Hiljaisuus

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Matti_JH
Viesti:

Hiljaisuus

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

..
Etelä
Kuva

Pohjoinen
Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Maffer
Viesti:

Re: Hiljaisuus

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Tuli oltua samoihin aikoihin aika samoissa olosuhteisa ulkona viime yönä. Hyvin on saatu tunnelma kuviksi. Kirkkaita yökkösiä näkyi myös alhaalla horisontissa vaan eipä laajiksella niitä pahemmin tullut skannailtua. Meni kyllä lujasti optiikka lopulta sumuun etulinssistään.
aikaarska

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Erittäin hieno tunnelma näissä kuvissa. Tähdenlento kruunaa ensimmäisen kuvan.

Itse olin viimeyönä kanssa metsästämässä tähdenlentoa, ja usva häiritsi jonkunverran hommaa. Voin vain kuvitella miten tuolla suolla on ollut sumuista - myös lasissa.

Hommasin viime talvena sellaisen lämpöpannan, joka kiedotaan objektiivin ympärille estämään objektiivin huurustumista. En ole vielä testannut kertaakaan. ..Täytyy varmaan ottaa käyttöön syksyn aikana.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
hkoskenv

Viesti Kirjoittaja hkoskenv »

Maffer kirjoitti: Elo 13, 2021 17 : 07 Kirkkaita yökkösiä näkyi myös alhaalla horisontissa vaan eipä laajiksella niitä pahemmin tullut skannailtua.
Häh? Nyt ei ilmeisesti puhuta Noctuidae -heimoon kuuluvista pääasiassa yöllä lentävistä perhosista?
Hannu
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

No yöpilviä meinasin.
hkoskenv

Viesti Kirjoittaja hkoskenv »

Maffer kirjoitti: Elo 13, 2021 21 : 47 No yöpilviä meinasin.
No niin tietenkin. Taitaa olla aika mennä nukkumaan.
Hannu
Jakenassu

Viesti Kirjoittaja Jakenassu »

Hieno kuvauspaikka ja usva luo aikas salaperäisen tunnelman. Tähdenlentokin sopivasti tarttunut kennolle.
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

aikaarska kirjoitti: Elo 13, 2021 21 : 16 Erittäin hieno tunnelma näissä kuvissa. Tähdenlento kruunaa ensimmäisen kuvan.

Itse olin viimeyönä kanssa metsästämässä tähdenlentoa, ja usva häiritsi jonkunverran hommaa. Voin vain kuvitella miten tuolla suolla on ollut sumuista - myös lasissa.

Hommasin viime talvena sellaisen lämpöpannan, joka kiedotaan objektiivin ympärille estämään objektiivin huurustumista. En ole vielä testannut kertaakaan. ..Täytyy varmaan ottaa käyttöön syksyn aikana.
Itsellä oli kemiallinen kädenlämmitin. Hoitaa asiansa.

Sumu on usein todella toivottava elementti, kunhan ei ihan hernerokaksi mene.
Vastaa Viestiin