Windows Vistalle kuvankäsittelyohjelma
-
Windows Vistalle kuvankäsittelyohjelma
Mikä kuvankäsittelyohjelma käy Windows Vistalle? Lightroom kun ei käy. Käykö Photoshop, mikä versio? Picasa ja Gimp kokeiltu. Kaipaisin enemmän säätöjä.
-
Tämä pitäisi ainakin toimia.
http://rawtherapee.com/
Itse on käyttänyt Mac-versiota ja ihan kiitettävä ohjelma. Pitäis vielä enemmän vaan tutustua, jotta osaisi oikeasti hyödyntää kaikkia tuon tarjoamia työkaluja.
Ja se on ilmainen.
http://rawtherapee.com/
Itse on käyttänyt Mac-versiota ja ihan kiitettävä ohjelma. Pitäis vielä enemmän vaan tutustua, jotta osaisi oikeasti hyödyntää kaikkia tuon tarjoamia työkaluja.
Ja se on ilmainen.
-
Saako? Mistä? Voisi ostaa halvan läppärin, mutta niissä kun on kaikissa se Witun8.KTH kirjoitti:Itse kyllä ostaisin käytetyn win7, sillä pääsisi pitkälle eteenpäin, eikä tarvitse jokaisen uuden ohjelman kanssa tapella. Muutamalla kympillä saa toimivan lisenssin.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Tuosta hausta valitsemaan, tosin kaikissa ei taida seiskaa olla:OskuK kirjoitti:Saako? Mistä? Voisi ostaa halvan läppärin, mutta niissä kun on kaikissa se Witun8.KTH kirjoitti:Itse kyllä ostaisin käytetyn win7 - - -
http://www.huuto.net/hakutulos/category ... t/lowprice
-
-
-
- Viesti:
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12726937heidiss kirjoitti:Saako tota 4.3 mistään enää?
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
Ei mikään. Aika helposti sen tilalle vetäisee ubuntun.heidiss kirjoitti:Mitä vikaa 8 on?OskuK kirjoitti:Saako? Mistä? Voisi ostaa halvan läppärin, mutta niissä kun on kaikissa se Witun8.KTH kirjoitti:Itse kyllä ostaisin käytetyn win7, sillä pääsisi pitkälle eteenpäin, eikä tarvitse jokaisen uuden ohjelman kanssa tapella. Muutamalla kympillä saa toimivan lisenssin.
-
Vain markettimalleissa on wintööt 8, toimistolaatuisissa on Win 7.OskuK kirjoitti:Saako? Mistä? Voisi ostaa halvan läppärin, mutta niissä kun on kaikissa se Witun8.
Löytyy myös halpoja Win7 läppäreitä, mutta halpa ei ole oikein oikea vaihtoehto kuvankäsittelyyn.
Win7 läppäreitä on satoja erilaisia saatavina, joten hankinta on kiinni vain ostamisesta.
-
Niinpä muuten näyttää olevankin.panman kirjoitti:Vain markettimalleissa on wintööt 8, toimistolaatuisissa on Win 7.OskuK kirjoitti:Saako? Mistä? Voisi ostaa halvan läppärin, mutta niissä kun on kaikissa se Witun8.
Löytyy myös halpoja Win7 läppäreitä, mutta halpa ei ole oikein oikea vaihtoehto kuvankäsittelyyn.
Win7 läppäreitä on satoja erilaisia saatavina, joten hankinta on kiinni vain ostamisesta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/ ... bility&o=A
Onko nämä kuitenkin vanhempia koneita? Kaverilla on ainakin uudessa elitessä win8.
-
Ei vaan ihan uusia malleja ja uusia tulee viikottain. Markettimallit ovat win8 ja ammattilaatuiset Win 7. Ostaja valitsee.paaton kirjoitti:Onko nämä kuitenkin vanhempia koneita? Kaverilla on ainakin uudessa elitessä win8.
Kaikissa koneissa on kuitenkin "pakkopulla", eli tstolaatuisissa tulee sitten mukana wintööt8 levyillä.
-
-
Juu, ihan hyvä se on. Metron kun piilottaa ja käynnistävalikon laittaa lisäosana, niin se on jo melkein seiskan tasoinen. Minulta mikkisofta ei kyllä tienaa kasilla paljoakaan. Pöytäkoneeseen en sitä huoli ja läppärissäkin vaihdoin tosiaan ubuntuun. Olen kuullut, että joku muukin on jättänyt kasin hankinnan väliin.Pan kirjoitti:Vaan Win 8.1 on ihan hyvä tuote Windows-maailmassa. Eikä sitä ole pakko käyttää sen sormiliittymän kautta. Sen voi haudata piiloon ja käyttää melkein normaalian Win7-työpöytää entiseen malliin. Toki saahan sen aiemmin Metro-nimellä olleen tökittävän esiin, jos niin itsepäisesti haluaa.
Eniten tosiaan itseä nyppii se, että tietokoneen käyttämistä yritettiin muuttaa väkisin mikkisoftan toimesta. Aluksihan ilmoitettiin, että metro korvaa työpöydän ja käynnistävalikon kaikista koneista. Niin ja kosketusnäyttö on se, jota kaikki tulevat käyttämään.
-
No, jos kuitenkin sitten "pitää" käyttää kasia, niin miksi? Mikä siinä olisi niin hyvää, että kannattaa kärsiä? En minä vaan ole siitä löytänyt mitään hyvää, vaikka kaksi ostinkin. Ehkä moni tietää sen hyvyyden ja haluaa intsinä vaihtaa kanssani 7-prohon?
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Olin ehkä hieman epätarkka, vaihdoin Win 7 Home editionin Win 8 Proon emolevyn vaihdon ja SSD:n asennuksen yhtedessä. Home versio tilttaili satunnaisesti, mutta Win 8 Pro ei kertaakaan. Eikä tuo Win 8 Pro silloin maksanut kahtakymppiäOskuK kirjoitti:haluaa intsinä vaihtaa kanssani 7-prohon?
Jos mulla olisi ollut 7 Pro, niin en olisi vaihtanut.
-