HSB Factory
-
HSB Factory
Käytin keppiä ulkoilemassa ja samalla räpsäisin tehtaasta digiperällä kuvan, kun oli niin mukava valo, sekä tuulenvire teki pientä aallokkoa vastarannalla.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Nyt on taas minun silmääni kovasti miellyttävää industrialistista estetiikkaa. Hyvä tonaalinen kontrasti ja erottuvuus. Piiput rytmittävät kuvaa kiinnostavasti ja niiden väreilevät heijastukset vedessä tekevät etualasta mielenkiintoisen teksturaalisen.
Samaa mieltä rajauksesta, mutta se on jo käsitelty ja on pikkujuttu.
Nämä hasselin tehdaskuvat ovat aina minulle päivän piristys.
Samaa mieltä rajauksesta, mutta se on jo käsitelty ja on pikkujuttu.
Nämä hasselin tehdaskuvat ovat aina minulle päivän piristys.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Itse en rajaisi oikealta. Jäävät liian reunaan suhteessa oikean reunan neljään piippuun, ja tyhjä tila keskellä korostuisi liiaksi. Myös rakennuksen pitkä linja kärsisi.
Sen sijaan rajaisin alhaalta 1/4 vesialasta pois, niin että tehdas olisi selkeämmin kuvan aihe. Oletko kokeillut rajata vielä radikaalimmin niin, että piipuista ja pilvistä tulisi aihe? Se vaatisi koko tyvenen järvipinnan pois rajaamista.
Sen sijaan rajaisin alhaalta 1/4 vesialasta pois, niin että tehdas olisi selkeämmin kuvan aihe. Oletko kokeillut rajata vielä radikaalimmin niin, että piipuista ja pilvistä tulisi aihe? Se vaatisi koko tyvenen järvipinnan pois rajaamista.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Kiitoksia arvon valokuvauskollegat viesteistänne.
Eipä ole vielä tuolle kuvakulmalle tullut kokeiltua, mutta jospa ensi kerralla säiden salliessa näppäis sellaisenkin kuvan.eskolius kirjoitti:Jälkimmäinen ruutu sommittelultaan ehdottomasti parempi. Oletko kokeillut samaa yövalaistuksessa / sinisenä hetkenä?
Ihan digikameralla ja tärkeimmät kohteet myös kuvaan filmille.Arcticaz kirjoitti:Saako hassel kysyä millä välineillä kuvaat?