Ketju on aloitettu 9.1.2018 ja tällöin Sony on väittänyt, että kameran kennon puhdistaminen Suomessa mitätöi kameran takuun.nsamppa kirjoitti:Jep. Kukin päätelköön itse kuinka paljon ketjun jutuista kannattaa uskoa, jos heti otsikossa esitetään virheellinen väite. Tämänhän on jo aikaa sitten todettu olevan virheellinen, eikä sitä ole korjattu. Samasta syystä kannattanee myös antaa ajatus ketjun aloittajan motiiveille, jos hän ei ole korjannut otsikossaan esittämää virheellistä väittämää vaikka siihen on ollut vaikka kuinka paljon aikaa.aikaarska kirjoitti:Ei ole ihan jokapäiväistä Sony käyttäjän elämää tässä ketjussa esitetyt ongelmat.
* kirjoitusvirheitä korjattu
Tästä on mustaa valkoisella useasta eri lähteestä, useilta jälleenmyyjiltä ja itse Sonylta.
Sony on kuukausien ajan itse toistanut tätä samaa väitettä.
Sony on vasta 11.4.2018 useiden yhteydenottojen ja selvityspyyntöjen jälkeen ilmoittanut minulle henkilökohtaisesti, että "Kameran takuu ei raukea, jos puhdistatte kameran jossakin muussa, kuin Sonyn valtuuttamassa huoltamossa."
Sony on siis useiden kuukausien jälkeen muutanut mielensä asian suhteen.
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... &start=570" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää, mutta joku teissä ihmisissä on vikana, kun pitää tulla jälkikäteen viisastelemaan ja vaatimaan, että ketjun otsikko pitää muuttaa.
Luehan nyt nsamppa ja M10 ajatuksella tätä asiaa. Toivon, että ymmärrätte, kun faktat on kuitenkin esillä ja todistettavissa.
Sonyn munaus ei sillä poistu mihinkään, että otsikko sensuroidaan.
Päin vastoin, on hyvä ymmärtää, että isonkin valmistajan asiakaspalvelun esimies voi olla täysin kujalla siitä, mitä heidän tuotteillaan saa tehdä.