SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
-
- Viestit: 674
- Liittynyt: Helmi 26, 2018 16 : 46
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Eikun poliisia kehiin vaan, niin saadaan tästä taas astetta jännempää.
-
- Viestit: 3600
- Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Asian vieminen poliisitutkintaan oli juristin mielipide huollon toiminnasta. Tätä kammataan nyt läpi aika huolella.aikaarska kirjoitti:No ehkä tässä ei kuitenkaan poliisia tarvita. Erikoinen lausuma juristilta. Eikö niillä löydy siellä KKV:ssa mitään arvovaltaa ja keinoja ojentaa - esimerkiksi infocarea/sonya?T71 kirjoitti:Soitin Kilpailu- ja kuluttajaviraston juristille ja keskustelimme siitä miten laillista on kiristää asiakasta sillä, että asiakkaan tulisi omalla kustannuksellaan toimittaa vertailulaitteita huoltoon tai valmistaja ei tee takuukorjausta asiakkaan laitteelle. Juristin vastaus oli, että tällä huollon käyttämällä sanamuodolla ja asiayhteydellä asia pitäisi laittaa poliisitutkintaan.aikaarska kirjoitti: Mutta kuluttaja-asiamieheen vaan yhteyttä.
https://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sieltä voisi tulla apua sovintoratkaisuun, tai edes siihen että tapaus katsottaisiin Sonyn huollon kautta vielä kerran kunnolla läpi.
Nyt ongelma on Sonyn ja Sonyn valtuutetun huollon osalta se, että minulla on sopimussuhde ainoastaan kameran myyjään. Kaupan purun osalta siis pitää riitauttaa kauppa ja se vaatii tavarantarkastajan lausunnon.
Pyysin Helsingin seudun kauppakamarin HTT tavarantarkastajalta tarjouksen vinokennoiselle tehtävästä tavarantarkastuksesta. Tämä on siis sellainen katselmus, johon tulee paikalle HTT tavarantarkastaja, asiakas ja myyjäliikkeen edustaja. Myös Sonyn edustaja saisi tulla, mutta kukaan ei tiedä kuka se on.
Tarjous (hinta-arvio) kameralle tehtävästä tavarantarkastuksesta on 876 euroa sisältäen matkakulut.
Tämä tulee myöhemmin käräjäoikeudesta myyjäliikkeen maksettavaksi, eli summaa ei kannata liikaa tuijottaa. Tosin uusi Sony A7M2 maksoi Scandinavian photossa 900 euroa cashbackin jälkeen.
Tarkastusraportin jälkeen Sonyn valtuutetun huollon arvio kamerasta mitätöityy, koska HTT tavarantarkastaja käyttää arviontiperusteena oikeita valokuvia, eikä jotain kittilinssillä otettua kuvaa testitaulusta. Lausuntoa voi myös vapaasti käyttää oikeudessa molemmissa oikeustapauksissa ja kyseinen HTT tavarantarkastaja tulee pyydettäessä todistamaan oikeudessa tekemästään tarkastuksesta.
Lisäksi kameralla on otettu kuvia siten, että Sonyn valtuutetun huollon aiemmin tekemä testitaulun kuvaustulos voidaan kyseenalaistaa. On siis osoitettavissa, että kyseinen kuvaus on hoidettu tahallisesti siten, että tulos on asiakkaan kannalta epäedullinen.
Itse asiassa kaikki huoltokäynnit tähän asti ovat olleet sellaisia, että ne ovat päättyneet asiakkaan kannalta epäedullisesti. Tässä Infocaren toiminnassa on tietynlainen kaava olemassa, kun katsotaan isoa kuvaa.
-
- Viestit: 12948
- Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Joo. Maalaisjärki sanoo, että ilman muuta kannattaa sijoittaa tonnin arvoiseen kameraan vaikka 2000€ tarkastustoimenpiteisiin...vai tota?
Enäähän ei ole kysymys järkijutuista vaan periaatteista...
Enäähän ei ole kysymys järkijutuista vaan periaatteista...
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viestit: 3600
- Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Myyjäliike ei toimi maalaisjärjen perusteella, eikä huoltokaan.aikaarska kirjoitti:Joo. Maalaisjärki sanoo, että ilman muuta kannattaa sijoittaa tonnin arvoiseen kameraan vaikka 2000€ tarkastustoimenpiteisiin...vai tota?
Enäähän ei ole kysymys järkijutuista vaan periaatteista...
Kun myyjäliike ilmoittaa, että asiassa ei ole enää mitään puhuttavaa, niin sitten jatketaan muilla keinoilla. Tavarantarkastus on aukoton keino saada rahat pois myyjäliikkeestä ja tämän lisäksi myyjäliike joutuu maksamaan myös kaikki kustannukset, joita asian selvittämisestä on tullut.
https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkais ... -kaupassa/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos olet katsonut niitä koekuvia, niin jos niissä näkyy vino tarkennustaso, niin sitten myyjäliike joutuu maksamaan kameran hinnan lisäksi selvityskulut ja vahingonkorvaukset.
Tässä vielä linkissä osa kuvista niille, jotka eivät jaksa selata koko ketjua.
https://www.dropbox.com/sh/z61s1vqhhyaa ... 4_GPa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä voisi tietenkin luovuttaa ja viedä kameran kierrätykseen, mutta ehkä ne periaatteet kannattaa pitää, vaikka se vähän maksaakin.
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Ilman muuta käyt tuon tarkastusprosessin läpi, sulla kun kuitenkin tuntuu pätäkkää olevan sen verran ettei yksi 900e tunnu enää tuossa konkurssissa miltään. Tämä on jo periaatekysymys ja tästä käy hyvin ilmi tämä suomalaisten perimässä oleva lammasmentaliteetti, tehdään niinkuin rosvot/herrat määräilee, eikä kyseenalaisteta mitään toimintaa, määitään vain kuorossa jos sattuu joku pässiluontoinen lammas sekaan ja yritetään vaientaa sen ääni porukalla. Infocaren toiminta on aika vahvasti pilaamassa Sonyn mainetta tässä kohtaa, tässä olisi ihan peliliike Sonylta ottaa case itselleen ja iskeä uusi kamera kouraan ja pahoitella tapahtunutta kunnolla.
-
- Viestit: 5410
- Liittynyt: Helmi 12, 2008 21 : 35
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
+1rolsen kirjoitti:Ilman muuta käyt tuon tarkastusprosessin läpi, sulla kun kuitenkin tuntuu pätäkkää olevan sen verran ettei yksi 900e tunnu enää tuossa konkurssissa miltään. Tämä on jo periaatekysymys ja tästä käy hyvin ilmi tämä suomalaisten perimässä oleva lammasmentaliteetti, tehdään niinkuin rosvot/herrat määräilee, eikä kyseenalaisteta mitään toimintaa, määitään vain kuorossa jos sattuu joku pässiluontoinen lammas sekaan ja yritetään vaientaa sen ääni porukalla. Infocaren toiminta on aika vahvasti pilaamassa Sonyn mainetta tässä kohtaa, tässä olisi ihan peliliike Sonylta ottaa case itselleen ja iskeä uusi kamera kouraan ja pahoitella tapahtunutta kunnolla.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
- Viestit: 3600
- Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Sony on härski firma.rolsen kirjoitti: Infocaren toiminta on aika vahvasti pilaamassa Sonyn mainetta tässä kohtaa, tässä olisi ihan peliliike Sonylta ottaa case itselleen ja iskeä uusi kamera kouraan ja pahoitella tapahtunutta kunnolla.
Tämä ehkä avaa silmät niiltäkin, jotka eivät asiaa ole tajunneet.
Sonylla ei ole aikomustakaan hoitaa tätä asiaa.
Kun tulee joku ongelma, niin asia pitäisi vetää poliisitutkintaan ja riitauttaa kauppa oikeudessa ja haastaa valmistaja ja huolto oikeuteen.
Tämä on sitä erilaista sonistin arkea.
Valmistautukaa tähän, kun ostatte tämän firman tuotteen.
Myyjäliikkeen huolto ilmoitti eilen, että "Meillä ei ole lisättävää enää, huoltomme on kertonut kaiken oleellisen. "
Pyysin välittämään myyjäliikkeen käyttämälle juristille tiedon, että "vaikka Sonyn valtuutettu huolto ei huonon asenteen, olemattoman ammatitaidon ja puutteellisten testimenetelmien takia halua tunnustaa vikaa, niin viranomaisten on se kyseisten kuvien perusteella pakko tunnustaa.
https://www.dropbox.com/sh/z61s1vqhhyaa ... 4_GPa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Juristilla on oikea näkemys siitä kannattaako asiakasta lähteä painostamaan tällaisen asian takia ja millaiseen lopputulokseen tämä tapaus tulee osaltanne päättymään".
Vieläkö habannaamaa naurattaa se, että mä nauhoitan senkin, jos ostan autoliikkeestä uuden auton?
Takaan, että myyjäliikettä, Infocarea tai Sonya ei naurata. Ei ainakaan se tallenne, jossa Sonyn asiakastuen työntekijä toteaa itse kameran vialliseksi, käy neuvottelemassa Sonyn asiakastuen italialaisen kameraexpertin kanssa ja palaa kertomaan, että Infocaren virheellinen lausunto kamerasta kumotaan 11.5.2018.
-
- Viestit: 5410
- Liittynyt: Helmi 12, 2008 21 : 35
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Naurattaa ja siis ihan aidosti naurattaa ja itseasiassa aloin taas nauramaan jopa niin että vaimoni kysyi mikä noin hauskaa on ?T71 kirjoitti:Vieläkö habannaamaa naurattaa se, että mä nauhoitan senkin, jos ostan autoliikkeestä uuden auton?
Kiitos päivän parhaista nauruista, TAAS =) =) =)
On siinä autokauppiaalla varmaan myös naurussa pitelemistä kun menen kaupoille ja Go Pro lippiksen ropellin tilalla (aika foliohattu-hommaa enemmänkin...) tallentaa koko kaupanteon ajan. Eli sallinet mun nauraa =) =) =)
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
- Viestit: 3600
- Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Autokaupassa kyllä tuntuu joskus siltä, että pitäis olla Go Pro päässä, että sais asiallista palvelua.habannaama kirjoitti:Naurattaa ja siis ihan aidosti naurattaa ja itseasiassa aloin taas nauramaan jopa niin että vaimoni kysyi mikä noin hauskaa on ?T71 kirjoitti:Vieläkö habannaamaa naurattaa se, että mä nauhoitan senkin, jos ostan autoliikkeestä uuden auton?
Tai sitten pitäisi olla 2 metrinen ja 130 kiloinen kaljupää.
Autokaupan takuukiemurat ne vasta hankalia onkin ja se keskustelu merkkihuollon kanssa käydään usein siinä tiskillä ja ne luottaa siihen, että asiakas ei voi todistaa mitä ne sanoo. Ja useimmiten ei voikaan.
Tällainen kamerahuolto on yksinkertainen tapaus, tai sen pitäisi olla, mutta Sonyn valtuutettu huolto tuntuu olevan palkattu lähinnä hylkäämään asiakkaiden takuukorjaukset, kuin oikeasti huoltamaan mitään.
-
- Viestit: 2158
- Liittynyt: Marras 11, 2012 21 : 56
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Voihan sitä aina kohteliaasti kysyä, että sopiiko jos nauhoitan neuvottelun.
-
- Viestit: 6502
- Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
- Paikkakunta: Vantaa
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Juu. Voin olla väärässä, mutta oliko niin että tuonkaltaisten keskustelujen nauhoittaminen salaa on laitonta? Salakuuntelua tms. Hyvien tapojen vastaista se ainakin on. Hommahan kellahtaa ympäri siinä vaiheessa jos nauhoitukseen pyydetään lupa tai vähintään ilmoitetaan.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viestit: 5410
- Liittynyt: Helmi 12, 2008 21 : 35
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Itseasiassa on tästä koosta/ulkonäöstä/tietyntyylisestä kommunikoinnin tasosta hyötyä, mikä tuli todistettua kun käytiin vaimon kanssa näyttämässä viime viikon perjantaina Subarua korjaustarpeeseen liittyen kun takapuskuri solmussa peräänajon seurauksena...
Päästiin tiskin taa klo. 16.20 ja kerrottuani asiani jonotuksen jälkeen, vastattiin että Tero on kyllä lähtenyt jo tänään aiemmin kotiin että tulkaa uudelleen vaikka maanantaina. Sanoin että soitin teille aamupäivällä ja sanottiin että autoa voi tulla näyttämään klo. 17.00 asti.
Vastattiin että niin mutta Tero on lähtenyt jo kotiin.
Siinä kohtaa mulla paloin käämit, korotin ääntäni, läjäytin kämmeneni voimalla tiskiin sanoen; nyt sieltä tiskin takaa joku muu vit...un teropetteri vähän pirun äkkiä katsomaan tuota meidän autoa, minulle nimenomaan puhelimessa sanottiin että autoa voi tulla näyttämään klo. 17.00 asti, meinaatteko te että huvikseni ajelen 10 km suunta ? Lisäsin että teistä kukaan ei halua että tulen tiskin sille puolen vai haluatteko ?
Saman tien tuoleiltaan nousi kaksi miestä ottaen tiskillä olevaa kameraa (kuvat vakuutusyhtiötä varten) ja oikein "väänsivät" siitä kumpi pääsee palvelemaan ja huvittavinta koko episodissa oli se että toisella asiointi kesken asiakkaan kanssa.
Vaimo sanoi jälkikäteen sivusta seuranneena että koko Delta-auton sali oli hiljentynyt kun olin läjäyttänyt kämmeneni tiskiin ja avannut suuni.
Eikä kyse ole mistään lapsellisuudesta, uhittelusta tai muusta vst, en vain pidä huonosta asiakaspalvelusta, kusettamisesta, juoksuttamisesta ym. vst.
Olen töissäni samanlainen, kun jotain pitäisi tehdä/tapahtua niin sitten ei ihmetellä, sitten tehdään, vihaan myöhässä oloa ja nysväämistä.
Ite olisin tässä Sony-tapauksessakin jo ollut jossain käymässä...
T: äkkipikainen ja kärsimätön...
Päästiin tiskin taa klo. 16.20 ja kerrottuani asiani jonotuksen jälkeen, vastattiin että Tero on kyllä lähtenyt jo tänään aiemmin kotiin että tulkaa uudelleen vaikka maanantaina. Sanoin että soitin teille aamupäivällä ja sanottiin että autoa voi tulla näyttämään klo. 17.00 asti.
Vastattiin että niin mutta Tero on lähtenyt jo kotiin.
Siinä kohtaa mulla paloin käämit, korotin ääntäni, läjäytin kämmeneni voimalla tiskiin sanoen; nyt sieltä tiskin takaa joku muu vit...un teropetteri vähän pirun äkkiä katsomaan tuota meidän autoa, minulle nimenomaan puhelimessa sanottiin että autoa voi tulla näyttämään klo. 17.00 asti, meinaatteko te että huvikseni ajelen 10 km suunta ? Lisäsin että teistä kukaan ei halua että tulen tiskin sille puolen vai haluatteko ?
Saman tien tuoleiltaan nousi kaksi miestä ottaen tiskillä olevaa kameraa (kuvat vakuutusyhtiötä varten) ja oikein "väänsivät" siitä kumpi pääsee palvelemaan ja huvittavinta koko episodissa oli se että toisella asiointi kesken asiakkaan kanssa.
Vaimo sanoi jälkikäteen sivusta seuranneena että koko Delta-auton sali oli hiljentynyt kun olin läjäyttänyt kämmeneni tiskiin ja avannut suuni.
Eikä kyse ole mistään lapsellisuudesta, uhittelusta tai muusta vst, en vain pidä huonosta asiakaspalvelusta, kusettamisesta, juoksuttamisesta ym. vst.
Olen töissäni samanlainen, kun jotain pitäisi tehdä/tapahtua niin sitten ei ihmetellä, sitten tehdään, vihaan myöhässä oloa ja nysväämistä.
Ite olisin tässä Sony-tapauksessakin jo ollut jossain käymässä...
T: äkkipikainen ja kärsimätön...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
- Viestit: 2158
- Liittynyt: Marras 11, 2012 21 : 56
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Voit nauhoittaa minkä tahansa keskustelun, jossa olet itse osapuolena. Kaiken lisäksi voit tehdä sen vielä ilman ennakkoilmoitusta. Joskus kuitenkin kohtelias kysymys saattaa auttaa ennaltaehkäisevästi, eikä tällaisiin tilanteisiin, joihin esimerkiksi T71 on ajautunut, jouduta tuon kohteliaan pyynnön seurauksena.nsamppa kirjoitti:Juu. Voin olla väärässä, mutta oliko niin että tuonkaltaisten keskustelujen nauhoittaminen salaa on laitonta? Salakuuntelua tms. Hyvien tapojen vastaista se ainakin on. Hommahan kellahtaa ympäri siinä vaiheessa jos nauhoitukseen pyydetään lupa tai vähintään ilmoitetaan.
Viimeksi muokannut niffe, Kesä 21, 2018 13 : 51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 6502
- Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
- Paikkakunta: Vantaa
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Seison korjattuna, muistin väärin. Piti itekin tarkastaa.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
- Viestit: 3600
- Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Ilmoitus nauhoituksesta johtaa vain siihen, että mitään tietoa ei saa. Nyt sillä ei enää ole merkitystä, tieto on jo saatu. Kun olen itse osallinen viestintään, niin saan sitä tallettaa kaikissa muodoissaan.niffe kirjoitti:Voit nauhoittaa minkä tahansa keskustelun, jossa olet itse osapuolena. Kaiken lisäksi voit tehdä sen vielä ilman ennakkoilmoitusta. Joskus kuitenkin kohtelias kysymys saattaa auttaa ennaltaehkäisevästi, eikä tällaisiin tilanteisiin, joihin esimerkiksi T71 on ajautunut, jouduta tuon kohteliaan pyynnön seurauksena.nsamppa kirjoitti:Juu. Voin olla väärässä, mutta oliko niin että tuonkaltaisten keskustelujen nauhoittaminen salaa on laitonta? Salakuuntelua tms. Hyvien tapojen vastaista se ainakin on. Hommahan kellahtaa ympäri siinä vaiheessa jos nauhoitukseen pyydetään lupa tai vähintään ilmoitetaan.
Nythän pystyn todistamaan, että Sony on osallinen tähän Infocaren vedätykseen. Lain edessä Sony kaatuu siinä missä huoltokin. Täysin ääliömäinen veto ulkoistaa suuryhtiön vastuu jollekin asennevammaiselle kamerateknikkolle, jolle asiakkaan kusettamisesta näyttää tulleen ihan elämäntapa.
-
- Viestit: 2158
- Liittynyt: Marras 11, 2012 21 : 56
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Huolto ja asiakaspalvelu ei välttämättä ole Sonyn ydinliiketoimintaa, joten skandinaavisilla markkinoilla on aika luontevaa ulkoistaa jollekin paikalliselle toimijalle. Joka tapauksessa Sony alihankkijoineen ja jakelukanavineen näyttäytyy sinulle yhtenä entiteettinä, joten sinun ei tarvitse sitä tietää, miten he valmistajan vastuunsa tai lupaamansa takuun hoitavat, kunhan hoitavat kohtuullisia aikatauluja, riittävää huolellisuutta ja ammattitaitoa noudattaen.T71 kirjoitti:Ilmoitus nauhoituksesta johtaa vain siihen, että mitään tietoa ei saa. Nyt sillä ei enää ole merkitystä, tieto on jo saatu. Kun olen itse osallinen viestintään, niin saan sitä tallettaa kaikissa muodoissaan.niffe kirjoitti:Voit nauhoittaa minkä tahansa keskustelun, jossa olet itse osapuolena. Kaiken lisäksi voit tehdä sen vielä ilman ennakkoilmoitusta. Joskus kuitenkin kohtelias kysymys saattaa auttaa ennaltaehkäisevästi, eikä tällaisiin tilanteisiin, joihin esimerkiksi T71 on ajautunut, jouduta tuon kohteliaan pyynnön seurauksena.nsamppa kirjoitti:Juu. Voin olla väärässä, mutta oliko niin että tuonkaltaisten keskustelujen nauhoittaminen salaa on laitonta? Salakuuntelua tms. Hyvien tapojen vastaista se ainakin on. Hommahan kellahtaa ympäri siinä vaiheessa jos nauhoitukseen pyydetään lupa tai vähintään ilmoitetaan.
Nythän pystyn todistamaan, että Sony on osallinen tähän Infocaren vedätykseen. Lain edessä Sony kaatuu siinä missä huoltokin. Täysin ääliömäinen veto ulkoistaa suuryhtiön vastuu jollekin asennevammaiselle kamerateknikkolle, jolle asiakkaan kusettamisesta näyttää tulleen ihan elämäntapa.
-
- Viestit: 22631
- Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
- Viesti:
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Mitäs arvelette miten tämmönen keissi menisi Infosnaresta läpi:
http://www.fredmiranda.com/forum/topic/1550195" onclick="window.open(this.href);return false;
Varmasti olisi ass-designed ja koko keikka asiakkaan maksuun.
http://www.fredmiranda.com/forum/topic/1550195" onclick="window.open(this.href);return false;
Varmasti olisi ass-designed ja koko keikka asiakkaan maksuun.
-
- Viestit: 12948
- Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Ei menisi läpi, tuskin millään firmalla. Tuollainen himmentimien lehtien asennon pieni epätäydellisyys täydellä aukolla on melko tavallista.Maffer kirjoitti:Mitäs arvelette miten tämmönen keissi menisi Infosnaresta läpi:
http://www.fredmiranda.com/forum/topic/1550195" onclick="window.open(this.href);return false;
Varmasti olisi ass-designed ja koko keikka asiakkaan maksuun.
Ainut mahdollisuus on palauttaminen myyntiliikeeseen. Ja vaihto toiseen yksilöön. Jos tuntee olevansa näin tarkka kuluttaja, niin kannattaa varmistaa jo etukäteen, että vaiho/palautus on mahdollista. Suomessa siis ainakin postimyynti.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viestit: 22631
- Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
- Viesti:
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Onhan toi aika kurjan näköinen jos on ostanut vehkeen täyden aukon kuvailuun.
-
- Viestit: 12948
- Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41
Re: SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
Mikä tässä T71 kuvassa on menossa? Katso oikean alakulman reunaa?T71 kirjoitti:Myyjäliikkeen huolto ilmoitti eilen, että "Meillä ei ole lisättävää enää, huoltomme on kertonut kaiken oleellisen. "rolsen kirjoitti: Infocaren toiminta on aika vahvasti pilaamassa Sonyn mainetta tässä kohtaa, tässä olisi ihan peliliike Sonylta ottaa case itselleen ja iskeä uusi kamera kouraan ja pahoitella tapahtunutta kunnolla.
Pyysin välittämään myyjäliikkeen käyttämälle juristille tiedon, että "vaikka Sonyn valtuutettu huolto ei huonon asenteen, olemattoman ammatitaidon ja puutteellisten testimenetelmien takia halua tunnustaa vikaa, niin viranomaisten on se kyseisten kuvien perusteella pakko tunnustaa.
https://www.dropbox.com/sh/z61s1vqhhyaa ... 4_GPa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Juristilla on oikea näkemys siitä kannattaako asiakasta lähteä painostamaan tällaisen asian takia ja millaiseen lopputulokseen tämä tapaus tulee osaltanne päättymään".
Vieläkö habannaamaa naurattaa se, että mä nauhoitan senkin, jos ostan autoliikkeestä uuden auton?
Takaan, että myyjäliikettä, Infocarea tai Sonya ei naurata. Ei ainakaan se tallenne, jossa Sonyn asiakastuen työntekijä toteaa itse kameran vialliseksi, käy neuvottelemassa Sonyn asiakastuen italialaisen kameraexpertin kanssa ja palaa kertomaan, että Infocaren virheellinen lausunto kamerasta kumotaan 11.5.2018.
...en ole nähnyt vastaavaa.
En mökin hitaan nettiyhteyden takia viitsi nyt katsoa enempää, mutta myöhemmin kyllä. mitäs muut tuumaa?
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'