Hyvää settiä. Tonskuluksen, Nitrokin, Ville^K:n ja >Mika<:n otokset jäivät parhaiten mieleen. Enimmäkseen tulee luontoa kuvailtua, mutta laitetaan nyt vaihteeksi jotain muuta:
Olisihan se kiva osata ... mutta taas kerran on tyydyttävä vain yrittämään
Ei missään nimessä teknisesti vaativin ottamani kuva, mutta herätti jo kuvaushetkellä ja herättää edelleen joka kerta kuvaan palatessa paljon tunnetta.
Vaikea valita parasta kun tulee mieleen monta parasta :) Fiilispohjallahan näissä mennään, tämäkin valittu sen takia että itse kuvaushetkellä oli kivaa ja heti seuraavalla viikolla olisi jo ollut myöhäistä syksyn värien puolesta, sen myötä sain kuvaan juuri niitä värejä ja tunnelmia mitä halusinkin.
Revontulia olikin jo ja ihmisiä toivottiin tuolla aiemmin, niin laitetaan vaikka tämä. Kaikkia uusimpia Japanin kuvia ole vielä esillä missään, mutta nehän vain vaikeuttaisivat valintaa.
Olipas vaikea valita tätä kuvaa, kaikki kun ovat aika tasapaksuja.
Mutta tämä kuva esittää sitä mitä valokuvaaminen minulle merkitsee. Valokuvien lisäksi se tarkoittaa mukavaa retkeilypäivää, savulle haisevia vaatteita ja tyhjäksi juotua termospulloa.
Harmi kun olin joskus ajatellut ottaa vastaavanlaisen kuvan, mutta en tiennyt missään olevan hyvää laivaa lähellä rantaa. Mutta onneksi näitä kuvausideoita on lukuisia :)
Olin kuvaamassa agilitykilpailuja. Alkoi sataa. Olin lähteä pois, mutta hainkin sateenvarjon autosta suojakseni - onneksi. Tässä kuvassa minusta kiteytyy agilityn tunnelma, siksi tämä.