Smoky...
-
- Viesti:
Aikas makee lasi. Tosin ei ehkä viskilasiksi paras mahdollinen. Vai onko tuossa jotain tervasnapsia? Enivei, jos viskiä, niin tuo sininen väritys ei oikein vie ajatusta oikeaan suuntaan.
Kuvasta ihan kuvana tykkään paljonkin.
Kuvasta ihan kuvana tykkään paljonkin.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Varsin onnistunut visuaalisesti. Samaa mieltä värimaailmasta kuin Matti, tuotetta ajatellen, mutta se ei tässä visuaalista nautintoa häiritse. Jättäisin tosin tekstit kokonaan pois. Ne ovat sinänsä mukavan dynaamisesti kuvassa mukana, mutta kuva ei mielestäni kaipaa niitä ja olisi kauniimpi ilman.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
Tämä tuli mullakin ekana mieleen. Toisena tulee mieleen että ite jättäisin jäätkin pois kun lasi näyttää nyt niin täydeltä että pitää varoa läikyttämistä. Tiedä sitten oisko kuva jo liiankin pelkistetty noin. :-)Kryptos kirjoitti:Jättäisin tosin tekstit kokonaan pois.
Värikontrasti ja valo toimii mun mielestä mukavasti.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
- Viesti:
-
- Viesti:
kiitos kommenteista, kuva syntyi yön tunneilla.
täytyy sanoa että tekstit eivät yleensä kuvaan sovi, ja olen siitä samaa mieltä. (tai paskat tekstit tässä):)
Mutta. Itse tykkään tässä kuvassa. kuvasin lasia niin halusin sinertävän sävyn, en tiiä mutta äijemmän näköinen.. minun mielestä siis, kun itse viskilasikin pirun painava mörkö. en tykkää pisaranmuotoisista aromidiibadaasta enkä kylläkään jäistäkään viskin ollessa kyseessä. mukava kun tulee keskustelua. kiitos ja kumarrus.
täytyy sanoa että tekstit eivät yleensä kuvaan sovi, ja olen siitä samaa mieltä. (tai paskat tekstit tässä):)
Mutta. Itse tykkään tässä kuvassa. kuvasin lasia niin halusin sinertävän sävyn, en tiiä mutta äijemmän näköinen.. minun mielestä siis, kun itse viskilasikin pirun painava mörkö. en tykkää pisaranmuotoisista aromidiibadaasta enkä kylläkään jäistäkään viskin ollessa kyseessä. mukava kun tulee keskustelua. kiitos ja kumarrus.
-
- Viesti:
Ei tämä kuva todellakaan mitä aromilasia kaipaa, tuo on viskilasiksi oikein hyvä niin ei konjakkiin ainakaan sekoitu. Lasin oikean reunan kertautuvat heijastukset on mukava yksityiskohta.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB