Selfie
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Olen osittain samaa mieltä aiempien kanssa tästä ihmishahmohommasta. Mielestäni hahmon pitäisi tehdä kuvissa jotain, että kuva saisi hahmosta uuden merkityksen. Olen syyllistynyt tuohon jöpöttämiseen itsekin, johtunee varmaan tarvittavasta pitkästä suljinajasta. Kliseisimpiä ovat mielestäni ne kuvat, joissa hahmo seisoo tumput suorina kädet harallaan selkä kameraan päin.
Tähän taustaan ihminen vuolemaan puuta, hakkaamaan halkoja, tekemään tulta tai ihan mitä vaan niin kymppi olisi napsahtanut täältä! Nyt katselisin tuota rauhallista maisemaa mielummin ilman teikäläistä (sorge :p).
Tähän taustaan ihminen vuolemaan puuta, hakkaamaan halkoja, tekemään tulta tai ihan mitä vaan niin kymppi olisi napsahtanut täältä! Nyt katselisin tuota rauhallista maisemaa mielummin ilman teikäläistä (sorge :p).
-
- Viesti:
Kiitos paljon.
Tuossa suunnilleen sama ilman meikää:
http://www.taivaanvahti.fi/observations/show/27435#6
Puolustukseksi sanottakoon, että tuossa minä juurikin teen jotain. Sitä mitä parhaiten osaan/haluan tehdä :)
Ihmettelen, ihailen ja fiilistelen luonnon monimuotoisuutta.
Tuossa suunnilleen sama ilman meikää:
http://www.taivaanvahti.fi/observations/show/27435#6
Puolustukseksi sanottakoon, että tuossa minä juurikin teen jotain. Sitä mitä parhaiten osaan/haluan tehdä :)
Ihmettelen, ihailen ja fiilistelen luonnon monimuotoisuutta.
-
- Viesti:
Hieno kuva. Minusta maisemat ovat kyllä hienoja ilman obligatorista ihmistäkin, mutta ehkä se on vain piilevää misantropiaani. Tässä kuvassa luonnon kauneutta ja hiljaisuutta liikkumatta tarkasteleva, hieman ylöspäin katsova ihmisen siluetti on hyvä valinta. Sopii kuvan tunnelmaan hyvin.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr