Corrosium - Stars

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
nsamppa

Corrosium - Stars

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Se olis nyt vimosinta pätkää pihalla. Aiemmin oon tehny näitä musavideoita omaksi iloksi ja tuossa viime vuonna päätin että alan harrastaa/panostaa näihin vähän huolellisemmin. Siltikin toki omaksi iloksi. Laitoin sinne tänne verkkoja vesille ja tää onkin eka video mikä multa on tilattu. Oli huikean hieno proggis, pirun kivoja tyyppejä ja kaikki meni pikkuisista vastoinkäymisistä huolimatta kiltisti putkeen.

Ja kun kamerafoorumi on niin ne tärkeimmät. Sony A7SII+24-70 f4 pääosin ja A6500+24 f1.8 gimbal otoissa. Yhdessä otossa oli Leican 50 Summilux ja yhdessä 10-18 käytössä.

Tästä:
https://youtu.be/_Rbinhy8ePM" onclick="window.open(this.href);return false;

Mitäpä mieltä?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
talonherra

Re: Corrosium - Stars

Viesti Kirjoittaja talonherra »

Teknisesti hyvä. Ehkä hiukka enemmän ois kaivannut osassa kohti valoa myös varjonpuolelle.. mutta nää nyt on makuasioita. Mut hyvin kuvattu ja leikattu näin noviisin näkökulmasta.. kiireessä en kerinnyt miettiä liittyikö video miten sanoihin?.. Vakaata ja skarppia oli kuva. Peukkuja!

Sen verran muokkaan että katsoin tän tabletilta ja tää pikkasen syö tuota tummien osien valoa, että voi johtua siitäkin..
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

En ole mikään musiikkivideokriitikko, mutta mun silmään taiteellisesti tyylikästä ja teknisesti laadukasta jälkeä kaikin puolin.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Kiitokset kommenteista. Tossa toimeksiantona on ”ryysyistä rikkauksiin” tyyppinen tarina. Jyrkkiin valoihin taas päädyin sen takia että saan itse paikkaa piiloon. Oli paikan toive ettei se olis kovin tunnistettava. Kovat valot taas sen takia että mulla ei pehmentimiä vielä ole. Kompromisseja nää harrastus touhut.
temama

Viesti Kirjoittaja temama »

peruslaatukamaa sulta taas nsamppa. videon sisältö köyhempää huttua, mutta menetteleehän toi simppeliksi budjettirainaksi.
kässäriin olis voinut satasata huikkasen enempi siis. mutta kyllä tää kouluarvosanoin 7+ on, lähinnä teknisen laadun ansiosta.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
Vastaa Viestiin