T71 kirjoitti:Just näin.
Tässä on tuote, josta ei anneta mitään järkevää tietoa.
Kuluttajan kannalta hyvin erikoinen tilanne.
Oon sitä yrittänyt sanoa, että vakuutusten ehdot oikeastaan aina ovat täynnä lakijargonia. Tästä esimerkiksi vaikka LähiTapiolan ehdot:
https://www.lahitapiola.fi/henkilo/sivu ... sehdot-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos sieltä vaikka otetaan kotivakuutus:
http://public.brandgate.fi/lahitapiola/ ... ot/124522/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllä toi vaan mun silmiin ja keskittymiskykyyn peilaten on samanlaista sekamelskaa, mikä voi sisältää mitä vaan. Ihan vaikka testiksi voisiko joku tuota tulkiten nyt kertoa miten paljon tulee korvausta vuoden vanhasta kevyesti käytetystä Sony A7SII:sta, mistä hajoaa bajonetti koiran kaataessa jalustan vesisateessa?
Pointtina vaan edelleen se, että noi on ylimalkaisia koska keissien skenaario on niin suuri. Kaikkea ei vaan ole mahdollista eritellä.
T71 kirjoitti:Tämä "täysturva"-tuote on huono ja huonosti markkinoitu.
Markkinointiin en niin ota kantaa kun en ole oikein seurannut sitä. Mut väität että tuote on huono. Mistä näin päättelet tai millä perustelet? Ihan mielenkiinnosta.
T71 kirjoitti:Takuuasiat hoidetaan huonosti. Tiedottaminen hoidetaan huonosti. Asiakastuki hoidetaan huonosti, jos tarkoituksena on saada oikeaa tietoa ja olla varma siitä, että tietoon voi luottaa.
Ja kaikesta tästä on mustaa valkoisella.
Muistuttelisin edelleen, että kyseessä on ainoastaan yhden henkilön kokemus. Valtaosalla täällä kokemukset on poikkeavia. Se että kohdallasi on ongelmia, ei tarkoita sitä että näin aina tapahtuisi.