canon 5D iv vai 6D ii
-
- Viesti:
canon 5D iv vai 6D ii
Vanha 60D menossa päivitykseen. Vertailuja on tullut luettua, ei näiden välillä niin paljoa ole eroa.. Kamera tulee semi-ammattikäyttöön, 80% maisemakuvausta, loput lintuja, livekeikkoja ja yleisötapahtumia. Mielipiteitä?
-
Re: canon 5D iv vai 6D ii
5D4:n laittaisin etusijalle jos pitää yhdellä kameralla hoitaa nämä kaikki. 6D2 on ihan hyvä kamera, mutta ei sen tarkennus ole hyvä lintujen kanssa, tai sanotaanko että se voisi olla parempikin. Jos kääntyvää näyttöä tarviit, niin sittenhän ei ole vaihtoehtoja.
Mulla on 6D2, mutta silloin kun sen hankin, niin 5D4:n hinta oli melko paljon korkeampi kuin nyt, joten minun oli siihen tyytyminen. Tintit kuvailen 7D2:lla. Maisemissa olis joskus kiva se 30mpix ja parempi DR.
Mulla on 6D2, mutta silloin kun sen hankin, niin 5D4:n hinta oli melko paljon korkeampi kuin nyt, joten minun oli siihen tyytyminen. Tintit kuvailen 7D2:lla. Maisemissa olis joskus kiva se 30mpix ja parempi DR.
-
- Viesti:
Re: canon 5D iv vai 6D ii
Samoja ajatuksia. Minulla on 5DIV. Jos en kuvais ollenkaan lintuja voisin kuvitella kuvaavani 6DII:lla. Ja juurikin kääntyvä näyttö ratkaisisi asian.rolsen kirjoitti:5D4:n laittaisin etusijalle jos pitää yhdellä kameralla hoitaa nämä kaikki. 6D2 on ihan hyvä kamera, mutta ei sen tarkennus ole hyvä lintujen kanssa, tai sanotaanko että se voisi olla parempikin. Jos kääntyvää näyttöä tarviit, niin sittenhän ei ole vaihtoehtoja.