PekkaSav kirjoitti:Eiköhän suurimmalla osalla keski-ikäisistä ukoista ole varaa poistaa tuo parisataa grammaa vyötäröltään, jos liikkuminen muuttuu liian tukalaksi objektiivin takia. :)
rolsen kirjoitti:No jos on niin naruranne, ettei tuollaista jaksa kantaa, niin ostaa sitten jotain muuta.
Heh, joo, no mähän olen 100% naruranne (ympärysmitta noin 14,5cm) eikä vyötärölläkään ole ylimääräistä, mutta kyllä mä varmasti kuvatessa jaksan tuon + rungon juuri kannatella. Silti en ottais tuon painoista viiskympistä päiväksi reppuun siltä varalta että saatan sitä tarvita tai aurinkoiselle tunnin parin sunnuntaikävelylle olalle roikkuun. En vaikka se BlackRapid löytyykin.
kribe kirjoitti:Naisen näkökulmasta tuon ymmärrän: voimaa on vähemmän ja parin viikon reissussa on yleensä puoli-omaisuutta mukana.
Useimmilla naisilla lienee enemmän lihaksia kuin mulla. :-)
kribe kirjoitti:Teille joille pari sataa grammaa on liikaa, löytyy kyllä muovirimpuloita montakin eri mallia. Onneksi välillä tehdään laatuakin sitä arvostaville.
Laatu kyllä kelpais vaikka painaakin, silloin kun mennään kuvaamaan. Vanha Sigma on puntarin mukaan 550g ja siinäkin silti puolet liikaa silloin kun pitää kantaa montaa lasia mukana reissussa. Nikkor 50mm f/1.8G kuitenkin ratkaisisi tämän ongelman edullisesti ja mukavasti.