1.) Tykkään et monessa kuvassa on hyvä urheilumeininki. Täysiä vedetään loppuun asti ja sitten kätellään onnitellaan kilpakumppaneita.
2.) Olis ollu hauska nähdä noita setin loppupään kuvia myös äijistä kun ukot on aivan puhki.
3.) Teknisenä nipotuksena sanoisin että toi VSCO-sävytys on vetäny monessa kuvassa ihon sävyt liian kirkkaaksi. Vaikka muuten kuvan valotus on ok, niin iho on liian vaalea (kuvat 2, 3, 5, 6, 9). Oon huomannu samaa erityisesti tolla paketilla 04 ja itse tykkään laittaa kokonaisvalotusta vähän alemmas ja puskee alasävyjä sit vähän ylöspäin.
4.) Kuvassa 9 on kiva et ilmassa on kalkkia (?). Vielä kun hikeä olis saanut johonkin lentämään :)
5.) Jos haluais sellasen "täydellisen" reportaasin ni sarjaan olis voinu laittaa vielä ehkä sellasen alotuskuvan missä porukka jännittää kisaa. Ehkä vielä jonku muun lopetuskuvan noiden jälkeen mis mehut on ihan finaalissa.
Tunnelma kyllä välittyy hyvin! Vaikkakin 7 ja 4 ois voinu jättää pois, jos näitä kokonaisuutena ajattelisi. Ja kokonaisuudesta puheenollen, niin omasta mielestä jokaisessa on liikaa kontrastia. Saturaatio aikalailla ok, mutta vaalea pää vaan on puhkipalamisen rajalla ja tumma tukkoutumisvaarassa. Makuasioitahan nää on.
Yllä ehdotetusta tiukemmasta rajauksesta olen eri mieltä. Korkeintaan kuvassa 6 se voisi ohjata silmät tohon erikoiseen ilmeeseen paremmin. :D