talonherra kirjoitti: ↑Kesä 30, 2021 16 : 04
Nykymeiningin mukaisesti tykkään kyllä kovasti kakkosesta🤣🤣👍..
Mukava että olet uudelleen saanut tarmoa kuvaukseen👍👍
Vaikka edesmenneen kollegani, marsalkka Mannerheimin hömöseksuaalisuudesta liikkui huhuja, niin pyydän, että pyritään pitämään tästä luontokuvaketjustani kaikki alatyyliset vihjailut ja ilmaisut poissa ja keskitytään nauttimaan sivistyneesti Suur-Savon luonnon näkymistä ja luonnonkappaleista niiden kaikessa kauneudessaan.
Olen tosiaan työskennellyt ja taistellut viime aikoina luonnonvalokuvauksen kunnian kentillä kenties ahkerammin, kuin koskaan aiemmin, edes nuorena valokuvaupseerikokelaana, hirveistä hyttysarmeijoista huolimatta. Olin takavuosina jo lähellä jäädä kokoaikaiselle taiteilijaeläkkeelle raskaista kenttävalokuvaajan työtehtävistä ja keskittyä vain hallinnollisiin tehtäviin, kuten Suur-Savon valtakunnan kameraseurojen ylipäällikön viran hoitamiseen.
Jumalalle kiitos siitä, että sain motivoitua itseni takaisin vakavahenkiseen luonnonvalokuvaustyöhön, joka on tuonut minulle valokuvien lisäksi mukavaa vaihtelua, raitista ilmaa ja sopivasti liikuntaa niin, että jopa aikoinaan Canon L-sarjan superteleobjektiivien kanssa rymytessäni särkemäni selkä on jälleen vetristynyt niin, että pärjään vuosikausien jälkeen jo ilman jatkuvaa kipulääkitystä.
Jatkan nyt uusien luonnonvalokuvieni julkaisua seuraavalla kuuden valokuvan sarjalla. Toivottavasti valokuvien visuaalinen ja teknillinen laatu ei ole ainakaan tipahtanut edellisistä kuvista.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Kuva 5
Kuva 6