Viimeiset kuvani :(

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
antai

Viimeiset kuvani :(

Viesti Kirjoittaja antai »

Tässä ovat viimeiset kuvani. :( Kuvat koituivat myös kamerani kohtaloksi.. Blogissa lisää, jos tarina kiinnostaa. http://valokuvaus.aitovieri.net/2014/04 ... et-kuvani/

Kuva

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hassel

Viesti Kirjoittaja hassel »

"Onneksi on kotivakuutus. Nyt vain kamera ja objektiivi JASsin huoltoon ja odottelemaan tuomiota; korjaus vaiko uudet kamat. No, rapatessa roiskuu.. Tässä kuitenkin viimeiset kuvani nyt hetkeen. Ovat juurikin tuolta surulliselta reissulta."

No sitten ei ole huolen häivää, oma vastuun toki joudut maksamaan.
Toivottavasti vakuutuksessa on myös kamera..
Joissakin vakuutusyhtiöissä joutuu sen erikseen ottamaan.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Itse koin vastaavan mutta vähän karummin vielä. D800E + Zeiss 21mm meni hyiseen jokeen 20 asteen pakkasessa. Aikamoinen trauma siitä jäi kun setti molahtaa jokeen ja itse sinne perään...

Voi olla että vähään aikaan sua ei huvita ajatellakaan kuvaamista, mutta kyllä se ohi menee ja ehkä nauratkin joskus asialle. Kohtalotoverin terveiset täältä. Jos se vielä helpottaa, niin teloin Canonin telen (sekin 6D:ssä kiinni) tuosta parin kk:n päästä toisen onnettoman tapahtuman seurauksena.

JASsin tuomio laitteille on tod.näk. ettei korjata ja vakuutus sitten korvaa uudet tilalle.
antai

Viesti Kirjoittaja antai »

Kiitoksia vaan osanotoista! Kyllä kourasi, kun veteen molskahti.. Vielä kun olen tunnetusti hysteerisen tarkka välineistäni! Omavastuu 150€, menee ihan normin kotivakuutuksen piikkiin. Tänään lähti kamera kohti JASsia, joten eiköhän ne asiat tästä selkene..
Vastaa Viestiin