Tämä on luultavasti totuus, mutta se ei vaikuta siihen, että huolto ja Sony kiistää kameran vian.aikaarska kirjoitti:Ettei olis ollut alunperin joku palautettu viallinen yksilö...
Itsekin otin sen linjan, että jos ostan kaupasta viallisen Sonyn, niin en ikimaailmassa toimita sitä huoltoon, vaan palautan myyjäliikkeeseen ja tilaan uuden kokeiluun.
Siksi näitä viallisia tulee asiakaspalautuksina vastaan ja niihin taas pitää suhtautua terveellä kriittisyydellä.
Ostin vinokennoisen tarjouksesta, kun sen piti olla vain vähän testattu. Piti kokeilla itsekin jotain uutta kameraa tekemisen puutteessa. Myyjäliikehän hyvitti osan kauppasummasta, kun selvisi, että kenno oli likainen ja kamera enemmän kuin vain vähän testattu.nsamppa kirjoitti: Nyt vähän hämmästyttää motivaatio ostaa uusi kamera, mikä on "demorunko". Vaikuttaa ettei kuitenkaan massista ole pulaa, kun Sonyja on joka kädelle ja huollollekin on lähettää yksi. Nyt kääntyy vähän katse myös sinne myyjäliikkeen puoleen jos sieltä ovat viallista yksilö myyneet uutena. Onko kaupan purku käynyt mielessä missään vaiheessa? Voi olla että siitä on ollut juttua, mutten äkkiseltään muista tämän vaiherikkaan saagan varrelta.
Myyjäliike lupasi purkaa kaupan, mutta perui tarjouksen, kun Infocare ilmoitti, että kamerassa ei ole mitään vikaa. Tämä miina jäi siis käteen juuri huollon lausunnon takia.
Nyt siis tavarantarkastaja todistaa tarvittaessa myyjäliikkeelle, että laite on viallinen ja saan rahat ja kulut takaisin.
Jos asiasta pitää riidellä, niin käräjäoikeus on täynnä maallikoita, jotka katsovat kuvia 4K telkkarista ja kysyvät mielessään, että eikö myyjäliikkeen, Sonyn ja Infocaren olisi kannattanut tunnustaa heti alussa, että kuvien perusteella kamerassa tosiaan on jotain vikaa.Maffer kirjoitti:Vedä se tavarantarkastus läpi vaan. Sillä se miina raivataan lopullisesti. Siinä ei haittaa yhtään vaikka on kuinka maallikko siellä tarkastajissa kun vika on näin selvästi havaittavissa.
Sitten ne harkitsee, että pitääkö näiden firmojen oikeudenkäyntikuluja kohtuullistaa ja asiakkaan kärsiä isoja oikeudenkäyntikuluja omissa nahoissaan, kun asia on ollut ihan selvä alusta lähtien ja tässähän on selvästi haluttu kyykyttää tätä ostajaa.
Sitten ne antaa tuomion.