Moments
-
- Viesti:
-
Aivan mielettömän siisti setti. Mun makuhermoja ainakin hyväilee.
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
Mielestäni tuo toiseksi viimeisin kuva on taasen monikerroksellisuudessaan sarjan parhaimmistoa, ellei paras, jos näitä nyt yleensäkään on syytä laittaa mihinkään järjestykseen. Sarjana ei oikein toimi, jonkunlaista hapuilua havaittavissa. Jäsin kaipaamaan sisältöön enemmän ryhtiä. Pelkkä tunnistettamattomuus ei oikein kanna pitemmän päälle näin eri tavoin nähtynä.emerik kirjoitti:Hyvä sarja. Kahta viimeistä kuvaa hiukan mietin että olisiko voinut jättää pois. Toiseksi viimeisin kuva on kuitenkin sarjan heikoin.
Yleensä matkan varrella se punainen lanka löytyy, joten kannattaa jatkaa teeman parissa.
Kapa
-
- Viesti:
Joo,
jotenkin tulee Heikuran "We walk alone" mieleen, vaikka siinä kohde on usein tunnistettavissakin. Ehkä syventyminen siihen kirjaan avaisi että miten tuollainen sarja pitäisi rakentaa.
Mulle noiden sarjojen rakentaminen on ollut aina kamalan vaikeaa. Johtunee siitä, ettei mulla yleensä ole sitä punaista eikä sinistä lankaa. Enemmän sellainen "kunhan kuvasin".
jotenkin tulee Heikuran "We walk alone" mieleen, vaikka siinä kohde on usein tunnistettavissakin. Ehkä syventyminen siihen kirjaan avaisi että miten tuollainen sarja pitäisi rakentaa.
Mulle noiden sarjojen rakentaminen on ollut aina kamalan vaikeaa. Johtunee siitä, ettei mulla yleensä ole sitä punaista eikä sinistä lankaa. Enemmän sellainen "kunhan kuvasin".
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
-
- Viesti: