Lauantaina ryhmä "kiipeilijöitä" taskulamppuineen sotki suunnitelmat. Niinpä palasin keskiviikkoiltana paikalle eikä siellä ollut ristin sielua. Hyvä niin.
No joka tapauksessa, Olhava on oikeastsi tulivuori joka vain odotti purkautumistaan :O
Jääraudat jalassa ja valjaissa kahteen puuhun köytettynä kikkailin tuos reunalla semmosen kolmen metrin narun kanssa mikä päässä oli n 100g teräsvillaa eli ihan kaamea mälli. No pakko oli pistää että näkyi johonkin asti. Tonne reunalle ei oo muuten mitään asiaa - se on ihan umpijäässä!
No nyt :D Tässä ei varmaankaan ole ollu ongelmaa kun on ollu astetta pidempi valotus tähdistä päätellen, mutta oon aina miettiny näissä kun itse kiipeää jonnekkin kauemmas kamerasta ja yrittää vaikka radiolaukasimella laukaista kameran. Tässäkin tapauksessa saattaisi hieman kyrsiä kun ensin rämmit ylös tuonne suht jyrkkää polkua, virität langat puihin, valjaat ittees ja villat narun päähän ja käyt roikkumaan reunalla painaaksesi laukasinta mutta mitään ei tapahtuisikaan kamerassa :D
Hienohan tämä on. Pidän erityisesti kahden pyörteen dualismista, yleisluonteisessa merkityksessä. Miksei myyttisessä konnotaatiossa ontologisessakin mielessä; luomistarinat ja maailmankaikkeuden olomuodot, tuli ja taivas. Kuvassa on kalevalaista visuaalista narratiivia, alkuvoimaa ja shamanismia. Olemme alkulähteillä.
Kiitoksia katsojille. Olihan tässä tosiaan vaivaa ihan pirusti, kamera raksuttamaan lammen jäälle hämärän kynnyksellä ja polkua ylös - tulee siinä melkein kilsan reitti mut se meni yllättävän nopsaan jääraudat jalassa kun purevat maastoon kuin kuuma veitsi voihin.
Köydet olin kiinnittänyt etukäteen puihin joten valjaiden kanssa oli vaan naps naps. Myös ulkotulen sytyttelin ensin jotta villan sytytys olisi mahdollisimman helppoa ja nopeaa.
janne. kirjoitti:Viirut on pinottu yksittäiskuvista? Voisi koittaa näyttääkö lopustaan feidaavat viirut vielä härskimmiltä, tulisi suuntaa tuolle taivaan pyörteelle.
Jep, 109 ruutua. Ne on jo feidattu, mutta hyvin häilyvästi tehty. Voi siitä tehdä toki tykimmänkin version. Palaan aiheeseen tos sunnuntaina taikka maanantaina.