Iltapesu
-
-
Rajaukset ja sommittelut mitä sattuu. Tunkkaiset, kusenkeltaiset värit. Varjoja avattu väkisin. Epäterävyyttä ja kohinaa osassa kuvia. Toiseksi viimeinen suht ok. Liikaa kuvia. Kouluarvosana tälle sarjalle 6+, plussa tulee liikkeestä.
Viimeksi muokannut spege, Tammi 20, 2016 21 : 36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
©pjm kirjoitti:Spege, jos näitä kuvia vertaa sommittelun suhteen sinun kuviisi niin arvosana on näille vähintään 9+.
Edit. Ja toisaalta et ole tainnut koskaan nähdä miltä matala vastavalo talvella näyttää?
Heh. Napero! :)©pjm
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Oon kuvannu vasta yli kolkyt vuotta ja silti minulla on vielä tavat tallella, toisin kuin jollain.
Ja naperoksi et voi nimitellä itteäs vanhempaa. Tuo viesties määrä kun ei kerro edes sinun älykkyysosamäärää.
Kahdelta foorumilta oon lähimmän 8 vuoden aikana nollannut kolmesti kaikki kuvat ja tekstit omasta halustani, ei vaan ole ollut haluja nostaa itseäni jalustalle. Ensimmäisellä nollauksella lähti liki viitisentuhatta viestiä.
jpyykone, anteeksi että häkin ovi oli jäänyt auki....
Poistun nyt paikalta.
Ja naperoksi et voi nimitellä itteäs vanhempaa. Tuo viesties määrä kun ei kerro edes sinun älykkyysosamäärää.
Kahdelta foorumilta oon lähimmän 8 vuoden aikana nollannut kolmesti kaikki kuvat ja tekstit omasta halustani, ei vaan ole ollut haluja nostaa itseäni jalustalle. Ensimmäisellä nollauksella lähti liki viitisentuhatta viestiä.
jpyykone, anteeksi että häkin ovi oli jäänyt auki....
Poistun nyt paikalta.
-
-
- Viesti:
Hienoa, valokuvausveljet, keskustelkaamme valokuvasta ja haudatkaamme sotakirveet.
Sopivasti, Vääpeli Körmy ja Marsalkan Sauva näyttää joviaalin periaatteen:
https://youtu.be/RQgStM-v5q8?t=44m8s
Lisää sorsakuvia vain ketjuun, näissäkin oli varsin edustavia otoksia huomioiden, miten vaikea tipu on kuvattavaksi sen elinolosuhteet huomioiden.
Sopivasti, Vääpeli Körmy ja Marsalkan Sauva näyttää joviaalin periaatteen:
https://youtu.be/RQgStM-v5q8?t=44m8s
Lisää sorsakuvia vain ketjuun, näissäkin oli varsin edustavia otoksia huomioiden, miten vaikea tipu on kuvattavaksi sen elinolosuhteet huomioiden.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr