Emmepä tainneet vielä tuota kuvaa otettaessa olla Kalasataman asukki... Aikanaan käytiin tietenkin heti Isoisän sillan avaamisen jälkeen 1.6.2016 Kalasatamassa. Eipä ollut silloin oikein mielenkiintoa käydä Nihdissä ja Sompasaaressa. 2020 syksyllä ei noita veneitä kaiketi ollut enää tuolla. Vai oliko?aikaarska kirjoitti: ↑Joulu 09, 2024 19 : 55Kyllä alkuperäiseen Marino mustangiin saa 50hp moottorin laittaa. Vai onko kyltistä kiinni, ei veneen spekseistä?
...Kun tästä tuli kerran jonkinlainen veneketju, niin laitetaas vielä oma kauha soppaan...
Ainakin pysyy pystyssä:
Lääkettä venekuumeeseen?
-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Lääkettä venekuumeeseen?
-
Joo, tämä kuva otettu elokuussa 2019 Sompasaaresta...En nyt muista tarkkaan, mutta saattaa hyvinkin olla, ettei enää syksyllä 2020 tuolla olleet. Olen ottanut aika jonkinverrankin kuvia Sompasaaren kehityksestä v. 2018 jälkeen, mutta täytyisi plärätä vanhoja kiintolevyjä niitä etsiessä...MattiH kirjoitti: ↑Joulu 10, 2024 10 : 25
Emmepä tainneet vielä tuota kuvaa otettaessa olla Kalasataman asukki... Aikanaan käytiin tietenkin heti Isoisän sillan avaamisen jälkeen 1.6.2016 Kalasatamassa. Eipä ollut silloin oikein mielenkiintoa käydä Nihdissä ja Sompasaaressa. 2020 syksyllä ei noita veneitä kaiketi ollut enää tuolla. Vai oliko?
Tässä pari kuvaa Sompasaaren melko kärjestä v. 2019...
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
AAh, mukavia muistoja muutaman vuoden takaa. Tosta vähän pidemmälle jossa se kuuluisa sauna, mitä ei enää ole siinä muodossa kuin ennen - vai onko enää ollenkaan? Ite kun asun Roihikassa niin suht usein käytyä Sompasaaressa ennen massiivista rakentamista. Rakentamisen alettua en ole enää pahemmin käynyt. Upea kaupunginosa sinne on kyllä noussut! Hyvät palvelut, metro ja iso kauppakeskus aivan kivenheiton päässä. Unohtamatta Suvilahtea/kattilahallia ja kesän festareita siellä!!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Site Admin
- Viesti:
Maaliskuun loppuun 2025 Sompasauna saa olla vielä Verkkosaaressa. Sitten Mustikkamaalle.
Kuvat: Sompasaari kirahvit, kesäkuu 2021. Kirahvi Verkkosaari Sompasauna, tammikuu 2022. Avanto Verkkosaari tammikuu 2022.
Viime kevääseen asti Armi kävi talvikuukaudet aamuisin varmaan 4 - 5 kertaa viikossa avannossa. Ei käynyt saunassa. Minä olin aina seurana.
Kuvat: Sompasaari kirahvit, kesäkuu 2021. Kirahvi Verkkosaari Sompasauna, tammikuu 2022. Avanto Verkkosaari tammikuu 2022.
Viime kevääseen asti Armi kävi talvikuukaudet aamuisin varmaan 4 - 5 kertaa viikossa avannossa. Ei käynyt saunassa. Minä olin aina seurana.