Minä oletan jatkossakin, että uusilla tonnien hintaluokan kameroilla kuvaavilla ei ole halpisemolevyä vuodelta 2010. Jos yhdellä miljoonasta on, sellaisen pieleenmenon riskin voi sietää.hama kirjoitti: ↑Loka 05, 2021 22 : 28 Ensimmäiset USB 3.0 kuluttajalaitteet esiteltiin 5. tammikuuta 2010, Las Vegasin Consumer Electronics Showssa ja Asus ja Gigabyte julkaisivat ensimmäiset USB 3.0 -liitäntäiset emolevyt 5. tammikuuta 2010, jos Aatami tuolloin syntyi niin sitten on vanha keksintö.
Tuosta tietysti menee jonkin aikaa ennen kuin se löytyy kaikista emolevyistä, niistä halvimmistakin.
No sinun suuruusharhoille kaikki muiden sanat ovat tyhmyyttä. Otan osaa, on varmaan äärettömän rasittavaa olla ainoa älykäs miljardien tyhmien kansoittamassa maailmassa. En voi väittää, että hallitsisin itse hermoni lähellekään tuollaista harmitonta pikkuäksyilytasoa, jos olisin se ainoa älyn kiroama onneton.Tässä se tyhmyys paljastuu, kun väität että nämä "alanumeroiden erot ovat hifistien hiustenhalkomista".
Mutta se "tyhmyys" kertoi minun mielipiteen. Sillä onko tiedonsiirtonopeus 1 GB/s vai 10 GB/s ei ole käytännön merkitystä, kun siirrettävä datamäärä on muutamia gigoja, niin kuin minulla tavallisesti on. Se on hifsitien hiustenhalkomista kestääkö siirto, joka tehdään kerran reissun jälkeen, 10 s vai minuutin. Hifistille se tietysti on elämän ja kuoleman kysymys ja he maksavat sitten tonneja siitä että saavat kaiken kapasiteetin käyttöön. Jollain voi olla myös paljon enemmän dataa ja suurempi nopeus tarpeen. Siksi noita tehdään, että joku hätähousu haluaa siirtää datansa nopeammin.
Markkinamiesten lupaamien lukuarvojen kaivaminen netistä ei ole sellaista ymmärrystä, että sillä kannattaisi tuolla tavalla henkseleitä paukuttaa. Nuo laboratorioarvot ovat tosielämässä tyhjää sanahelinää. Jos minä lyön tavalliset vempeleeni aataminaikaiseen koneeseeni (turha saivarrella siitä, että aatami oli kolmivuotias, kuin ostin koneen) saan olla tyytyväinen jos pääsen viidesosaan "luvatusta". Mutta USB3:lla se riittää. USB2:lla se on vähän nihkeää.Tämä tilanne oli siis vuonna 2017 USB 3.2 osalta ja ei kannata selittää aiheesta mistä ei mitään ymmärrä.