Rebecca
-
Re: Rebecca
Hieno kuva! Starto kolunnut stagja enemmänkuin soittaja.
-
- Viesti:
Mikä niinkun esteettisesti on niin hienoa? Kuva on niin musta että soittajan torso melkein kuin leijuu ilmassa mörkönä kitaran kanssa? Toki elämän kulutus on hienosti taltioitu kitarasta ja soittajasta.
-
Minusta tuo Stratocaster on saanut kokea santapaperin hinkkausta. Tai sitten ollut joo uutena vanhan näköiseksi tehty:) (näitähän myydään).
Kun katsoo plektrakäden peukalon vieressä olevia kaulan suuntaisia puulle kuluneita jälkiä - mä en keksi miten pitää soitaa, että tuollalailla kuluu. Kyllä noi on huijausta!:)
(Oisko hänellä peukalossakin terävä sormus)
Kun katsoo plektrakäden peukalon vieressä olevia kaulan suuntaisia puulle kuluneita jälkiä - mä en keksi miten pitää soitaa, että tuollalailla kuluu. Kyllä noi on huijausta!:)
-
Ai huijausta?! Kuule tää tyttö ei heiluta somessa per*että tai vingu autotunen avustuksella roskaa popmusiikkia.jaava kirjoitti:Minusta tuo Stratocaster on saanut kokea santapaperin hinkkausta. Tai sitten ollut joo uutena vanhan näköiseksi tehty:) (näitähän myydään).
Tää Rebecca osaa soittaa aitoa muzakkia! respecttiä!
https://www.youtube.com/watch?v=zAqeBFN4axA" onclick="window.open(this.href);return false;
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Itse asiassa uudelleen kuvaa katsottua, polven rajaisin pois. Sitten olisi kyllä aika kiva kuva minun makuuni. Kelpaisi loistavasti esim LP:n kanteen
-
Tartte olla ku vaikka nahkarotsi jossa hihassa vetoketju ni maalit lähtee tuolleen.
Aika tekee tehtävänsä, you know?
nimim. kitaraton, edelleen....
eedit. ton alareunan kyllä tosiaan voi hieman rajata.
Aika tekee tehtävänsä, you know?
nimim. kitaraton, edelleen....
eedit. ton alareunan kyllä tosiaan voi hieman rajata.
-
- Viesti:
Kiitokset kommenteista, polvi on tietoinen valinta.
-
Hmmm....
Toisaalta polvi "sitoo" soittajan kuvaan. Älä rajaa.
Toisaalta polvi "sitoo" soittajan kuvaan. Älä rajaa.
-
Kuuntelin videon ja kyllä musiikki kuulostaa osaavalta (Meidänhän ei pitäisi arvostella kuvista näitä asioita).temama kirjoitti:Tää Rebecca osaa soittaa aitoa muzakkia! respecttiä!
https://www.youtube.com/watch?v=zAqeBFN4axA" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse kuva on kyllä vahva ja muusikko hyppää esille. Minusta tuo mustan osuus on turhan suuri ja meinaa jurppia - vaatiiko blues genre riittävästi mustaa kuvaan.
Polven mukana-olo aiheuttaa minussakin kummastusta:
- Vetääkö se seksuaalisen näkökulman mukaan?
- Onko housujen repeämä kuin esillä oleva haava blues-laulajassa, jotta nuori henkilö olisi uskottavampi?
- Onko se sommittelua tasapainottava tekijä ja antaa syyn pitää laajaa mustaa aluetta mukana?
-
Soittajan tausta on täysmusta ja kun aurinko valaisee soittajan, niin syntyy näin komea kuva.Maffer kirjoitti:Mikä niinkun esteettisesti on niin hienoa? Kuva on niin musta että soittajan torso melkein kuin leijuu ilmassa mörkönä kitaran kanssa? Toki elämän kulutus on hienosti taltioitu kitarasta ja soittajasta.
-
Tilanne on lupaava ja myös valo, mutta en minäkään pidä tätä nyt ihan napakymppinä... mustaa on liikaa, hiuksista lähtien. Taustaan imeytyminen on harvoin esteettisesti kovin hyvä elementti.mjuhani kirjoitti:Soittajan tausta on täysmusta ja kun aurinko valaisee soittajan, niin syntyy näin komea kuva.Maffer kirjoitti:Mikä niinkun esteettisesti on niin hienoa? Kuva on niin musta että soittajan torso melkein kuin leijuu ilmassa mörkönä kitaran kanssa? Toki elämän kulutus on hienosti taltioitu kitarasta ja soittajasta.