JASsilla on ainakin se etu, että yleensä pääsee puhumaan ihmisen kanssa, joka on joskus aiemminkin nähnyt kameran. Sama juttu Fokalla.Hel_NiS kirjoitti:Hienoa inforage....
SONY A7II takuu- ja kennonpuhdistus-gate (KENNO VINOSSA)
-
- Viesti:
Re: SONY: kennon puhdistus Suomessa mitätöi takuun
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Samanlainen lopputulos oli mullakin a7r:lla, Rajala kirjoitti vikaselosteeseen että kennossa naarmu, Infocaren työseloste: Sensor cleaned Tuli takaisin naarmun kanssa mutta Turun Rajala ei sählännyt vaan hoiti asian kunnialla vaihtamalla rungon toiseen.
-
se on hyvä, että immeisten kanssa pääsee puhumaan, mutta aikanaa oli kyllä mulla nokat vastakkain stadin JASsin heppujen kanssa. se ei nimittäin auta kovin paljon vaikka saa puhua naamat vastakkain, jos vastassa on pänkäpää. JASsissa osattiin tämä pänkäpäisyys ainakin aikoinaan. ei niin ruusuista.mremonen kirjoitti:JASsilla on ainakin se etu, että yleensä pääsee puhumaan ihmisen kanssa, joka on joskus aiemminkin nähnyt kameran. Sama juttu Fokalla.Hel_NiS kirjoitti:Hienoa inforage....
foka. joo, sigm ahuolto=foka. T71 mielestä sigman huolto on myös kakkaa, näinhän se kirjoitti. minun kokemus on taas eri. mun mielestä foka hoitaa asiansa. jas myös muuten putsaa sonin kennot postitalossa. wink, wink.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
EI VASTAA!temama kirjoitti: ÄLÄ LEVITÄ VIRHEELLISTÄ TIETOA !!
Tuollainen rasistinen mustamaalaaminen on kiellettyä. Rajala varmasti vastaa takuuasioista.
-
ton infogayn vois deletoida ketjusta pois. selkeä heikoin lenkki. en ymmärrä miten tollasill firmoille annetaan vastuuta. mutta rajala ainakin toimi hyvin. pointsit sinne.Maffer kirjoitti:Samanlainen lopputulos oli mullakin a7r:lla, Rajala kirjoitti vikaselosteeseen että kennossa naarmu, Infocaren työseloste: Sensor cleaned Tuli takaisin naarmun kanssa mutta Turun Rajala ei sählännyt vaan hoiti asian kunnialla vaihtamalla rungon toiseen.
-
kysypä niiltä. kyllä vastaa. soitetaanko heti? mä laitan niille emailia, niin katotaan mitä vastaa.T71 kirjoitti:EI VASTAA!temama kirjoitti: ÄLÄ LEVITÄ VIRHEELLISTÄ TIETOA !!
Tuollainen rasistinen mustamaalaaminen on kiellettyä. Rajala varmasti vastaa takuuasioista.
-
Mulla on mustaa valkoisella, että EI VASTAA!temama kirjoitti:kysypä niiltä. kyllä vastaa. soitetaanko heti? mä laitan niille emailia, niin katotaan mitä vastaa.T71 kirjoitti:EI VASTAA!temama kirjoitti: ÄLÄ LEVITÄ VIRHEELLISTÄ TIETOA !!
Sitäpaisti on harvinaisen tyhmää soittaa tai mailata Rajalaan ja kysyä mitä teette, kun tulee ongelmia. Ääliömäistä. Tosi luotettava vastaus varmaan.
-
No jos tulee emaili mustaa valkoisella, niin ei siihen mitään palturia voi laittaa myyjän puolelta. rupeetko peruuttelemaan? myöhäistä, laitoin jo emailin. katotaan mikä on vastaus!!!T71 kirjoitti:
Mulla on mustaa valkoisella, että EI VASTAA!
Sitäpaisti on harvinaisen tyhmää soittaa tai mailata Rajalaan ja kysyä mitä teette, kun tulee ongelmia. Ääliömäistä. Tosi luotettava vastaus varmaan.
jos sulla on mustaa valkosella, että rajala ei vastaa sony kameroittensa takuujutuista, niin laita ihmeessä tänne se mustaavalkosella näytille!
-
Mä en tiedä mitä sä sekoilet, mutta Rajala ei ylipäätään vastaa Sonyn takuusta ja tarkoitin, että ne ei vastaa takuuasioista kunnolla ylipäätään. Foka on kanssa yks roisto.temama kirjoitti:No jos tulee emaili mustaa valkoisella, niin ei siihen mitään palturia voi laittaa myyjän puolelta. rupeetko peruuttelemaan? myöhäistä, laitoin jo emailin. katotaan mikä on vastaus!!!T71 kirjoitti:
Mulla on mustaa valkoisella, että EI VASTAA!
jos sulla on mustaa valkosella, että rajala ei vastaa sony kameroittensa takuujutuista, niin laita ihmeessä tänne se mustaavalkosella näytille!
Mutta kysele sä vaan. Sitäpaitsi, kun firman sivuilla lukee, että käytetyillä on 1kk takuu, niin se lukee siellä vain ja ainoastaan siitä syystä, että asiakas ei ymmärtäisi, että käytetyillä tuotteilla on 6kk kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu, joka on paljon vahvempi suoja kuin mikään takuu.
-
- Viesti:
Tapaus.
Sonyn kamera. Ostettu käytettynä. Tuli vika. Vietiin huoltoon. Infocare ei hyväksynyt kuittia vaan vaati alkuperäisen kuitin. Ei ollut, vedottiin siihen, että kamera on ollut markkinoilla vasta neljä kuukautta, eli takuu voimassa joka tapauksessa. Ei auttanut, info lähetti laskun perässä (tarkistus xxx €). Lopputulos : kaupan purku.
Tällaista olin muutama vuosi sitten todistamassa.
Sonyn kamera. Ostettu käytettynä. Tuli vika. Vietiin huoltoon. Infocare ei hyväksynyt kuittia vaan vaati alkuperäisen kuitin. Ei ollut, vedottiin siihen, että kamera on ollut markkinoilla vasta neljä kuukautta, eli takuu voimassa joka tapauksessa. Ei auttanut, info lähetti laskun perässä (tarkistus xxx €). Lopputulos : kaupan purku.
-
kymysyksiä.Hel_NiS kirjoitti:Tapaus.
Sony kamera. Ostettu käytettynä, yksityiseltä vai liikkeestä? Vika. Millainen vika? Mihin huoltoon vietiin? Millaista kuittia infogay ei hyväksynyt? Oliko epäillys harmaatuonnista, netissä myydään mitätahansa.
minä vuonna tämä tapahtui, mikä kameramalli?
-
Uskoisin että alkuperäisen kuitin vaatiminen liittyy harmaatuonnin poissulkemiseen. Ja niin tai näin, onhan se aika luonnollista että takuuta varten pitää esittää kuitti, näin minulta ainakin on aina vaadittu, vaikka Sonya en ole huollossa käyttänytkään.
-
- Viesti:
Isoin syyllinen on jähmeä korporaatiokulttuuri Sonyn taholta. Kaikki menee jonkun väliportaan väliportaan päätöksien kautta ja Infosnare on vaan sattunut voittamaan jonku kilpailutuksen. Sonyn videokamerapuolen huolto ei toimi näin...
-
Eikä tämän yhden tapauksen perusteella voi sanoa miten huolto yleisesti toimii, tai voi, mutta se on kaukana realismista.
-
- Viesti:
Ostettu liikkeestä. Pokkari. Kennoroska. Muutama vuosi sitten. Loppukädessä myyjäliike ja infag napit vastakkain. Infog ei perääntynyt. Kauppa purettiin.temama kirjoitti:kymysyksiä.Hel_NiS kirjoitti:Tapaus.
Sony kamera. Ostettu käytettynä, yksityiseltä vai liikkeestä? Vika. Millainen vika? Mihin huoltoon vietiin? Millaista kuittia infogay ei hyväksynyt? Oliko epäillys harmaatuonnista, netissä myydään mitätahansa.
minä vuonna tämä tapahtui, mikä kameramalli?
-
Tehkää kaupat netissä niin teillä on täysipalautusoikeus siis Suomessa. Jos ei hyvä niin tehkää uudet kaupat netissä ja testatkaa onko runko tai optiikka hyvä.
Onko kukaan vielä testannut Sonyn 5 -vuoden turvaa millään muotoa?
-
- Viesti:
Josta tulikin mieleen. Sonyn taulutelkkari. Ikää neljä vuotta. Takuu vuosi, käytännössä kaksi (virhevastuu).
Meni pimeäksi, soitto myyjäliikkeeseen, tellu huoltoon (ei infocare), seuraavana päivänä pois. Huolto sonyn piikkiin.
Meni pimeäksi, soitto myyjäliikkeeseen, tellu huoltoon (ei infocare), seuraavana päivänä pois. Huolto sonyn piikkiin.
-
- Viesti:
No jos heität lipat jokeen ja kokeilet? Kun tällainen yksinkertainen tapauskin menee 3x pieleen kolmen kameran kohdalla niin mimmoseksi vänkäämiseksi sen superturvan speksien tarkastelu menee?
-
Niinpä. Sen ainakin osaa sanoa että koko huoltoa ei olisi jos aina asiat hoituisi siellä kuten tässä tapauksessa.Maffer kirjoitti:No jos heität lipat jokeen ja kokeilet? Kun tällainen yksinkertainen tapauskin menee 3x pieleen kolmen kameran kohdalla niin mimmoseksi vänkäämiseksi sen superturvan speksien tarkastelu menee?
-
Tietääkö kukaan missä myydään näitä Fokan maahantuomia Sigman asiakaspalautuksia, eli asiakkaan kokeilemia ja palauttamia reunasuttuja tai väärin tarkentavia laseja?kohan kirjoitti:Tehkää kaupat netissä niin teillä on täysipalautusoikeus siis Suomessa. Jos ei hyvä niin tehkää uudet kaupat netissä ja testatkaa onko runko tai optiikka hyvä.
Aivan... juuri siellä. Niitä myydään uusina eteenpäin.