hkoskenv kirjoitti:habannaama kirjoitti:En sano puolesta enkä vastaan, aavistus kyllä mitä ajatte takaa, mutta sen verran todettava että tehkääpä sitten paremman näköinen versio itse ;)
Kyllä minä otan ja olen ottanutkin hevosesta omasta mielestä paremman näköisen kuvan. Mutta ei sillä tietysti missään taidekisassa pärjää. Se on vain tylsä dokumentti hyvässä valossa hevosen itse valitsemassa paikassa.
Tässähän tämä ödeema juuri onkin, jokainen meistä on mielestään oman elämänsä "Picasso" ja tekee homman paremmin kuin esmes nyt sitten tuo edellämainittu heppakuva, niin kuin esim. allekirjoittanutkin on mielestään tehnyt, ottanut mielestäni paremman näköisen realistisemman heppakuvan, MUTTA, otetaanpa mun ottama mielestäni onnistunut otos siitä laukkamakkarasta ja sitten tuo FotoFinlandian kaakkikuva ja tehdään niistä saman kokoiset A3 tulosteet, mennään niiden kanssa maailman turuille ja pyydetään tuhannelta vastaantulijalta mielipide kumpi on paremman näköinen ja kas, villi veikkaukseni on että se on juurikin tuo votovinlandian kaakkikuva.
Jotta pysyisit hieman kärryillä mitä ajan takaa, meneppä vasepuukin luontokuvaryhmään ja katso siellä minkä tyyliset kuvat saavat eniten niitä sydämmiä/peukutuksia, kyllä, ne ovat juuri niitä täysin ylisaturoituneita hdr-räpsyjä, siis sellaisia joiden luonnollisuus oikein kirkuu poissaolollaan.
Enkä siis väitä etteikö tuo edellämainittu kuva ole hieman "luonnoton", mutta on se silti mielestäni hatun noston arvoinen suoritus, itse en kuvankäsittelyn keinoin yllä tuohon suoritukseen ja koska kyseessä ei ole kuitenkaan huono kuva, niin siksi peräänkuuluttaisin tuon(kin) haukkujille, esittäkää nyt sitten vastapainoksi oma hienompi versionne hevoskuvasta, minkä voisitte ajatella saavan jonkinlaista arvostusta valokuvauskilpailuissa.
Jään mielenkiinolla odottelemaan mitä täällä tulee näkyville, lupaan arvostella reilusti ;)
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.