Akiba
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: Huhti 12, 2004 18 : 58
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Jaahas.. Tälläinen liike, saas nähä miten tilaamani GPS-paikantimen käy :P Sanoivat puhelimessa että tuotteen saamiseen menee aikaa 1-2vk.
http://vonni.mine.nu/vsproto/ -tavallinen, tylsä, valokuvaussivu
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Touko 22, 2004 17 : 04
- Paikkakunta: Turenki, Häme
- Viesti:
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Huhti 06, 2005 9 : 54
Re: Akiba
Eihän se asiakkaan vika ole että teillä on liian pienet resurssit.spx kirjoitti:
Akibassa työskentelevänä välittäisin pahoittelut kaikille huonoa palvelua saaneille. Kertoisin sen verran, että meillä on myynnissä yli 6000 tuotetta joita ei voida kaikkia pitää varastossa joten usein saatavuus on kiinni maahantuojasta jolla myöskin usein on tavara loppu...
Akiballa on 15 yhtäaikaista puhelinlinjaa sisään ja n. 10 ihmistä vastaamassa. Kiireisimpinä aikoina sisään tulee n. 700 puhelua päivässä joten ruuhkaa on vaikea välttää. Sähköpostiin vastaa pääasiassa kaksi ihmistä ja täytyykin tutkia mikä on ollut vialla.
Minusta on paljon parempi että sanotaan suoraan asiat niin kuin ne on. Se pistää keittämään kun sanotaan että "Joo tuossahan noita näkyy olevan ja saat parin päivän päästä" vaikka totuus on että vekotinta ei tule moneen viikkoon edes liikkeeseen. Tähän syyllistyy moni muukin liike.
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Marras 05, 2003 21 : 11
Re: Akiba
Tietty raja tulee siihen, miten paljon resursseja yritys voi suunnata asiakaspalveluun.. jos otetaan esimerkeiksi vaikka Elisa tai Telia-Sonera ;) ... Meillä on ATK/IT-alan firmaksi palvelupuoli kunnossa mutta mm. sähköpostiin vastaamisessa on näköjään ollut jotain ongelmia ja ne yritetään korjata.SampoTexas kirjoitti:Eihän se asiakkaan vika ole että teillä on liian pienet resurssit.spx kirjoitti:
Akibassa työskentelevänä välittäisin pahoittelut kaikille huonoa palvelua saaneille. Kertoisin sen verran, että meillä on myynnissä yli 6000 tuotetta joita ei voida kaikkia pitää varastossa joten usein saatavuus on kiinni maahantuojasta jolla myöskin usein on tavara loppu...
Akiballa on 15 yhtäaikaista puhelinlinjaa sisään ja n. 10 ihmistä vastaamassa. Kiireisimpinä aikoina sisään tulee n. 700 puhelua päivässä joten ruuhkaa on vaikea välttää. Sähköpostiin vastaa pääasiassa kaksi ihmistä ja täytyykin tutkia mikä on ollut vialla.
Minusta on paljon parempi että sanotaan suoraan asiat niin kuin ne on. Se pistää keittämään kun sanotaan että "Joo tuossahan noita näkyy olevan ja saat parin päivän päästä" vaikka totuus on että vekotinta ei tule moneen viikkoon edes liikkeeseen. Tähän syyllistyy moni muukin liike.
-
- Viestit: 4257
- Liittynyt: Kesä 23, 2003 22 : 24
- Paikkakunta: 09
Re: Akiba
Tuttuni sai tällä viikolla vastauksen sähköpostilla tekemäänsä kyselyyn (koskien tekemäänsä ennakkotilausta) päivässä joten Antti Muurista lainaten: "Eteenpäin on menty"..spx kirjoitti:mm. sähköpostiin vastaamisessa on näköjään ollut jotain ongelmia ja ne yritetään korjata.
-
- Viestit: 883
- Liittynyt: Syys 23, 2004 14 : 59
- Paikkakunta: Tampere
Nyt tässä taas vatvotaan ihmeellisiä asioita..
Jos joku sanoo halvemman ja paremman kaupan Suomessa samalla tuotevalikoimalla, nostan hattua!
Jos ei tule mieleen mitään muuta kauppaa, neuvon tilaamaan ulkomailta tai kalliimmalta puljulta.
Se liikkeen resurssien puute on juuri tasan asiakkaan vika. Kun katteet tingitään miltei nollille niin millä sitä asiakaspalvelua sitten ostaisi? Suomessa? Saksassa ja Jenkeissä on asia hieman eri kun saat jonkin vähemmistön edustajan töihin 7 taalalla tunti vastaamaan puhelimeen ja sähköpostiin ja jos naama ei miellytä niin uusia riittää.
Sanoisin Akiban asiakkaille että vaihtakaa puljua!
Itse laatutoimintoja opiskelleena voisin sanoa myös ko. Akiban työntekijälle että se 1%virhemariginaali on aivan liian iso tässä bisneksessä. Se on liikaa miltei missä tahansa bisneksessä.
Jos joku sanoo halvemman ja paremman kaupan Suomessa samalla tuotevalikoimalla, nostan hattua!
Jos ei tule mieleen mitään muuta kauppaa, neuvon tilaamaan ulkomailta tai kalliimmalta puljulta.
Se liikkeen resurssien puute on juuri tasan asiakkaan vika. Kun katteet tingitään miltei nollille niin millä sitä asiakaspalvelua sitten ostaisi? Suomessa? Saksassa ja Jenkeissä on asia hieman eri kun saat jonkin vähemmistön edustajan töihin 7 taalalla tunti vastaamaan puhelimeen ja sähköpostiin ja jos naama ei miellytä niin uusia riittää.
Sanoisin Akiban asiakkaille että vaihtakaa puljua!
Itse laatutoimintoja opiskelleena voisin sanoa myös ko. Akiban työntekijälle että se 1%virhemariginaali on aivan liian iso tässä bisneksessä. Se on liikaa miltei missä tahansa bisneksessä.
Tämä on aikuisten foorumi.
-
- Viestit: 160
- Liittynyt: Joulu 08, 2004 10 : 41
Itsellä toimi hyvin. Tilasin 350D:n ja kingstonin gigaisen muistin silloin kun ne oli ilmestymässä. Sain lähes ensimmäisinä sen.
Ainiin joku puhdistussetti ei ollut joten ne soitti sieltä ja sanoin että vaihan sen toiseen ja tinkasin postikulujen verran hintaa alas.
Tyytyväinen tähän mennessä.
Ei sieltä oikein saanut ketään kiinni puhelimella eikä mailillakaan. Tosin ehkä kuitenkin helpoimmasta päästä nykymenolla vrt. vaikka yleisesti puhelimella toimivien asiakaspalveluiden taso. Kyllä kävisin paikan päällä jos vähän lähempänä asuisin.
Ainiin joku puhdistussetti ei ollut joten ne soitti sieltä ja sanoin että vaihan sen toiseen ja tinkasin postikulujen verran hintaa alas.
Tyytyväinen tähän mennessä.
Ei sieltä oikein saanut ketään kiinni puhelimella eikä mailillakaan. Tosin ehkä kuitenkin helpoimmasta päästä nykymenolla vrt. vaikka yleisesti puhelimella toimivien asiakaspalveluiden taso. Kyllä kävisin paikan päällä jos vähän lähempänä asuisin.
Canon EOS 350D
Sigma 18-200 f:3,5-6,3
Tamron 17-50 f:2,8
Sigma 18-200 f:3,5-6,3
Tamron 17-50 f:2,8