1

2

3

4

5

6

7

8

9

Numeroin kuvat, jos jollakin on laittaa jotain kommenttia.
No ei kai kaikkien tarvitse olla kaikista kuvista samaa mieltä. Mulle tuo toimii juuri kaikessa abstraktiudessaan. Juuri siis siksi, kun siinä ei näy laskettelijan naamaa eikä mitään ympäristöä. Vain värikäs hahmo.mattimi kirjoitti:Hei!
Minä en nyt ymmärrä. Mitä hyvää kakkosessa on. Siinä on pelkkä laskettelija ylösalaisin. Muissa on sentään ympäristöä. Kakkonen on kuin spegen lintupönö.
Mikko
mremonen kirjoitti:No ei kai kaikkien tarvitse olla kaikista kuvista samaa mieltä. Mulle tuo toimii juuri kaikessa abstraktiudessaan. Juuri siis siksi, kun siinä ei näy laskettelijan naamaa eikä mitään ympäristöä. Vain värikäs hahmo.mattimi kirjoitti:Hei!
Minä en nyt ymmärrä. Mitä hyvää kakkosessa on. Siinä on pelkkä laskettelija ylösalaisin. Muissa on sentään ympäristöä. Kakkonen on kuin spegen lintupönö.
Mikko
Spegen sorsapönöistä tuo on yhtä kaukana kuin spege sorsista.
Ei toimi. Ensinnäkin se on tumma, ehkä jopa liian tumma: puvussa ei ole yksityiskohtia kunnolla näkyvissä. Toisekseen siinä ei tapahdu mitään. Tämä on (valitettavasti) tällainen "meidän Pertti laskee Tahkolla viime hiihtolomalla".teki1 kirjoitti:Mitenkäs tuo ykkönen?
mremonen kirjoitti:Ei toimi. Ensinnäkin se on tumma, ehkä jopa liian tumma: puvussa ei ole yksityiskohtia kunnolla näkyvissä. Toisekseen siinä ei tapahdu mitään. Tämä on (valitettavasti) tällainen "meidän Pertti laskee Tahkolla viime hiihtolomalla".teki1 kirjoitti:Mitenkäs tuo ykkönen?
Ennen kuin työnnät kuvausvälineet saunana uuniin, niin tarkennettakoon etten sano, että kuva olisi huono. Se ei vain puhuttele.
nomad kirjoitti:Ihan kivoja tilanteita, mutta jos valokuvina näitä ajattelee, niin melkeinpä jokainen saisi olla rajaukseltaan väljempi. Ylitiukka rajaus kadottaa sekä kontekstin, että vauhdin kuvista.
Objektiivi vaikuttaa kyllä hyvältä.
Force75 kirjoitti:Itte koettaisin etsiä noihin erikoisempia kuvakulmia ja jättää vähemmälle noi ihan tavalliset laskemiset sun muut. Niitä kuvia on miljoonia ja ne ei ole mitenkään laskijaa tuntemattomalle mielenkiintoisia katsoa.
Myöskin rajaukseen jättäisin enemmän pelivaraa koska sitten myöhemmin voi helposti croppalla kuvia kohdalleen kotona. Nyt monesta kuvasta tai kohteesta puuttuu joku slaissi ja kerran liian lähelle kuvattuun kuvaan on vaikea taikoa ympärille tyhjää, tai puuttuvia paloja...
Mutta nää mietteet nyt on ihan sunnuntaihemmon mietteitä...