Neuvostoliiton aikaista osa 2

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
jperala
Viesti:

Neuvostoliiton aikaista osa 2

Viesti Kirjoittaja jperala »

Upinniemestä löytyy todella paljon jälkiä Neuvostoliiton rakenteista joita ei ole kukaan jaksanut purkaa, kaivoja, vesiputkia ja muuta ryönää.
Viimeiset kuvat jo puretusta talosta jota käytetty PV:n harjoituksiin, kaikki ovet räjäytetty rikki.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
©pjm

Re: Neuvostoliiton aikaista osa 2

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Pieniä mutta maamme historialle tärkeitä ja joskus vielä katoavia muistoja siltä ajalta. Liekö niistä tehty tarkka selvitys mitkä alkuperäisiä suomalaisia ja mitkä venäläisten peruja? Täälläkin kyllä venäläisten jäljiltä muistoja mutta tsaarin aikuisia kuten varuskunta jne...
jperala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jperala »

©pjm kirjoitti: Kesä 26, 2022 11 : 51 Pieniä mutta maamme historialle tärkeitä ja joskus vielä katoavia muistoja siltä ajalta. Liekö niistä tehty tarkka selvitys mitkä alkuperäisiä suomalaisia ja mitkä venäläisten peruja? Täälläkin kyllä venäläisten jäljiltä muistoja mutta tsaarin aikuisia kuten varuskunta jne...
Tuo talo esim. on ryssien väsäämä, noita toki peruskorjattiin vaihdon jälkeen, kaikki noin putkivedot ja kaivot on ryssien jäljiltä, Suomipoijat käytännössä purki suurimman osan mitä ryssät oli tänne rakentanut koska laatu ei edes silloin vastannut Suomen PV:n tarpeita.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Ok, tekijät siis tarkkaan tiedossa. Eivät vaan siivonneet jälkiä sen suuremmin. Normaalia niille. 😤
Vastaa Viestiin