No niin. Pysytään asiallisina. Vai oliko tämä sinulta vitsi? Vai onko tämä keskustelu sinusta ollut kovin rakentava kokonaisuudessaan?niffe kirjoitti:Miten tämä viesti liittyy aiheeseen? Kyllä tämän huoltocasen edistyminen meitä muita kiinnostaa, joten ole hyvä, äläkä sotke keskustelua, ellei sinulla ole mitään rakentavaa kontribuutiota keskustelusäikeeseen.aikaarska kirjoitti:Joo, no pidetään tätä sitten ykkösasiana täällä vaikka ensi vuoteen saakka. Eihän meillä kai ole "järjestelmädigit" osiossa muutakaan juteltavaa?
...Jotenkin vain tuntuu, että tähän voisi jo soveltaa tuolla myynti-palstalla tuttua käytäntöä, että vain viikon välein saa nostaa ilmoitusta ylös.
Perustelin mielestäni asiallisesti edellä miten esimerkiksi ketjun aiheena olevaan väittämään on saatu jo vastaus.
Monilla ihmisillä saattaa olla kameroissaan (merkistä riippumatta) kaikenlaista huoltohässäkkää, mutta ei niitä märehditä täällä päivittäin yksityiskohtaisesti.
Ihan sama, mutta mielestäni tämä on saanut jo riittävästi huomiota täällä. Seuraavaksi riittäisi harvempi päivitystahti siitä miten asia ratkesi Sonyn huollon kanssa (ja nyt puhun siis siitä toisesta ongelmasta, joka on OP:n toisessa kamerassa, joka ei otsikosta selviä)...