi tarvittaessa periä maksun takasin, jos sen kanssa tulee ongelmia.
Lisätty 15.7. Sain Pixmanialta 7.7. viestin, jossa he lupasivat paluttaa postikulut jotka tuli kun lähetin kameran heille takaisin ja eilen se näkyi tililläni. Aikaisemmin olin jo saanut kameran maksun palautuksen visa tililleni.
Loppujenlopuksi jäi kohtalaisen hyvä vaikutelma tästä kaupasta.
Lisätty 15.7. Sain Pixmanialta 7.7. viestin, jossa he lupasivat paluttaa postikulut jotka tuli kun lähetin kameran heille takaisin ja eilen se näkyi tililläni. Aikaisemmin olin jo saanut kameran maksun palautuksen visa tililleni.
Loppujenlopuksi jäi kohtalaisen hyvä vaikutelma tästä kaupasta.
Viimeksi muokannut 52-nikon, Kesä 15, 2005 9 : 48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Elo 31, 2003 9 : 51
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Osta Visalla
Olikohan sulla äänitehosteet päällä... =D52-nikon kirjoitti:Minä myös tilasin Pixmaniasta 12.5. samanlaisen Panasonicin FZ5 kameran. Se tuli perille 16.5. iltapäivällä. Kuitenkin heti kun otin ensimmäiset kuvat piti kamera joka laukauksella melkein yhtä kovan äänen kuin Digijärkkäri. Sain pojaltani suuremman kortin ja kokeilin sillä, niin sama ääni kuului, kun vaihdoin tallennukseksi Tiff :in, niin ääni lakkasi ja sen jälkeen, myös jpeg tallennus toimi ilman ääntä.
Eikös monissa pokkareissa ole ns. äänitehosteita jolloin kameran laukaistessa pitää se samanlaisen äänen kuin järkkäri mutta tuo ääni kuuluukin ihan muualta kuin sulkimesta/peilistä.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Maalis 08, 2005 23 : 01
- Paikkakunta: Tampere
Ei ollut äänitehoste, koska tämä poistui kun muutin tiff tallennukselle. Tämä äänitehoste oli kyllä päällä ja se oli pieni piippaus kun esimerkiksi tarkennus oli oikea.
Kuitenkaan en harmittele tätä kauppaa, vaan odotan, jos FZ20:n hinta tulisi alaspäin, koska siinä on ED lasi korjaamassa telepäätyn virheitä ja lisäksi on erillisen salamalaitteen liitäntä eli voin käyttää Nikonin SB-16 salamaa sen kahdella omalla automaatti asetuksella.
Kuitenkaan en harmittele tätä kauppaa, vaan odotan, jos FZ20:n hinta tulisi alaspäin, koska siinä on ED lasi korjaamassa telepäätyn virheitä ja lisäksi on erillisen salamalaitteen liitäntä eli voin käyttää Nikonin SB-16 salamaa sen kahdella omalla automaatti asetuksella.
-
- Viestit: 402
- Liittynyt: Marras 24, 2003 18 : 36
Mitä virheitä tuossa FZ5:ssa on telepäässä?52-nikon kirjoitti:Ei ollut äänitehoste, koska tämä poistui kun muutin tiff tallennukselle. Tämä äänitehoste oli kyllä päällä ja se oli pieni piippaus kun esimerkiksi tarkennus oli oikea.
Kuitenkaan en harmittele tätä kauppaa, vaan odotan, jos FZ20:n hinta tulisi alaspäin, koska siinä on ED lasi korjaamassa telepäätyn virheitä ja lisäksi on erillisen salamalaitteen liitäntä eli voin käyttää Nikonin SB-16 salamaa sen kahdella omalla automaatti asetuksella.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Maalis 08, 2005 23 : 01
- Paikkakunta: Tampere
Minun lyhyellä koekäytöllä en voi sanoa mitään muuta kuin, että tässä FZ5:ssa on myös hyvä obtiikka, mutta ei ED lasia kuin FZ20:ssä, jossa on yksi ED lasi.
FZ5 värien toisto on mielestäni tosi hyvä ja ehkä kohina on hiukan pienenmpi kuin FZ20:ssä, eli kehitystä on tapahtun.
Tässä on linkki FZ20 teknisiin tietoihin: http://www2.panasonic.com/webapp/wcs/st ... splayTab=S
FZ5 värien toisto on mielestäni tosi hyvä ja ehkä kohina on hiukan pienenmpi kuin FZ20:ssä, eli kehitystä on tapahtun.
Tässä on linkki FZ20 teknisiin tietoihin: http://www2.panasonic.com/webapp/wcs/st ... splayTab=S
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Kesä 27, 2004 15 : 11
Eipä voi paljoa kyllä Pixmaniaa itsekkään kehua..
Tässä on jo kohta viikon päivät odoteltu koskahan heiltä tilaamani 350d-kit, Intuos3 A5 ja VGP-CKS1 lähtisivät sieltä postiin. Tilauksen seurannassa on tuon viikon lukenut että "odottaa toimitusta". Kaikki tavarat piti olla hyllyssä heillä kun tilasin (muuten en olisi sieltä edes tilannut). Maksoin Visalla..
Reteesti he kyllä mainostavat 48 tunnin toimitusta ja siihen minäkin onneton lankesin. Sähköposteihin vastailevat (jos vastaavat) aina että "Olemme pahoillamme... Kiitoksia kärsivällisyydestänne... Pakettinne lähtee mahdollisesti tänään... Blaa blaa blaaaa!"
Eli heidän nettisivujensa varastotietoihin ja toimitusaikoihin ei ole kyllä sitten pätkääkään luottamista. En voi kyllä suositella kenellekkään.
Tässä on jo kohta viikon päivät odoteltu koskahan heiltä tilaamani 350d-kit, Intuos3 A5 ja VGP-CKS1 lähtisivät sieltä postiin. Tilauksen seurannassa on tuon viikon lukenut että "odottaa toimitusta". Kaikki tavarat piti olla hyllyssä heillä kun tilasin (muuten en olisi sieltä edes tilannut). Maksoin Visalla..
Reteesti he kyllä mainostavat 48 tunnin toimitusta ja siihen minäkin onneton lankesin. Sähköposteihin vastailevat (jos vastaavat) aina että "Olemme pahoillamme... Kiitoksia kärsivällisyydestänne... Pakettinne lähtee mahdollisesti tänään... Blaa blaa blaaaa!"
Eli heidän nettisivujensa varastotietoihin ja toimitusaikoihin ei ole kyllä sitten pätkääkään luottamista. En voi kyllä suositella kenellekkään.
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: Elo 02, 2005 8 : 37
- Paikkakunta: Oulu
Lueskelin haulla Pixmaniasta ja paljon oli saanut paikka kiitostakin. Kuitenkin oman tilauksen kanssa ei ole ijan noin hyvin käynyt, joten ajattelin kysäistä, josko jollain muulla olisi ollut samantyyppisiä ongelmia ja osaisi sanoa miten asia lopulta hoitui.
Tilasin itselle uuden digipokkarin ja lähetys saapui kahdessa päivässä kotiovelle. Tosin paketissa oli ihan väärä kamera ja kuitissakin luki espanjaa. Soitto pixmaniaan ja soittivat vielä takaisin suomea puhuen. Selvitivät että DHL noutaa paketin muutamanpäivän päästä ja oikea kamera lähtee saman tien kun väärälähetys on heillä. Muutama päivä venyi puoleksitoista viikoksi, mutta kamera sitten noudettiin kyllä. Viikonpäivät kului ja ei kuulunut kameraa. Soittelin uudelleen ja tällä kertaa selvittelivet että juu ei niin nopsaa lähdekkään tämä uusi kamera ja että olen nyt saanut vähän hätäistä tietoa. Ok ei siinä kamera luvattiin lähettää jo tällä viikolla. Tänään sitten soittelin pariin otteeseenkin, mutta ei sitten kuulunut takaisin soittoa suomenkielisestä asiakaspalvelusta vaikka lupasivat että pian ottaa yhteyttä. Päädyin sitten englanniksi selvittelemään ja sanoivat että tarvitsevat DHL:stä jäljitysnumeron (tracing number) ja kamera lähtee ensiviikolla matkaan. Saas siis nähdä miten käy. Aika turhauttavaksi episodiksi tämä 48tunnin toimitus meni.
Ajattelinkin olisiko muilla tällaisia kokemuksia ja kuulisin mielelläni miten asia loppujen lopuksi päättyi.
Tilasin itselle uuden digipokkarin ja lähetys saapui kahdessa päivässä kotiovelle. Tosin paketissa oli ihan väärä kamera ja kuitissakin luki espanjaa. Soitto pixmaniaan ja soittivat vielä takaisin suomea puhuen. Selvitivät että DHL noutaa paketin muutamanpäivän päästä ja oikea kamera lähtee saman tien kun väärälähetys on heillä. Muutama päivä venyi puoleksitoista viikoksi, mutta kamera sitten noudettiin kyllä. Viikonpäivät kului ja ei kuulunut kameraa. Soittelin uudelleen ja tällä kertaa selvittelivet että juu ei niin nopsaa lähdekkään tämä uusi kamera ja että olen nyt saanut vähän hätäistä tietoa. Ok ei siinä kamera luvattiin lähettää jo tällä viikolla. Tänään sitten soittelin pariin otteeseenkin, mutta ei sitten kuulunut takaisin soittoa suomenkielisestä asiakaspalvelusta vaikka lupasivat että pian ottaa yhteyttä. Päädyin sitten englanniksi selvittelemään ja sanoivat että tarvitsevat DHL:stä jäljitysnumeron (tracing number) ja kamera lähtee ensiviikolla matkaan. Saas siis nähdä miten käy. Aika turhauttavaksi episodiksi tämä 48tunnin toimitus meni.
Ajattelinkin olisiko muilla tällaisia kokemuksia ja kuulisin mielelläni miten asia loppujen lopuksi päättyi.
-
- Viestit: 111
- Liittynyt: Elo 18, 2004 9 : 28
ostin viime vuonna pixmaniasta kameran, sillon kaikki toimi ihan hyvin, sain kameran sillä 48h luvatulla ajalla...
2 viikkoa sitten tilasin vosonic x's drive 60gt, maksoin ja odottelin että sitä lähetettäis... meni 3 päivää ja mitän ei tapahtunut, soitin asiakaspalveluun, siellä sanottiin että "tuotetta ei löydy varastosta koska meillä on vähä hässäkkää" ajattelin että ahaa, ja odotanpa vielä pari päivää, no seuraavarana päivänä soitin taas ja kyselin, sit oliki jo ihan ihmetyyppi puhelimessa joka ei tiennyt mitään, tämä jatkui 5 päivää ja viimesen puhelun jälkeen mulle tuli maili että nyt on sun tilaus peruttu ja rahat laitettiin takas tilille, tänään näky rahat tililläni, ja sillei... eli jos raivostuu vähä liikaa asiakaspalvelussa kun ei saa ostettua tuotetta niin kauppa perutaan ilmeisesti... :(
2 viikkoa sitten tilasin vosonic x's drive 60gt, maksoin ja odottelin että sitä lähetettäis... meni 3 päivää ja mitän ei tapahtunut, soitin asiakaspalveluun, siellä sanottiin että "tuotetta ei löydy varastosta koska meillä on vähä hässäkkää" ajattelin että ahaa, ja odotanpa vielä pari päivää, no seuraavarana päivänä soitin taas ja kyselin, sit oliki jo ihan ihmetyyppi puhelimessa joka ei tiennyt mitään, tämä jatkui 5 päivää ja viimesen puhelun jälkeen mulle tuli maili että nyt on sun tilaus peruttu ja rahat laitettiin takas tilille, tänään näky rahat tililläni, ja sillei... eli jos raivostuu vähä liikaa asiakaspalvelussa kun ei saa ostettua tuotetta niin kauppa perutaan ilmeisesti... :(
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: Elo 02, 2005 8 : 37
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: Elo 02, 2005 8 : 37
- Paikkakunta: Oulu
Eipä kuulunut seurantanumeroa ja soitin jälleen asiakaspalveluun. Eipä ollut lähtenyt kamera ja sanoi että yrittävät varastolla (warehouse) lähettää sitä tänään tai mahdollisesti huomenna. Sitten kun kysyin että lähteekö kamera varmasti huomenna niin ei voinut sitäkään luvata. Alkaa olla aika hiton turhauttavaa.
Onko kenelläkään hajua voiko tämmöisessä tilanteessa tehdä mitään? Liekkö luottokunta voi periä rahoja takaisin tai jotain?
Onko kenelläkään hajua voiko tämmöisessä tilanteessa tehdä mitään? Liekkö luottokunta voi periä rahoja takaisin tai jotain?
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: Elo 02, 2005 8 : 37
- Paikkakunta: Oulu
Alkaa mennä jo mystiseksi ja mielellään kaipaisin vinkkejä voinko tehdä asialle mitään jos kameraa ei koskaan tule. Nyt väärä kamera, jonka DHL haki ovelta palautettavaksi, onkin hukassa!... Alkaa mennä epätoivon puolelle tämä kameran odottelu.
"Hei!
Olen todella pahoillani aiheutuneesta. Jostain syystä palautus ei ole vielä rekisteröity varastollamme joka itse asiassa on muuttourakan keskellä.Yritämme jäljittää palautusta uudelleen ja saada kamerasi vihdoin liikenteeseen.
Hyvityspyyntösi on käsittelyssä. Palaamme s-postitse mahdollisimman pian.
Kesäterveisin,
Pixmania Tiimi "
Hienoa että YRITTÄVÄT edes jäljitellä pakettia. Tuota madollisimman pian olen kuullut jo sen verran paljon että ei paljoa naurata.
edit: Ilmeisesti nuo lähetyksien vääriin paikkoihin joutuminen ei ole pixmanialla kovin harvinaista kun sivujen asiakaspalautteessakin on vaihtoehto:
Asiani koskee: "minulle lähetettiin jonkun muun asiakkaan tilaus"
http://www.student.oulu.fi/~ttiltti/pixmania.jpg
"Hei!
Olen todella pahoillani aiheutuneesta. Jostain syystä palautus ei ole vielä rekisteröity varastollamme joka itse asiassa on muuttourakan keskellä.Yritämme jäljittää palautusta uudelleen ja saada kamerasi vihdoin liikenteeseen.
Hyvityspyyntösi on käsittelyssä. Palaamme s-postitse mahdollisimman pian.
Kesäterveisin,
Pixmania Tiimi "
Hienoa että YRITTÄVÄT edes jäljitellä pakettia. Tuota madollisimman pian olen kuullut jo sen verran paljon että ei paljoa naurata.
edit: Ilmeisesti nuo lähetyksien vääriin paikkoihin joutuminen ei ole pixmanialla kovin harvinaista kun sivujen asiakaspalautteessakin on vaihtoehto:
Asiani koskee: "minulle lähetettiin jonkun muun asiakkaan tilaus"
http://www.student.oulu.fi/~ttiltti/pixmania.jpg
Viimeksi muokannut tommit, Elo 11, 2005 20 : 27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 4257
- Liittynyt: Kesä 23, 2003 22 : 24
- Paikkakunta: 09
Tod. näk. Pixmania ja DHL tappelevat kameran sijainnista ja niin kauan kuin se taistelu junnaa niin sinä kärsit. Odottele silti rauhallisesti muutama tovi ja säilytä kaikki sähköpostit yms asian tiimoilta, varmuuden vuoksi. Ilmeisesti et saanut mitään kuittia kun DHL koukkasi paketin kyytiin?tommit kirjoitti:mielellään kaipaisin vinkkejä voinko tehdä asialle mitään jos kameraa ei koskaan tule.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Kesä 27, 2004 15 : 11
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Kesä 27, 2004 15 : 11
Ei voi valitettavasti sanoa kuin että enpä ole KOSKAAN MISTÄÄN saannut lähimainkaan tälläistä palvelua kuin Pixmaniasta!
Nyt olen kohta kolme viikkoa odotellut 48h toimitusta saapuvaksi.. Osa tuli viikko sitten (kuten aikaisemmin mainitsinkin), mutta osa ei siis vieläkään...
Eikä siinä vielä mitään, mutta viimeisen viikon aikana lähettämääni kolmeen sähköpostiin en ole yhteenkään saannut vastausta! Yhden kerran olen jonkun kuitenkin onnistunut saamaan jopa puhelimen päähän!:O
Lähettämössä oli kuulemma tapahtunut väärinkäsitys, blaa, blaaa, blaaaaa.... Luvattiin lähettää heti -yllättäen ei ole näkynyt tai kuulunut.
Ei kai tässä ole enää muita vaihtoehtoja jäljellä kuin ottaa Luottokuntaan yhteyttä että saavat periä ylimäärä rahat pois, sekä kuluttaja-asiamieheen noin yleisesti..
Miettikää ihmiset kahdesti kun ostatte tuolta yhtikäs mitään! Itse on tullut netistä tilattua melkoisen paljon kampetta ympäri maailmaa, mutta tälläiseen hullunmyllyyn en ole vielä koskaan törmännyt!
Nyt olen kohta kolme viikkoa odotellut 48h toimitusta saapuvaksi.. Osa tuli viikko sitten (kuten aikaisemmin mainitsinkin), mutta osa ei siis vieläkään...
Eikä siinä vielä mitään, mutta viimeisen viikon aikana lähettämääni kolmeen sähköpostiin en ole yhteenkään saannut vastausta! Yhden kerran olen jonkun kuitenkin onnistunut saamaan jopa puhelimen päähän!:O
Lähettämössä oli kuulemma tapahtunut väärinkäsitys, blaa, blaaa, blaaaaa.... Luvattiin lähettää heti -yllättäen ei ole näkynyt tai kuulunut.
Ei kai tässä ole enää muita vaihtoehtoja jäljellä kuin ottaa Luottokuntaan yhteyttä että saavat periä ylimäärä rahat pois, sekä kuluttaja-asiamieheen noin yleisesti..
Miettikää ihmiset kahdesti kun ostatte tuolta yhtikäs mitään! Itse on tullut netistä tilattua melkoisen paljon kampetta ympäri maailmaa, mutta tälläiseen hullunmyllyyn en ole vielä koskaan törmännyt!
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Kesä 27, 2004 15 : 11
No sinulla on sitten "normaalista" kyllä hieman ihmeellinen kuva..
Jos minä tilaan tavarat kyseisestä liikkeestä vain ja ainoastaan siksi että kaikki tavarat ovat hyllyssä ja niille taataan 48h toimitus, niin ei kyllä minusta pitäisi olla kovinkaan normaalia joutua niitä silloin odottamaan yli kolmea viikkoa!
Kai sitä olisi ne voinnut muualtakin tilata suoraan kolmen viikon toimitusajalla ja vieläpä huomattavasti halvemmalla, jos nimittäin olisin sen kolme viikkoa halunnut ventata...
Eilen sain Pixmanian asiakaspalvelusta taas eri henkilön kiinni kuin aikaisemmilla kerroilla ja aloin tivaamaan että mitä ihmeen touhua tämä heidän toimintansa oikein on?!
Hetken suorasanaisen inttämisen jälkeen kävikin sitten ilmi se mitä olin epäillyt; minulle oli kolme kertaa valehdeltu päin naamaa ja sanottu että puuttuva tuote lähetetään heti huomenna (sekaannus lähettämössä tjs.), vaikka nyt kävikin ilmi ettei heillä itselläänkään ollut kyseistä tuotetta!! Ja koko ajan varastosaldo on näyttänyt (ja näyttää vieläkin) että kyseisiä tuoteita löytyy hyllystä.. aika härskiä...
Tämä asiakaspalvelija oli sentään sen verran rehti että sanoi siten lopulta etteivät edes tiedä koska kyseistä tuotetta saadaan ja kysy perutaanko tilaus? Ei ollut vaikea päättää mitä tehdään...
Että se siitä Pixmanian ylivoimaisesta tuotesaatavuudesta, erinomaisesta asiakaspalvelusta ja ylivertaisesta nopeudesta.
Mutta eihän siinä mitään, tilatkaa mistä huvittaa, niin teen minäkin, mutta en kyllä ikinä enää Pixmaniasta.
Ps. Saas nähdä kuinka monta kuukautta rahojen palautus kestää.
Jos minä tilaan tavarat kyseisestä liikkeestä vain ja ainoastaan siksi että kaikki tavarat ovat hyllyssä ja niille taataan 48h toimitus, niin ei kyllä minusta pitäisi olla kovinkaan normaalia joutua niitä silloin odottamaan yli kolmea viikkoa!
Kai sitä olisi ne voinnut muualtakin tilata suoraan kolmen viikon toimitusajalla ja vieläpä huomattavasti halvemmalla, jos nimittäin olisin sen kolme viikkoa halunnut ventata...
Eilen sain Pixmanian asiakaspalvelusta taas eri henkilön kiinni kuin aikaisemmilla kerroilla ja aloin tivaamaan että mitä ihmeen touhua tämä heidän toimintansa oikein on?!
Hetken suorasanaisen inttämisen jälkeen kävikin sitten ilmi se mitä olin epäillyt; minulle oli kolme kertaa valehdeltu päin naamaa ja sanottu että puuttuva tuote lähetetään heti huomenna (sekaannus lähettämössä tjs.), vaikka nyt kävikin ilmi ettei heillä itselläänkään ollut kyseistä tuotetta!! Ja koko ajan varastosaldo on näyttänyt (ja näyttää vieläkin) että kyseisiä tuoteita löytyy hyllystä.. aika härskiä...
Tämä asiakaspalvelija oli sentään sen verran rehti että sanoi siten lopulta etteivät edes tiedä koska kyseistä tuotetta saadaan ja kysy perutaanko tilaus? Ei ollut vaikea päättää mitä tehdään...
Että se siitä Pixmanian ylivoimaisesta tuotesaatavuudesta, erinomaisesta asiakaspalvelusta ja ylivertaisesta nopeudesta.
Mutta eihän siinä mitään, tilatkaa mistä huvittaa, niin teen minäkin, mutta en kyllä ikinä enää Pixmaniasta.
Ps. Saas nähdä kuinka monta kuukautta rahojen palautus kestää.