Aranevan kuvatuksia
-
- Viesti:
Re: Aranevan kuvatuksia
Stadikan tornista, eläkeläisenä 4,5€, on se sen väärtti ihmisiltä 7€
-
Erikoinen foto!
Haluatko avata mitä tässä kuvassa tapahtui, ja miten kuvattu?
Haluatko avata mitä tässä kuvassa tapahtui, ja miten kuvattu?
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tallinnan satama
Kesällä -84
-
Re: Tallinnan satama
Tämä on hauska kuva! Hyvä sommittelu. Poikkeaa edukseen kaupunki maisemakuvana.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viesti:
22.1.2011
-
Hyvin raikas ja kesäinen meininki tässä (toivottavasti ei ;D ) !!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viesti:
Aamu valkenee
19.2.2011
-
- Viesti:
Joku pikkutirpunen
Laajalahdessa tänään.
-
- Viesti:
Pääministerin haastattelutunti
Moskan kuvauksissa 10.5.2011
-
Arvon Araneva, etkö osaa linkittää yhteen viestiisi kerralla useampaa valokuvaa?
Mitä olen tätä kuvaketjuasi satunnaisesti seurannut, sinulla on paljon hyviä kuvia, erityisesti vanhat filmikuvasi ovat olleet usein mieleeni, kuten tämän sivun vanha kuva Tallinnasta. Kuviesi joukossa on toisaalta myös melko paljon keskinkertaisia (digikamera)räpsyjä, jotka eivät herätä kommentteja, eivätkä mielestäni ansaitsisi erillistä julkaisua, vaan niitä voisi vallan hyvin laittaa useamman yhteen kuvajulkaisuun.
Mielestäni kuvat olisi hyvä olla myös jonkinlaisessa kontekstissa, ettei hypittäisi sikin sokin aiheesta ja vuosikymmenestä toiseen, lopputuloksen vaikuttaessa enemmän tai vähemmän sillisalaatilta, jolloin kuvien katsojillekin voi tulla hieman sekava olo.
Mitä olen tätä kuvaketjuasi satunnaisesti seurannut, sinulla on paljon hyviä kuvia, erityisesti vanhat filmikuvasi ovat olleet usein mieleeni, kuten tämän sivun vanha kuva Tallinnasta. Kuviesi joukossa on toisaalta myös melko paljon keskinkertaisia (digikamera)räpsyjä, jotka eivät herätä kommentteja, eivätkä mielestäni ansaitsisi erillistä julkaisua, vaan niitä voisi vallan hyvin laittaa useamman yhteen kuvajulkaisuun.
Mielestäni kuvat olisi hyvä olla myös jonkinlaisessa kontekstissa, ettei hypittäisi sikin sokin aiheesta ja vuosikymmenestä toiseen, lopputuloksen vaikuttaessa enemmän tai vähemmän sillisalaatilta, jolloin kuvien katsojillekin voi tulla hieman sekava olo.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
- Viesti:
Sekavaa oloa ja keskinkertaisia räpsyjä näkee enemmän eräässä toisessa ketjussa, näistä tuntemuksista vaikka ylläpitoon viestiä että eivät ole rumpalipojan mieleen kuvat niin ehkä ne poistetaan kun oikein tarmokkaasti pommittaa.spege kirjoitti: ↑Kesä 03, 2023 20 : 43 Arvon Araneva, etkö osaa linkittää yhteen viestiisi kerralla useampaa valokuvaa?
keskinkertaisia (digikamera)räpsyjä, jotka eivät herätä kommentteja, eivätkä mielestäni ansaitsisi erillistä julkaisua, vaan niitä voisi vallan hyvin laittaa useamman yhteen kuvajulkaisuun.
jolloin kuvien katsojillekin voi tulla hieman sekava olo.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Viesti:
-
Asia selvä. Toin edellisessä viestissäni vain oman vaatimattoman näkemykseni asiasta esille, mutta kukin tyylillään.
Onhan tämä yksittäisten sekalaisten kuvien jokapäiväinen julkaisutyylisi siitä hyvä, että ketjusi pysyy ilman kommenttejakin koko ajan ylhäällä täällä DC.net foorumin ylivoimaisesti suosituimmalla osastolla, jossa lähes jokainen palstan kuvaajapoloinen yrittää epätoivoisesti hakea hyväksyntää kuvilleen, oikeuttaa siten harrastuksen mielekkyyden ja kaiken siihen käytetyn ajan, rahan sekä vaivan.
Parempi systeemi tämä nykyinen kuitenkin on, kuin se aikaisempi, jossa loit jokaiselle yksittäiselle kuvallesi oman ketjunaloituksen ja täytit niillä lähes koko kuvaosaston ykkössivun. Vaatimattomuus ei nähtävästi kuulu hyveisiisi, vaikka olen toki hieman väärä henkilö auttamaan siinä.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Aika ankean yksipuolinen näkemys siitä, minkä vuoksi jengi julkaisee kuviaan. Eikä kaikki peilaa antoisaa hyvää harrastusta rahasidonnaisesti, tai että siihen menisi jotenkin turhaan aikaa, tai että se olisi jotenkin vaivalloista.
Muistan kun temama jossain vaiheessa peräänkuulutti sitä, että jengi julkaisisi kuviaan, jotta saataisiin eloa foorumille.
Voin toki olla väärässä, mutta olin havaitsevinani sen jälkeen, että aktiivisuus toden totta lisääntyi foorumilla. Jopa tällainen paatunut kalkkis kuin minä, päätin ns. tarttua härkää sarvista.
Enkä toden totta hae kuvilleni hyväksyntää, kas kun olen tähän vajaaseen kuudenkymmenen ikävuoteen asti elänyt ennenkin ilman hyväksynnän kipeyttä, niin mikä sitä asennetta nyt sitten olisi muuttanut?
Jos tosissasi olet tuota mieltä ja sen myös tuot julki, niin mitäs luulet joidenkin aloittelevien kuvausharrastajien foorumilla ajattelevan tekstisi jälkeen, kun ovat ensin pohtineet, julkaistako vai ei...
Joskus olisi jonkin tekstin pätkän kirjoittamisen jälkeen hyvä pohtia tovi, kannattaako sittenkään julkaista ihan kaikkea, mitä sylki suuhun tuo.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.