Kuvasivusto
-
- Viesti:
Kuvasivusto
Mikä olisi parempi sivusto, kuin tuo Kuvat.fi.
En löydä täältä, mitään vertailua.
Minulla on tuo Kuvat.fi sivu ollut jo yli 6 vuotta.
Voisin vaihtaa parempaan.
En löydä täältä, mitään vertailua.
Minulla on tuo Kuvat.fi sivu ollut jo yli 6 vuotta.
Voisin vaihtaa parempaan.
-
Re: Kuvasivusto
Minkälaisia ominaisuuksia toivot paremmalta sivustolta?
-
- Viesti:
Toivon ainakin että sivut toimivat kunnolla.
On ollut aika paljon kaikkea.
Katsoin uudestaan, olen ollut kuvat.fi sivulla jo melkein tasan kymmenen vuotta.
Mielellään katsoisin toisien sivujen toimivuutta ym.
On ollut aika paljon kaikkea.
Katsoin uudestaan, olen ollut kuvat.fi sivulla jo melkein tasan kymmenen vuotta.
Mielellään katsoisin toisien sivujen toimivuutta ym.
-
- Viesti:
Tutkitaan.Whig kirjoitti:Flickr?
-
Vuokrattu kotisivupalvelimen tila. Sinne vähän ohjelmointia ja merkkausta. Maksaa satasen luokkaa vuodessa. Tilaa voi käyttää myös vaikkapa kuvien kohdennettuun jakeluun ilman, että näkyvät julkisessa netissä.
http://www.olaviniemi.net/valokuva/valokuva.html
http://www.olaviniemi.net/valokuva/valokuva.html
-
- Viesti:
Tämä näyttää jo hyvälle. Pitää katsoa tarkemmin.saloma-3 kirjoitti:Smugmug
-
- Viesti:
Kuvat.fi on vuosien saatossa hieman kulahtanut nopeuden suhteen ja välillä nurin. Se jos mikä harmittaa ja vaivaa.
-
- Viesti:
Olen samaa mieltä.Maffer kirjoitti:Kuvat.fi on vuosien saatossa hieman kulahtanut nopeuden suhteen ja välillä nurin. Se jos mikä harmittaa ja vaivaa.
-
Jep, kuvat.fi tökkii välillä aika pahasti...
http://www.plaitinen.kuvat.fi
Insta: #petteri_laitinen
Insta: #petteri_laitinen
-
- Viesti:
Just näin. Ja kun kyselee sieltä, vika on minun laitteissa.☹️pelai65 kirjoitti:Jep, kuvat.fi tökkii välillä aika pahasti...
-
Jep, supportti on huono...R.K kirjoitti:Just näin. Ja kun kyselee sieltä, vika on minun laitteissa.☹️pelai65 kirjoitti:Jep, kuvat.fi tökkii välillä aika pahasti...
Kyselin tuossa miksi ftp palvelimelle ei saa enää maaliskuun jälkeen kusoja ja onko jotain muutettu sen jälkeen. Ei kuulemma mitään ja me ei tunneta sun käyttämää WS_FTP ohjelmaa eikä keskustelu jatkunut sen pidempää, se siitä avusta.
-
Kannattaa myös vinkata mitä siltä palvelulta haluaa niin olisi helpompi suositella.R.K kirjoitti:Tämä näyttää jo hyvälle. Pitää katsoa tarkemmin.saloma-3 kirjoitti:Smugmug
-
- Viesti:
No, toimivuutta nyt ihan ensin.Whig kirjoitti:Kannattaa myös vinkata mitä siltä palvelulta haluaa niin olisi helpompi suositella.R.K kirjoitti:Tämä näyttää jo hyvälle. Pitää katsoa tarkemmin.saloma-3 kirjoitti:Smugmug
-
Sääli että tuo kuvat.fi on mennyt noin surkeaksi, ei se hyvä ollut koskaan kun sitä käytin, mutta blogia pitävälle kohtuullinen kompromissi. Flickr on nykyisistä kohtuullisen hyvä, mutta blogi täytyy sitten pitää toisaalla.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
- Viesti:
Niin, ☹️. Kyllä on siirryttävä muualle, tämän vuoden aikana.rolsen kirjoitti:Sääli että tuo kuvat.fi on mennyt noin surkeaksi, ei se hyvä ollut koskaan kun sitä käytin, mutta blogia pitävälle kohtuullinen kompromissi. Flickr on nykyisistä kohtuullisen hyvä, mutta blogi täytyy sitten pitää toisaalla.
-
Kuvat.fi lukee näköjään tätä palstaa koska uusi kommentti aikaisempii kirjoituksiin tuli asiasta.kohan kirjoitti:Jep, supportti on huono...R.K kirjoitti:Just näin. Ja kun kyselee sieltä, vika on minun laitteissa.☹️pelai65 kirjoitti:Jep, kuvat.fi tökkii välillä aika pahasti...
Kyselin tuossa miksi ftp palvelimelle ei saa enää maaliskuun jälkeen kusoja ja onko jotain muutettu sen jälkeen. Ei kuulemma mitään ja me ei tunneta sun käyttämää WS_FTP ohjelmaa eikä keskustelu jatkunut sen pidempää, se siitä avusta.
Tosin olin jo korjannut ongelman vaihtamalla WS_FTP:n WinSCP ohjelmaan.
-
- Viesti:
Minulla olevat olevat viat jatkuu edelleen.
Tämä viimeinen vika alkoi, kun yhtenä iltana ja yön aikana tuli sieltä kuvat.fi sivulta Galleria.fi/yhteisön sivulta monta roskapostia.
Nyt en pääse kirjautumaan omalta sivulta enkä erikseen sinne Galleria.fi sivulle.
Ei onnistu Ipadilla eikä Iphonella.
Wind 10 pöytäkoneella onnistuu.
Ennen sitä roskapostitulvaa tämä osuus toimi normaalisti.
Ja minä en ole tehnyt mitään uusia säätöjä.
Tämä viimeinen vika alkoi, kun yhtenä iltana ja yön aikana tuli sieltä kuvat.fi sivulta Galleria.fi/yhteisön sivulta monta roskapostia.
Nyt en pääse kirjautumaan omalta sivulta enkä erikseen sinne Galleria.fi sivulle.
-
Ei hajuakaan miten asia hoidetaan iPhonessa tai iPadissa, mutta tällaisessa ongelmassa tyhjentäisin selaimesta evästeet ensimmäisenä.R.K kirjoitti:Minulla olevat olevat viat jatkuu edelleen.
--