Helevetin hienoja kuvia taas ja hyvää meininkiä. Tykkään tuosta että editit on hitusen kauempana siitä perus-vsco:sta kun mitä muistelisin sulla aiemmin olleen.
Tuota jalkojen kuvaamista ja kaulojen katkaisua en oikein ymmärrä.
Mun oma kokemus X-T1:stä ei ollu aivan noin ruusuinen mm. mainitsemasi automaattitarkennuksen toimivuuden kannalta. En myöskään ole oikein sujut noiden vanhanmallisten kontrollien kanssa vaan tykkään enemmän etusormen ja peukalon rullista. Erityisesti se suljinaikahässäkkä oli hankala kun piti säätää toisesta ensin yhden aukon tarkkuudella ja toisesta hienosäätö.
Kiitoksia Ville^K, nsamppa ja alsalus palautteesta!
Mukava kuulla, että kuvat toimivat! Kurkkasin itekki kuvat läpi päiden katkasuiden osalta tarkemmin ja olihan niitä mahtunut liikaa postaukseen. Käytännössä ajatus mulla siinä on vain, että haen uusia rajumpia rajauksia ja vähä leikittelen niinku yleensä teenki ja jatkan samaa edelleen. Nyt oli vain omastakin mielestä yhteen postaukseen liikaa. Kiitos vinkistä ja ens kerralla jälleen parempi!
X-T1een on tulossa tarkennukseen päivitys, mutta epäilen ettei maailman mullistusta ole tulossa. Saa nähdä mitä X-Pro2 tuo tullessaan, siinä saattaa olla kakkoskameran paikka ihan mahdollinen. Kuvailen nyt jo aamun valmistelut fujilla ja vaihdan vasta kirkolla DSLRään. Itse taas pidän kiekoista säädöt ja tarvittaessa hienosäätöä rullista. Aika nopeasti siihen tottui ja on osottautunu mulle toimivaks.
Viholliseni hiljaisuus oli vallanut blogin. Oli aika tarttua aseisiin (kynään) ja kertoa kokemuksia Fujifilmin uudesta tulokkaasta X-pro 2sta. Miltä kamera tuntuu? Mikä toimii ja mikä ei? Näitä ajatuksia raapustelin neljä viikkoa - kyllä, kirjoittaminen on minulle epämukavuusaluetta ja tarvitsen siihen flown joka ei valaissut tietään kirkkaudellaan joka päivä. Matka on kuitekin kuljettu ja olihan se ihan hauska.
Kuvasin kesällä potretteja ''koko päivän'' Singaporilaiselle parille joka oli älyttömän makee kokemus. Verkkareissa painelit pölyn ja sateen keskellä - hieman eri meininki ku hääpäivänä :) Alla olevasta linkistä kuviin.