Pelkästään seepranaamion näkeminen on meikäläiselle suht paljon metsässä liikkuvalle harvinaista herkkua. Tässä ei pelkästään ole päästy kuvaamaan, vaan kuvat ovat vielä hyviä! Itse tykkään myös kovasti mustavalkoisuudesta, vaikka joku ehkä saattaakin epäillä että siihen on piilotettu kohinaa;) Kuvat toimii myös hyvin kokonaisuutena. Well done!
Aika upea setti.
Tosin pelkästään ykkönen olisi itsekseen ollut jo ihan riittävän vaikuttava, siinä asetelma on mahtava ja kohde kuin tarjottimella. Loput kuvat ei pystyneet enää tuomaan mitään lisäarvoa, kun ensimmäinen tyhjensi pajatson.
Maaliskuusta kesäkuuhun tuli näiden kuvien takia tehtyä duunia lähes joka ilta. Kuvat ovat kolmelta eri mestalta läheltä kotiani. Toivon ehtiväni ensi keväänä taas mäyräiltoja viettämään. Uusia ideoita mielessä.
Ps. 2 näistä kuvista on peilittömällä. Vaikka ei ne luontokuvaukseen kuulemma sovellu ;)
Itsekin pidän eläinkuvista, missä muutakin kuin itse elukka. Lajikuvat eikä insinöörin tarkka terävyys ja väritoisto luontokuvassa kiinnosta pätkääkään. Jatketaan treeniä.
Kiitos! Mukava kuulla, että kuvat uppoaa kriittiseen raatiinkin. Itselleni nämä kuvat ovat pirun tärkeitä: suuren työmäärän takia ja mäyrä lajina kiinnostaa. En muuten enää luontoa juurikaan kuvaa, muttä näiden parissa tulee luontosettiä kuvattua.
Tänä vuonna pistin homman "uusiksi" ja aloin kuvata tämän näköistä materiaalia näistä viirunaamoista. Lyhyttä polttoväliä, mustavalkoista. Tarkoitus jatkaa siten, että tuon omaa läsnäoloa jatkossa mukaan kuviin. Eläimiä häiritsemättä tietenkin.
Värillisenä itsekin mietin aluksi, kun keväällä ensimmäisiä setin kuvia pyörittelin. Täytyy laitella teille jokunen kuva värin kera, niin voitte makustella kumpi teille maistuu. Itse pidän mv:stä.